Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frans 15-03-2023

Groot assortiment en prompte levering. Het bestellen is eenvoudig. Een volgende maal weer bij CoolBlue.

Hannie 15-03-2023

Ruime keuze wanneer en waar het artikel op te halen! Of natuurlijk thuis laten bezorgen.

HansM 15-03-2023

Bestellen gaat erg soepeltjes en de beloftes worden waargemaakt: levering de volgende dag op de afgesproken tijd.

Yvonne 15-03-2023

De bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam, precies dat wat je verwacht wanneer er een bestelling geleverd wordt.

SaMi 15-03-2023

Veel webshops hebben moeite om op de beloofde data te bezorgen maar Coolblue houdt zich netjes aan de afspraken. Coolblue maakt kenbaar wanneer het pakket komt en dat gebeurde ook. Prettig om een dag na de levering een mail met uitleg over het bestelde product te krijgen. Vooraf via hun site de hulpwijzer ingevuld.

Dennis 15-03-2023

Al vaak producten bij Coolblue besteld, altijd op tijd en altijd bereikbaar wanneer zaken niet kloppen of als er vragen zijn.

Nelleke 15-03-2023

Snelle levering (op de fiets!), leuke berichtgeving. Tijd van afleveren klopte precies en werd ook nog een kwartier voor tijd aan gegeven.

Lianne 15-03-2023

Website is zeer gebruiksvriendelijk, product is precies zoals weergeven op de website. Snelle levering en fijn opties te hebben voor het levermoment.

Paul 15-03-2023

Goede prijzen, veel toelichting hele snelle levering.
En bij bijv. Wasmachine nette en vriendelijke bezorgers.

Janienke 15-03-2023

5 december heb ik een Mobiel (OnePlus Nord2T) gekocht bij Coolblue. Deze had gelijk al bluetooth verbindingsproblemen. Ik heb deze sinds januari 3 keer op laten sturen ter reparatie. Na de derde keer was ik het toch wel zat ik wilde ik graag een andere telefoon. Medewerker gaf aan dat dat niet kon. Hij was immers niet 3 keer gerepareert. Ze konden geen fout vinden. Dus dat telt niet. Ik moet hem dus blijven opsturen tot ze besluiten hem wel een keer te gaan maken. Gebeld worden? Nee hoor. Ik mag deze mobiel dus in de oneindigheid op blijven sturen. Want als de reparateur niets kan vinden telt het niet als reparatie en moet je hem nog een keer op sturen.
De collega die ik in maart belde vond de situatie ook erg vervelend en heeft er een melding van gemaakt dat het opgelost moet worden en had een gewenste telefoon voor mij gereserveerd. Uiterlijk 6 dagen zei hij.
Na 6 dagen: geen reactie.
13 maart heb ik opnieuw gebeld met een de klantenservice. Zij gaf aan dat zij een nieuwe voor mij ging bestellen. Hoera! Ik moest alleen even in de wacht gezet te worden. Na een kwartier wachten wordt er opgehangen.
Ik word niet teruggebeld.
Vervolgens, na weer 30 minuten in de wacht te staan, krijg ik een andere medewerker aan de lijn. Zij geeft weer aan GEEN nieuwe mobiel te bestellen. Ik moet nog steeds wachten op backoffice. Maar als ik de volgende avond zou bellen komt alles goed. Ik vraag om een bevestiging per mail. Die zou zij absoluut gelijk sturen.
Ik heb geen mail gehad.
De volgende dag, 14 maart heeft mijn vriend gebeld. Medewerker gaf aan dat het echt niet kon en dat ik vanavond gebeld zou worden om 20.30 en dat ik gelijk mijn gereserveerde mobiel kon bestellen.
20.30 word ik NIET gebeld. Ik heb zelf coolblue gebeld. Zij wisten van niets en konden helaas niets doen. Die medewerker van vanmiddag? Niet aan het werk vanavond.
Om 21.40 word ik dan toch door iemand gebeld. Zij ging gelijk de nieuwe mobiel voor mij kopen maar wat blijkt? Hij was toch niet goed gereserveerd. Dus nog steeds geen mobiel.. Zij geeft aan dat ze van het bedrag een shoptegoed maakt zodat ik zelf een mobiel kan kiezen. Ik zou gelijk hier een mail van krijgen. Die mail heb ik niet gehad. Ook heb ik nog geen shoptegoed, geen compensatie voor deze ellende.
Ik voel me opgelicht. Ik krijg elk telefoontje weer iets anders te horen. Medewerkers geven aan dat ze niet verantwoordelijke zijn voor de ander. Mij wordt van alles belooft: ik bel je terug, ik mail je gelijk, na 3x toesturen mag je een nieuwe uitzoeken, ik bel je vanavond, je krijgt compensatie. Maar als ik ze vraag waar het blijft hebben ze geen idee waar ik het over heb. Geen melding open. Vergeten te reserveren. Oeps, verkeerde informatie, kan helaas niets voor je doen, fijne avond.
Ondertussen ben ik 3 maanden verder, 400 euro armer, 160 minuten aan de lijn bij coolblue, geen werkende mobiel, geen geld terug.
Coolblue: Alles voor glimlach.

M.W. Breedveld 15-03-2023

Gemakkelijk de spullen te bestellen en een goede levering. De bezorgers zijn geen zuurpruimen zoals bij andere witgoed zaken.
Deze Bezorgers zijn Vriendelijk en gezellig en houden ook van een grapje. echt een aanrader

Nel 15-03-2023

Met Coolblue ben je verzekerd van goede en duidelijke service, perfecte communicatie en vriendelijk personeel.

Natascha 14-03-2023

Gelijk bij binnenkomst werd ik geholpen met het inchecken en aangeven waar ik voor kwam. Vriendelijk personeel.

Ralf 14-03-2023

De webshop vind ik door de beste keus voorstellen heel handig. De info en vergelijkingen vind ik ook fijn.

Vervolgens bestellen en in de winkel ophalen was ook leuk. Bij binnenkomst direct doorverwezen naar een balie met medewerker en die heeft vervolgens de bestelling gepakt terwijl hij vroeg of ik nog uitleg bij andere zaken nodig had. Vriendelijk, behulpzaam en vrolijk personeel. Daar wordt mijn dag beter van.

Joshua 55 14-03-2023

In een Coolblue winkel een nieuwe telefoon gekocht. Professionele ontvangst en correct geholpen door medewerker. Meedenken en adviseren en dit op een transparante wijze.

Trees 14-03-2023

Makkelijk besteld voor een goede prijs.
Jammer van de kapotte fiets van de bezorger ( op zondag ) waardoor hij dag later in de stromende regen mijn nieuwe iPhone kwam brengen. Ben er blij mee👍

Lucien 14-03-2023

De shop om te vinden wat je zoekt met de benodigde features, zodat jij je keuze nog wat kunt aanscherpen. Geen flauwekul of onnodige dwaalsporen.

van Duijnhoven 14-03-2023

Er ontbraken wat onderdelen bij een Tweedekans koel-vriescombinatie, ook een kleine beschadiging meer dan omschreven…daardoor twijfel over het product. Er zijn drie opties aangeboden voor de oplossing. Is uiteindelijk zeer behulpzaam omgeruild voor een nieuwe, met een korting op de bijbetaling.

Beide keren zeer snel geleverd, door erg aardige jongemannen.

Aanvankelijk is het wat lastig om een e-mailadres of telefoonnummer te vinden. Eenmaal in contact is alles erg vlot en zonder bezwaren opgelost. Goede service!

Martine 14-03-2023

Goede prijzen, incl. combi-prijzen van producten. En de levering is erg snel.

Henk 14-03-2023

Speciaal bij Coolblue besteld want er kon de volgende dag geleverd worden. Het product is op voorraad.
Op de dag van levering: "Sorry uw levering is vertraagd". Contact met klanten service: "Sorry, jammer. Maar morgen komt het hoor."
Enfin drie dagen later nog geen levering, postnl geeft aan geen datum af te kunnen geven bij de track en trace en de zending nog niet te hebben ontvangen.
Weer contact met de klantenservice: "Heel vervelend maar u kunt het beste wachten tot donderdag hoor. "

Alles voor een glimlach, nou het lachen is mij vergaan!
Officiele reactie van Coolblue 22-03-2023

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van je klacht. Wegens grote drukte komen we nu pas aan jouw review toe. Sorry voor het ongemak.

Begrijpelijk dat je niet blij bent met de vertraging van je bestelling. Dit is niet de bedoeling geweest sorry! Wij begrijpen dat je baalt.

Binnen Coolblue maken wij deze situatie bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Je bestelling is inmiddels geleverd en we wensen je daar veel plezier mee.

Coolblue

Moksi 14-03-2023

Cool blue vindt ik uitstekend,vriendelijk personeel en goed uitleg en service is top.
Echt een (mediamarkt killer)
Prijs is ook goed vergeleken met andere winkels

Esther 14-03-2023

Ik vind het geweldig dat je op zaterdagavond een wasmachine kan bestellen omdat de jouwe kapot ging en er op zondagmiddag een nieuwe werkend op zijn plek staat. En dat de oude ook gelijk meegenomen wordt. Alsof er helemaal niks gebeurd is. Word er gewoon heel blij van.

Bastiaan 14-03-2023

Fijne webshop, met soms hele scherpe prijzen. Daarnaast bijna altijd een snelle bezorging

Arend 14-03-2023

Vrijdag een nieuwe koffiemachine besteld bij Coolblue. Volgende dag bezorgd. Het is een geweldig apparaat.
Ben er erg blij mee.

Ben 14-03-2023

Wat er wordt besproken klopt allemaal
En nette bezorging en op tijd ik ben een tevreden klant