Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erik Janssen 16-03-2023

Duidelijke website met goede keuzemogelijkheid en mogelijkheid om producten te vergelijken. Snelle en betrouwbare levering!

Annette 16-03-2023

Lekker snel, keurig verpakt. Mooie site om precies uit te zoeken wat je nodig hebt.

Jan 16-03-2023

Snel en handig winkelen, zeker als je een account hebt. Snelle levering. milieuvriendelijk en op tijd!

Marja 16-03-2023

Onbekend merk smartphone besteld. Gleufje van de simkaart ging niet open. Was geen probleem om hem terug te sturen en een andere uit te zoeken.

Eva 16-03-2023

Gebruiksvriendelijke website. Ik kon het gekochte item makkelijk vinden en afrekenen.
Snel bezorgd door een vriendelijke fiets koerier, wat ik echt een mega pluspunt vind van coolblue, en goed voor het milieu maar ook fijn dat je pakket netjes word bezorgd zonder dat er hardhandig met je pakket word omgegaan.
Het zou helemaal top zijn als je ook kunt kiezen voor de fietskoerier.

Roos 16-03-2023

Hier een tweedekans product besteld (een ereader), waarbij stond dat het product alleen een geopende verpakking zou hebben en verder geen schade aan het product zelf. Vervolgens een kapot product ontvangen met krassen op het scherm en een kapot scherm (scherm functioneert niet). Dit was al te zien zodra je de doos opent, bij het retourneren van het product door de vorige koper is er dus helemaal geen controle proces geweest of dit product wel als tweede kans product kon worden aangeboden. Slechte zaak. Zo moet ik dit product retourneren (hier gaat tijd inzitten). Bij contact met klantenservice reactie met: jammer dat het niet naar verwachting is vind ik een beetje vreemd. Voor niemand zou een kapot product naar verwachting zijn volgens mij. Jammer maar dit maakt dat ik na deze aankoop niet snel weer bij Coolblue zou bestellen!
Officiele reactie van Coolblue 22-03-2023

Goedenavond,

Bedankt voor het melden van je klacht. Wegens grote drukte komen we nu pas aan jouw review toe. Sorry voor het ongemak.

Jouw dossier is momenteel in behandeling is bij ons en dat de e-reader retour is aangemeld. Het geld is teruggestort en je hebt een deel als shoptegoed ontvangen waarmee je een nieuwe e-reader kunt bestellen. Heb je hier hulp bij nodig? Neem even contact met onze klantenservice op.

Coolblue

Natasja 16-03-2023

Heel netjes geholpen door de klantenservice medewerker. Wij waren al fan van Coolblue, en blijven het zeker nog steeds.

Hen 16-03-2023

Deskundig advies, snelle levering. Ik koop altijd hier. Meestal via de website.

Anana 16-03-2023

Altijd goed assortiment en snelle levering. Ook garantie issues zijn snel opgelost 👍

Frank 16-03-2023

Goede, vlotte en altijd goedgehumeurde service. Levering altijd conform afspraak!!

Rick 16-03-2023

Heerlijk bedrijf dit. Goede communicatie en snel geleverd! Nieuwe muis voor de pc besteld om 23:50 en de volgende ochtend om 11:15 in huis.

H. H. 16-03-2023

Prettige winkel met heel vriendelijk, behulpzaam en terzake-kundig personeel!

Hanneke 16-03-2023

Op de website staat duidelijke informatie die je goed helpt om een keuze te kunnen maken. Goede filters om een selectie te kunnen maken en waar mogelijk extra filmpjes met uitleg over het apparaat en hoe je het moet gebruiken.

Altijd mogelijk om te kiezen tussen afhalen in de winkel of bezorgen, snelle levering en goede hulp! Zelfs in de winkel is het nog mogelijk om direct te bestellen en af te halen…

Bij bijna alle grotere aankopen die we de afgelopen jaren hebben gedaan kwamen we weer bij Coolblue uit, wij zijn fan!

wim bornhijm 16-03-2023

vlotte en vriendelijke bezorging die precies volgens de planning van cool bleu verliet.
Dank voor de bezorging die ik zondag gelijk ben geïnstalleerd en gebruikt.

Kelly 16-03-2023

Wij hebben een wasmachine gekocht. Hele goede service, snel in huis en fijn dat je van te broen wordt gebeld als ze er bijna zijn.

Eric 15-03-2023

Duidelijke omschrijving product en foto’s. Snelle levering en goede klantenservice.

Joda 15-03-2023

Goede service. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer bestelling wordt geleverd. Zeer tevreden klant

Cees 15-03-2023

Met coolblue kom je niet voor verrassingen te staan. Doen wat je belooft. Bezorging exact volgens afspraak

Marvix 15-03-2023

Snelle bezorging nooit gezeur altijd netjes verpakt website overzichtelijk wat wil je nog meer ?

Producten werken altijd
Je kan altijd vinden wat je zoekt
Bekendste winkel van Nederland omtrent technologie

Gewoon toppie👍🏻👍🏻👍🏻

Francesco 15-03-2023

Coolblue is een prettige zaak, zowel de fysieke winkel(s) als de webshop. Ruime sortering van producten, goede kwaliteit en prima service door deskundige verkopers (beslist geen dozenschuivers). Ook in de webshop kun je terecht voor advies en kun je producten vergelijken. Ze leveren snel. Ik kies er meestal voor het bestelde te laten bezorgen bij een afhaalpunt: dan hoeft de bezorger minder te rijden en dat is goed voor het milieu. En ik hoef niet enkele uren te wachten tot die komt. Win-win dus.

D. van Schip 15-03-2023

Snelle levering, duidelijke communicatie.
Niet teveel mails met updates, maar wel genoeg.

Nath 15-03-2023

Had een nieuwe bureaustoel nodig en Coolblue was de eenige die de stoel had die ik wou.

Jessica Adriani 15-03-2023

Goedkoper dan andere sites en de levering meteen de volgende dag en ook nog eens eerder dan dat aangegeven was. Ook krijg je netjes een sms een kwartier van te voren. Heel fijn!

Frans 15-03-2023

Groot assortiment en prompte levering. Het bestellen is eenvoudig. Een volgende maal weer bij CoolBlue.

Hannie 15-03-2023

Ruime keuze wanneer en waar het artikel op te halen! Of natuurlijk thuis laten bezorgen.