Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Angela 14-03-2023

Voor huishoudelijke apparaten kijk ik altijd eerst op Coolblue. Gewoon omdat de levering snel is, en soms hebben ze aanbiedingen. Heel soms zijn ze duurder dan andere shops, maar service staat wel bovenaan mijn lijstje. En daar betaal ik graag voor.

Lucas 14-03-2023

goed gebruiksvriendelijkheid, alleen het inleveren van andere devices is niet goed weergegeven op de site

Ron van Beek 14-03-2023

Binnen 24 uur bezorging en installeren van de wasdroger op zolder.
Vriendelijke bezorgers

Wouter 14-03-2023

Ik had online een bestelling geplaatst om mijn nieuwe beats koptelefoon op te halen in de winkel. Bij binnenkomst werd ik meteen hartelijk ontvangen, gevraagd of ik iets te drinken wilde en werd het product meteen gepakt wat achter klaar lag. Al met al super vriendelijk en een goede service.

F.C. Cloosterman 14-03-2023

Uitgebreide productomschrijvingen, voorraad informatie altijd accuraat. Nog nooit 1 probleem gehad bij de vele bestellingen die ik hier deed.

Jorrit 14-03-2023

Ik kom altijd bij Coolblue terecht vanwege hun uitgebreide reviews en uit leg over producten. De website is echt goed om producten te vergelijken. Dan is het vervolgens super makkelijk om de voorraad van mijn vestiging te bekijken, reserveren en dan zelf ophalen. Ik had de stofzuiger kapot, en een uur later kon ik de klus afmaken met een nieuwe stofzuiger!

Ton Krabman 13-03-2023

snel en adequaat - goede aftersales. Mailing naar aanleiding van de bestelling heel correct en soepeltjes

Branko 13-03-2023

Altijd een feestje bij Coolblue bestellen. Sowieso omdat er aan veel van jullie producten een stekker aan zit, maar jullie blijven verrassen met een duidelijke website, goede bundels en razendsnelle levering.

A.P. Baaij 13-03-2023

We waren op zoek naar een nieuwe wasmachine en jullie hadden hem op voorraad en konden hem de volgende dag al leveren. Het is allemaal super verlopen tot aan de uitleg toe. Bedankt voor de goede service.

Tineke 13-03-2023

Voor Coolblue gekozen omdat zij na aankoop snel verzenden en goede service leveren.
‘s Avonds de Kobo Clara 2e ereader gekocht en keurig verpakt de volgende dag al ontvangen.
Kortom top.

Dick van Maanen 13-03-2023

Een ruim assortiment met doorgaans een prima prijs, welke in lijn ligt met de concurrentie. Ondanks dat de omdoos een maatje passender had mogen zijn, wordt je door Coolblue uitstekend op de hoogte gehouden van de bliksemsnelle, milieuvriendelijke bezorging door een verzorgde bezorger.

Japie7797 13-03-2023

De levering was in orde, site was makkelijk te vinden en te gebruiken. Als een echte ICT'er vond ik de website er mooi uitzien, werkt het tevens zeer goed en kon ik makkelijk mijn product zoeken op de site zonder enige moeite. Ik zou deze webshop zeker aanraden bij mijn mede ICT'ers. Oftewel zeer tevreden over de site en mijn product!

Anne 13-03-2023

Coolblue biedt Tweedekansjes aan en dat vind ik positief. Zelf kocht ik een Tweedekans-product dat volgens de omschrijving alleen een geopende verpakking had, zonder beschadigingen of ontbrekende accessoires. Dit kwam overeen met het product dat ik ontving. De verzending was snel en de informatie over levering duidelijk en correct.
Het enige minpuntje (daarom een 9 i.p.v. een 10) is dat de site af en toe haperde bij het invullen van de cadeaukaarten + pincodes. Ik had dan ook wel 6 codes in te vullen, dus dat was wel veel. Maar als ik even wachtte, lukte het vervolgens wel. Geduld bleek de oplossing.

Janine 13-03-2023

- Makkelijk vergelijken
- Goede aanbevelingen bij zoekopdracht
- Makkelijk bestellen
- Snel bezorgd

Geen 10, omdat er ruimte is voor verbetering.

JD 13-03-2023

Snelle levering op afgesproken datum en tijd. Niets zo vervelend als je op bezorging zit te wachten en deze komt niet binnen afgesproken tijd kader.

Theo 13-03-2023

duidelijke beschrijving en prima bezorging, ondanks de sneeuw. Aanrader dus.

Egbert Stelpstra 13-03-2023

Wat wordt beloofd wordt nagekomen. Levering op tijd makkelijke website en goede informatie met behulp van filmpjes.

Jan 13-03-2023

Rijk TV-aanbod, voor 00.00h besteld en de dag daarna om 09.30h afgeleverd. Kom daar maar eens om bij andere leveranciers.
De belofte van Coolblue wordt 100% nagekomen. De vlag kan uit voor Coolblue

Esmee 13-03-2023

Top dat jullie tweedekansjes hebben!! Geeft niets dat het niet compleet is. Duidelijke website. Snelle levering.

Hannah 13-03-2023

Niet gedacht dat het zo snel zou gaan. 's avonds om 23.30u besteld en de volgende dag om 7.50u geleverd. Er wordt wel beschreven dat de verpakking wordt meegenomen, dit is bij mij niet gebeurd, de bezorger heeft alleen afgeleverd en oude mee terug genomen. Na een reactie naar Coolblue is mij een tegoedbon van €10 aangeboden die een jaar geldig is

Rutgers 13-03-2023

Site is prima. Vergelijken van diverse laptops is goed mogelijk. Bestellen en leveren gaat razendsnel.

Bobbie 13-03-2023

Keus was (met behulp van bevriend deskundige) snel gemaakt, bestelproces is simpel en levering direct de volgende dag.

Autobedrijf Verberne 13-03-2023

alles makkelijk te vinden op de side van Coolblue kunt als ze het voorraad hebben meteen bij hun ophalen en daar wordt je super snel en vriendelijk geholpen.

Syl 13-03-2023

Mijn smartwatch gaf de geest, helemaal dood na 2 stuiptrekkingen. Ok dan kopen we maar effe n nieuwe....uhhh na 4 jaar is dat zelfde model uiteraard geüpdatet....maar ja wat n keuze en welke dan. Na wat app en bel support vanuit coolbleu ben ik dik tevreden met mijn nieuwe Samsung galaxy watch 5. En snel in huis, altijd tevreden met de service van coolbleu 👍

Nienke 13-03-2023

Snel en heel klantvriendelijk. De koelkast werd op mijn verzoek uitgepakt, op zijn plek gezet. Oude joulkast werd meegenomen. Kreeg nog tips en tricks. En ik weet uit ervaring dat als er iets niet goed is, er een fijne klantenservice is. Alles voor een glimlach klopt wat mij betreft.