Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

I. Juthan 25-03-2023

Een tondeuse besteld bij Coolblue, omdat ik van deze winkel weet dat de service, snelheid en kwaliteit altijd top is. En dat is wederom bevestigd na ontvangst. Erg tevreden met de tondeuse die als vervanger dient voor mijn oude tondeuse van ruim 7 jaar. Je merkt het verschil, erg krachtig, solide en betrouwbaar. Bovendien mooi compleet met verschillende accessoires. Dank en ik zal hier nog lang van genieten.

Doppiomille 25-03-2023

Prima site. Goed zoekfilters. Er wordt altijd een alternatief aangeboden.
Snelle levering en ik moet altijd lachen om de gekkigheid.

Nicole 25-03-2023

Ik ga voor degelijkheid en vertrouwen. Dat had ik in coolblue dus vandaar daar mijn tablet besteld.
En wederom ben ik niet teleurgesteld. Snelle levering.

Pino 24-03-2023

Gekeken voor I.P camera's, kwam terecht bij coolblue, goedkoopste als eerste.
Bestelling geplaatst en de volgende dag al geleverd.
Keurig verpakt, vriendelijke bezorger, top

Bram 24-03-2023

De website is overzichtelijk en bood duidelijke productinformatie. De vraag die ik nog had werd binnen na 60 minuten op Whatapp goed beantwoord. Bestelling en levering zijn soepel verlopen. Ook mooi dat ik door het tweedekansje nog wat kon besparen.

Puck 24-03-2023

Duidelijke site en product klopt zoals de beschrijving op de site. De opties 'best beoordeeld' en 'meest populair' zijn erg handig.

Meike 24-03-2023

Ben zeer tevreden met Coolblue vanwege de vlotte en vriendelijke service. Mijn aankoop was goed verpakt en op de aangegeven tijd bij mij bezorgd. Voor eventuele verdere aankopen zal ik zeer zeker weer naar Coolblue gaan.

Jan 24-03-2023

Duidelijke website, goede prijs/kwaliteitsverhouding en snelle levering. Prima👍

Menti 24-03-2023

Supergoed advies! In 1x duidelijk waar op te letten en meteen met een goed gevoel kunnen kopen.

Sander 24-03-2023

Zeer persoonlijk, klantvriendelijk, goede service, zeer zeer zeer deskundig en snel geholpen. Je mag alles gewoon uitproberen en als het niet jouw ding is gewoon retourneren. Coolblue is mijn vaste winkel.

Gijs 24-03-2023

Prettige winkel met een site die goed de specificaties weergeeft. Bestelling was super snel, 's avonds besteld en volgende dag al vroeg in huis. Het 2e kans product had zoals beschreven alleen een eerder geopende doos. Alle onderdelen waren aanwezig en netjes verpakt.

Chantal 24-03-2023

Fijne shop en fijne service. In iedere stap van het proces wordt je meegenomen, en keurige aflevering. Op en top klantvriendelijk!

Arjan van Doorn 24-03-2023

De shop is duidelijk, de levering supersnel. Voor Ons erg belangrijk om veilig en warm in een nieuw verbouwd huis te zitten. Heb in de avond de bestelling van de 3x Google Nest Protect en de Google Nest Learning Thermostaat gedaan, volgende ochtend om 9 uur binnen, geeft een veilig gevoel wanneer je weet dat alles nu optimaal werkt en afgestemd is. Top CoolBlue.

Erwin 24-03-2023

Ik was op zoek naar een nieuw toetsenbord, en op de website kon ik makkelijk de juiste selectie maken voor wat ik zocht. Er stond ook duidelijk aangegeven dat er een cashback actie was, waardoor ik ook meteen een muis erbij heb besteld! Keurig geleverd de volgende dag, zoals altijd erg tevreden met bestellen bij cool blue!

Loes van M. 24-03-2023

Een goede webshop met brede assortiment. Een klantvriendelijk en klantgerichte shop: geeft adviezen met de beste keuze.
Coolblue is een groene webshop: je kan je oude apparaat naar Coolblue opsturen.

Ralf 24-03-2023

De site geeft een duidelijke omschrijving van het artikel.
De prijs van het artikel is goed en de levering ging snel.

Remco 24-03-2023

Waardeloze service. Ik had een vaatwasser besteld inclusief het plaatsen (extra voor betaald). Echter heeft de monteur de vaatwasser beschadigd bij het plaatsen (wist niet wat hij deed). Vervolgens ging de vaatwasser retour en krijg ik een alternatief aangeboden die niet leverbaar is..... nu geld terug gevraagd maar daar gaan 5werkdagen overheen!!! Kortom: je betaald extra om er zorgeloos van te kunnen genieten maar ik heb extra werk eraan!
Officiele reactie van Coolblue 29-03-2023

Beste Remco,

Wat vervelend dat de monteur de vaatwasser beschadigd heeft en je nu nog steeds aan het wachten bent op een oplossing. We snappen dat je na zo een situatie graag wil dat het snel opgelost wordt. Sorry dat je nu extra werk eraan hebt gehad. We nemen dit uiteraard mee om hiervan te leren.

De vijf werkdagen komen vanuit de doorlooptijd bij onze Administratie en het verwerken van het bedrag door de bank. Vaak staat het bedrag wel al sneller op je rekening.

Mocht het nu nog niet op je rekening staan, willen we je vragen het ordernummer te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we direct mee naar waar het bedrag blijft!

Coolblue

Gregor 24-03-2023

Duidelijke productomschrijving en vergelijking met andere producten.
Belofte volgende dag levering werd waargemaakt.

Jolanda 24-03-2023

Fijne shop om een artikel aan te schaffen. De reviews zijn duidelijk, de levertijd is snel en je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van het bestelde artikel.

Wil 24-03-2023

Zeer goede shop en een 10 voor de bezorgers meerdere malen besteld altijd een bericht en zeer hulpvaardig.

Sjoerd 24-03-2023

Regelmatig spullen gekocht bij Coolbleu.nl en altijd zeer tevreden. Service is ook heel goed.
Aantal keren producten voor reparatie terug gestuurd en altijd perfect opgelost.
ikzelf kies altijd voor Coolbleu.nl ook al is het wat duurder.

Marcel 23-03-2023

Was in de winkel geweest voor wat persoonlijke informatie, hier zeer goed geholpen en netjes een samenvatting in de mail.
Naar er even over nagedacht te hebben online besteld en opgehaald in de winkel.

Super service.

Yuri 23-03-2023

Wasmachine en droger gekocht. Bezorger belde 15 min vooraf om te melden dat ze eraan kwamen. Beide erg vriendelijk. Oude set werd meegenomen. Eén van hen vroeg om stofzuiger om plek achter de wasmachine even schoon te maken. Bijzonder. Nieuwe set hebben ze waterpas gezet en aangesloten. Goed geregeld en ik kan Coolblue zeker aanbevelen.

Mark 23-03-2023

Coolblue is al jaren een kwaliteits-webshop. Al vele bestellingen heb ik daar gedaan en nog nooit is daar een vervelende ervaring bij opgedaan. Ook een keer een service-gevalletje gehad en dat is uitstekend opgelost. De webshop is zeer goed opgezet qua informatie, reviews en doorzoekt ontzettend goed. Veel is op voorraad en het wordt desgewenst razendsnel geleverd. Soms zijn artikelen elders goedkoper te vinden maar bij het lezen van reviews ontbreekt het dan vaak wel aan service achteraf op het moment dat er een defect is o.i.d.. Coolblue heeft in dat opzicht een goede balans gevonden.

laura lard 23-03-2023

Ik ben blij met de service van coolblue. ik twijfelde over de aanschaf van een sony koptelefoon, vanwege de prijs. Ik heb besloten om deze toch aan te schaffen vanwege het fijne retourbeleid van coolblue. Hij werd snel geleverd, dus dat was fijn. Ik heb de koptelefoon kunnen uitproberen en was er uiteindelijk erg blij mee.