Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3860 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MiniStig 12-06-2022

Wasmachine aangeschaft inclusief installatie. Keurig werd deze gebracht, echter bleek mijn wasmachinekraan het op dat moment ook te hebben begeven. Dus nieuwe gekocht, maar toen kreeg ik de wasmachineslang niet op de kraan. Gebeld en de volgende dag kwamen ze, als service, nog een keertje langs. Dat geeft "de burger moed". Keurige communicatie, niets moeilijk doen, gewoon de job done. Vriendelijke "bezorgers" alsmede vriendelijke klantenservice medewerkers.

Coolblue is ontzettend service gericht. Bij een defect
Kun je het produkt retour sturen en wordt alles gemaakt. Snel geleverd als je iets

Michaël 12-06-2022

Snelle en vriendelijke service in de winkel (Coolblue Nijmegen). De filters op de website maken het makkelijk om snel een keuze te maken.

Tamara 11-06-2022

Het wasmiddel wat ik heb besteld was in de aanbieding! Hoe handig is dat! Zelfs de eigen winkel van Miele was duurder!🤩

Ilse 11-06-2022

Dit kado was een verassing.
Ik had aangeven dat het pakket pas 16 Juni mocht komen. Hier is duidelijk niet naar gekeken…. Diegene voor wie het kado was heeft het pakket ook in ontvangst genomen… en helaas was het niet ingepakt en is de verassing er dus ook vanaf…
Heel jammer.
Vraag dan niet om het bezorg moment/datum.

Hey Ilse,

Balen dat jouw kado nu geen verassing meer is geweest. Onze excuses hier voor!

Ik hoop dat de ontvanger wel blij verrast is met jouw kado. Al dan niet iets eerder dan gehoopt.

We doen ons best dit de volgende keer op de juiste dag af te leveren.

Roenie 11-06-2022

Als ik apparatuur nodig heb bestel ik het altijd op coolblue! De site is heel erg gebruiksvriendelijk en heeft een duidelijke overzicht. Mijn bestelling is super snel geleverd. Ik raad iedereen aan om bij coolblue een bestelling te plaatsten. Dit is een bedrijf die je kunt vertrouwen! Daarnaast hebben ze ook een super goede klantenservice.

HC 11-06-2022

De ontvangst is vriendelijk.
Het systeem bij binnenkomst is super.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Marco 11-06-2022

Makkelijke site, duidelijk snel en goede beschrijving, nette prijzen niet altijd de goedkoopste maar de service zorgt dat ik dan toch voor coolblue kies.

René 11-06-2022

Ik besel al wat langer bij coolblue. Goede internet winkel. Ook de prijs is goed. Een keer de service nodig gehad in al die jaren. En daarmee 100 % alles goed geregeld. Top. kan niets anders zeggen.

Omar 11-06-2022

Goede filters met uitleg om de juiste producten te vinden. Duidelijk aangegeven wanneer het aankomt, en dat ook waar maken. Daar betaal in sommige graag extra voor

Geert 11-06-2022

Razendsnelle levering, en vooral, kwaliteitsproducten (in tegenstelling tot sommige ronde concurrenten waar je soms gewoon rommel krijgt...). Zeer tevreden.

Marc 11-06-2022

De shop is meer dan ok. Alles is zoals je gevraagd heb en de leveringen zijn zoals ze het doorgeven.

Renzo 11-06-2022

Pakket werd bezorgd binnen het aangegeven tijdstip.
Pakket was helemaal intact.
Je word ook goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bezorging.

klant 11-06-2022

Makkelijk om product te vinden en te vergelijken met andere artikelen op de site. Levering altijd snel, op tijd en door vriendelijke bezorger.

Deoli 11-06-2022

A lot of cool things coalesced in this order. Reviews of the item, CoolBlue's choice, a mega customer loyalty discount, a '2nd-hand discount' and next day delivery as promised.

PA3EKI 11-06-2022

duidelijke beschrijvingen op de website die recht doen aan de geleverde artikelen.
Website is duidelijk en werkt met afrekenen ook fijn

Belle 11-06-2022

Altijd de beste deals, fijnste service en zeer heldere website bij Cool Blue!

Nu een mooie aanbieding voor de binnenkort verplichte rookmelders besteld. Met magneetstrips dus zonder boren en ze hangen al!

liz 11-06-2022

snelle en vrolijke reactie
snelle levering….
maar
we waren gewoon thuis en mochten toch onsze paketten zelf afhalen
en toen bleken er twee paketten te zijn, beide met 1 flacon
(er hadden wel 5 flacons in 1 pakket gepast)

milieu technisch totaal onlogisch
jullie rijden met 2 paketten
rijden om naar n ophaalpunt
ik mag dan ook nog ns de auto nemen
en heb heeeeeel veel verpakking liggen

niet leuk

Hey Liz,

Goed om te horen dat jij zo milieuvriendelijk bent ingesteld. Daar komen we samen verder mee. Wij doen namelijk ook ons best. Erg jammer dat het in dit opzicht niet geheel gelukt is.

We hopen dat je wel van het product kan genieten.

Samer Mansour 11-06-2022

Woensdagmiddag een Miele wasmachine besteld met installatieservice. De machine werd de volgende dag afgeleverd. De heren waren 10 minuten te vroeg zonder het beloofde belletje vam eem kwartier vooraf. De machine werd neergezet en aangesloten. Bij de eerste was bleek dat de blokkade op de vering moet was weggehaaald. De machine danste bij het centrifugeren zo alle kanten op dat we de stroom er vanaf moeten halen. Belde met klantenservice: 2 dagen wachten voor er iemand langs komt. Geen bevestigingsmail vam de afspraak. Voor een nieuwe bestelling levert Coolblue binnen 24 uur. Na betaling is het begrip voor de klant een stuk minder.. De dame van het call center voogt een strak script. Intussen stapelt de was zoch op.

Hey Samer,

Balen dat de installatieservice niet naar wens is uitgevoerd. We helpen je natuurlijk graag. Hopelijk is het vandaag alsnog opgelost.

Zo niet, helpen onze collega's op de klantenservice je met liefde verder. Je mag ons mailen, appen of bellen. Zo is er altijd een manier die bij je past.

We hopen dat je toch snel de stapel was weg gewerkt krijgt.

WDB 11-06-2022

Het artikel werd op tijd en goed verpakt geleverd door een Coolblue persoon op een Coolblue bestelfiets, deze vriendelijke jongeman in regenpak trotseerde het regenweer met een blij gezicht.
Ben zeer tevreden.

DDDDDDD 10-06-2022

Altijd super service, goede prijzen en de website ervaring is super. makkelijk te vinden producten, makkelijk te sorteren, en super goede reviews die hulpzaam zijn

Ronald 10-06-2022

Fijne overzichtelijke website. Nooit een probleem gehad met bestellingen op coolblue. (Altijd orginele reclames (; )

Annet van den Boogaard 10-06-2022

Ruime keuze , makkelijk te bestellen en snelle levering.
Ook de bezorgdienst was goed op de aangegeven tijd.