Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Tharme 10-02-2023

Coolblue is altijd op tijd. Terwijl concurrenten om 23.30 toch besluiten de order te verzetten naar 2 dagen na het bestellen, houdt Coolblue aan haar afspraken. Keurig de volgende dag bezorgd.

Draijer 09-02-2023

Snel in huis, artikel zelf is een cadeautje dus die kan ik nog niet beoordelen, moet nog gegeven worden.

Gisela F. 09-02-2023

Op zondagavond besteld en op maandagochtend in de winkel van Coolblue Den Haag kon de bestelling worden opgehaald. Uiterst klantvriendelijk en professioneel geholpen! Voordeel van de maandagochtend is dat er geen wachtrijen zijn. En ze zijn al om 9.00 uur open 👍🏼

Audrey 09-02-2023

Snelle levering. Heel prettige afhandeling bij defecten binnen de garantie.

Nina 09-02-2023

Duidelijke website en goede manier van vergelijken via de coolblue site. Bestelproces gaat ook goed en een snelle afhandeling en levering vd producten.
Product, vogels beugel, zijn we ooo tevreden over. Wel is het onmogelijk om hem op alle vlakken waterpas te krijgen. Dan bedoel ik als de beugel vlak tegen de muur zit of halverwege uit staat of volledig uit staat. Het verschilt iedere keer weer. Dat geeft een kleine irritatie en hopelijk krijgen we het alsnog verholpen. Verder tevreden over het product.

Ness 09-02-2023

Goede service en altijd op tijd ik zou zeker weer kopen bij Coolblue.
Een aanrader voor iedereen

Sandrina 09-02-2023

In de winkel was een enorme wachtrij voor advies, maar gelukkig kon ik online veel wasmachines vergelijken. Het is een was/droog combi geworden en ben er heel blij mee. Veel functies mogelijk en mooie eco programma’s dus het lijkt mij heel zuinig. Ik lees zelden handleidingen, voor deze machine wel even handig om te lezen. De installatie is top gedaan door 2 gespecialiseerde en vriendelijke medewerkers, die ook nog wat mooie tips meegaven. Zeker aan te raden!

André 09-02-2023

Snel en goed bezorgd, meer kan ik niet wensen bij een bestelling. En ik weet uit ervaring dat dit niet vanzelfsprekend is. De bezorger (per fiets, hoe cool is dat) zelfs een tip gegeven.

MARCO 09-02-2023

De site was duidelijk/overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Betalen zonder moeite. Volgende dag al in huis

mauriceboekelder 09-02-2023

Snelle service en correcte afhandeling. Bezorging super snel met kundige mensen

Sylvia 09-02-2023

Ik kreeg het pakketje direct de volgende dag, het enige minpuntje was dat het in een hele grote doos zat. Deze had wel wat kleiner gekund.
Verder was datgene wattig besteld had naar verwachting.

ERIK 09-02-2023

Een nieuwe printer aanschaffen is eenvoudig en levering is op tijd en in orde, de oude printer klaarzetten en dan neemt de bezorger deze mee, maar zo werkt het niet je moet een doos hebben voor de oude printer (17kg) en een sticker uitprinten voor retour
Deze keer een slechte ervaring met coolblue

Stefan 09-02-2023

Ik vind Coolblue altijd al een fijne webwinkel.
Goeie klantenservice en ook erg prettig dat je altijd ook naar een winkel kunt, inplaats van alleen via internet.
Ik blijf zeker mijn aankopen doen bij Coolblue!

Mieke 09-02-2023

Besteld en volgende dag in huis in tegenstelling tot een concurrent (Mediamarkt)die hetzelfde beloofd maar waarvan ik nooit een stofzuiger geleverd heb gekregen.

J.A. 09-02-2023

Coolblue zie ik als een betrouwbare onderneming. Doet wat ze beloven! Snelle levering , keurig verpakt.

Jan. H. 09-02-2023

Een artikel snel gevonden in een overzichtelijke site. Gebruiksvriendelijk en werd na het bestellen goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en levering. Snel geleverd en netjes verpakt.

Luna 09-02-2023

Dinsdag trap besteld en gisteren binnen. Ben er reuze blij mee daar mijn vorige trap echt versleten was.

Michel 09-02-2023

Ik beoordeel Coolblue met een 8 en ik had heel graag een 10 gegeven ware het niet dat ze kleine fouten hadden gemaakt die niet hadden gehoeven die wel weer professioneel werden opgelost. Coolblue heeft service hoog in het vaandel en daar ben ik heel blij mee ondanks dat zij gemiddeld wel duurders zijn dan de gemiddelde concurrent.

Hennie Hufken 09-02-2023

Snelle service afspraak goed nagekomen
Kwamen het zelfs boven afleveren 👍🍀🍀🍀

R de Haad 09-02-2023

Uitstekende websitebezoek/shop; wordt duidelijk geïnformeerd over het hoe en wat van de producten.
Tot op heden altijd uiterst tevreden met hetgeen wij aangeschaft hebben via Coolblue.

Pushkar 09-02-2023

I am happy with my purchase but I was disappointed with my delivery.
The delivery guy left my package unattended in the elevator instead of handing over to me.
When I didnt receive the package, I went to check- and found it left on elevator floor.
Anyone could have taken or mishandled it. It was a vacuum cleaner, hence a heavy package too.

elly 09-02-2023

Goed artikel. Bezorging perfect: al de volgende dag na de bestelling en op aangegeven tijdvak.

Pien 09-02-2023

Het aankoopproces (van een thuisprinter) begon met een super goed advies in de vorm van eenvoudig stappenplan. De voorkeur keuzes waren vervolgens helder omschreven zodat het eenvoudig kiezen was. En de volgende dag werd de printer al bezorgd. Super snel en zorgvuldig.

Johan 09-02-2023

Schoone winkel met vriendelijke en deskundig personeel
In Groningen ruime parkeergelegenheid

Arno 09-02-2023

Snelle levering en hele fijne bezorgers / installateurs. Kapotte wash machine netjes meegenomen evenals verpakkingsmateriaal.