Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Antoinet 05-07-2021

Supersnelle levering. Aardige pakketbezorger. Je kunt ook oude telefoons en batterijen meegeven. Hele goede service

sandra 05-07-2021

Ik had nog wat extra informatie nodig en ben keurig netjes en goed telefonisch geholpen door een medewerker. Ik had een laptop nodig waar veel foto's op moeten en kreeg uitgebreid advies over de verschillende mogelijkheden. Ook de bezorging ging snel.
s'" avonds na 22.00u besteld en ik had het de volgende dag al in huis.

Nicole 05-07-2021

Fan van coolblue vanwege de service. Verder ook een ideale website met goede keuze en veel uitleg.

Nel 05-07-2021

Genoeg keus en snelle levering. Vrijdag besteld en zaterdag in huis ,top!
Als aanvulling een prima videohandleiding om de printer te installeren,heel duidelijk allemaal.

wesley van helderen 05-07-2021

Ik vind cool blue winkel een hele fijne winkel

En ook vind ik de medewerkers van cool blue hele fijne goede gezellige medewerkers ze staan je altijd netjes te woord en ze komen nog nieuwe spullen brengen en gelijk aan sluiten en oude spullen nemen ze mee terug.

Ik ben heel erg tevreden over cool blue
Ik winkel daar heel erg graag.

En ze geven jou heel goed uitleg

En voor dat cool blue bij je thuis komt.

Krijg je 10 minuten van te voren netjes een telefoontje dat ze onderweg zijn naar jou.

In ieder geval bedankt voor jullie bezorging en tot de volgende keer in jullie winkel.

Met vriendelijke groet

Filip 05-07-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat zij mijn gewenste product op voorraad hadden. Het feit dat coolblue geen American Express als betaalmiddel wil accepteren zal mij in het vervolg naar een andere winkel dirigeren.
Officiele reactie van Coolblue 08-07-2021

Beste Filip,

Dank je wel voor je review en bezoek aan één van onze winkels. Op onze website vind je de volgende informatie terug rondom betalen:

Online kun je betalen met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of Mastercard), Apple Pay, Coolblue-cadeaukaarten of een handmatige overboeking. In de winkel betaal je gemakkelijk met je pinpas, creditcard, contant geld, Apple Pay en Coolblue cadeaubonnen.

Excuus voor het ongemak.

Coolblue

F.W. van de Kerkhof 05-07-2021

Prima service en bekwame medewerkers zijn altijd correct en beleefd.
Goed kwaliteit prijsverhouding

Esther 05-07-2021

Geweldige humor en geweldige service! Snelle verzending en duidelijke informatie.

Goede service vandaag besteld morgen in huis top 05-07-2021

Op de site kun je gemakkelijk je product vinden .
De met de keuze van coolbleu vind ik een goed product.
De airfryer heb ik nog niet gebruikt maar na het lezen,en van de rewies heb ik er een aangeschaft.

Laura van der Blij 05-07-2021

Echt de beste webwinkel, service en bezorging!! Waar je anderen de kantjes ervanaf lopen, geeft coolblue dat beetje extra service en vriendelijkheid!

ruud 05-07-2021

Gekozen voor Coolblue naar aanleiding van eerdere goede ervaringen met andere produkten. Dit keer werd ik vooral positief verrast door yyy van de klantenservice. Zij had adequaat antwoorden op mijn vragen en stelde zich prima proactief voor het retourneren van één van de gekochte produkten. Zó wil je het graag hebben als klant

Popeye 05-07-2021

Eerst advies gevraagd en goede informatie gekregen daarna een snelle levering van het product

Philip 05-07-2021

Coolblue heeft goede prijzen, goede deals en een perfecte service! Je kunt wat drinken terwijl je wacht en je wordt geholpen met n lach!

Aukje 05-07-2021

Snelle levering, wordt op de plek neergezet. Duidelijke uitleg van de apparatuur. Bellen netjes een kwartier van tevoren.
Het waren 2 hele vriendelijke mannen die heel netjes te werk gingen en met zorg de apparatuur hebben neergezet.

Guido 05-07-2021

Scherpe prijzen en snelle levering en keuze in afleverpunten en tijd
goed verpakt en eventueel eenvoudig te retourneren

Leo Zantman 05-07-2021

Mooie en goed overzichtelijke website. Snelle levering. In de winkel voor informatie en afhalen keurig en vriendelijk geholpen, alle tijd voor de klant. Al meerdere malen wat besteld, maar altijd naar tevredenheid.

Bente Roggenkamp 05-07-2021

Razendsnelle bezorging! Ze brachten mijn 65 inch tv helemaal naar de 4e verdieping en gaven een duidelijke uitleg over wat ik moest doen wanneer ik niet tevreden was over het product! Top service, ik kan er niks anders over zeggen.

Cem 05-07-2021

Makkelijk en klantvriendelijke website waar voldoende uitleg over het product wordt gegeven.
Snelle levering met vriendelijke klantenservice.

Kouwke 05-07-2021

Goede omschrijving van het product, snelle levering en helemaal tevreden met mijn Apple Watch :)

Alice 05-07-2021

Makkelijke bestelling en zeer snelle levering!
Doen wat ze beloven.
Ik had een Samsung tablet besteld met bijpassende hoes.
Enig minpuntje: in veel te grote doos verpakt.

DvW 05-07-2021

duidelijke en overzichtelijke webshop, bestelproces loopt ook soepel en supersnelle bezorging.

Keurig 05-07-2021

Bezorging op tijd, netjes uitgepakt en keurig naar wens geïnstalleerd . Prima TV, wel jammer dat niet vermeld werd dat het scherm erg spiegeld.

Bart 05-07-2021

Ja altijd op tijd; prima service; prima producten. Je betaalt vaak net wat meer, maar hebt dan zekerheid van garantie. En hun 'Coolblue fietst' vind ik ook wel een over-de-streep-trekker, aangezien ik vind dat we eens serieus werk moeten maken van gedragsverandering met de klimaatcrisis die feitelijk is losgebroken afgelopen jaren (zomers).

Anne-Marie 05-07-2021

Snel besteld, snel geleverd en goed op de hoogte gehouden van de leveringstijd en lieve bezorgers per fiets. Goed voor mens en dier!! :)

Esther 05-07-2021

Normaal ben ik heel tevreden over cool blue, maar nu niet!
Ik bestel een vriezer, word ik netjes gebeld dat er iets mis is gegaan en dat ze een verkeerd artikel bij hun hebben.
"Dan bezorgen we deze maandag bij u geen probleem." Vervolgens krijg ik geen mail, geen telefoontje...ik besluit zelf te bellen en na ruim 50 min in de wacht te hebben gestaan krijg ik te horen dat de vriezer er niet meer is en ik €115 bij kan betalen voor een nieuwe of ik heb pech want hij is er niet meer!
2 dagen ervoor thuis gebleven, vervolgens niks horen en dan is dit jullie tegemoetkoming????
Belachelijk.
Officiele reactie van Coolblue 08-07-2021

Beste Esther,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wij begrijpen goed dat je baalt. Dat doen wij ook. Jouw feedback maken wij binnen Coolblue bespreekbaar.

Sorry voor het ongemak.

Coolblue