Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3866 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ilona 10-04-2022

Duidelijke en overzichtelijke site, makkelijk producten vergelijken.
Snel en netjes geleverd

Anoniem 10-04-2022

Heel tevreden met coolblue, ze verkopen van alles de beste met de beste kwaliteit. De levertijd is ook altijd heel snel eigenlijk altijd nadat je hebt besteld is het de volgende dag al in je huis wat dus heel fijn is, en als laatst de site is heel overzichtelijk wat fijn is zodat je heel snel overal bij kan van wat je zoekt.

ADD 10-04-2022

In de avond besteld volgende dag in huis. Goede service en vriendelijk geholpen!

Mario 10-04-2022

Goede service, mooi gevarieerd aanbod, doen wat ze beloven en leveren zoals gezegd wordt.

Super snel 09-04-2022

Coolblue is voor mij een betrouwbare organisatie. Die doet wat het beloofd. Super snelle levering.

Dick 09-04-2022

Goede en ruim aanbod van producten. Alles snel kunnen bestellen, betaald en geleverd gekregen.
Super

Tamara 09-04-2022

Coolbleu is enorm klantvriendelijk en service gericht! De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Met een zeer ruime keuze!

Alex 09-04-2022

Laptop bestelling (2e kans ). Snel en netjes afgeleverd, kleur van het product was anders dan op de foto, maar aanbieding was prima.

Peter 09-04-2022

Onlangs de iPad 2021 64 GB WiFi besteld met bijbehorende Zagg rugged Messenger tablethoes met toetsenbord.
iPad is de instapper, maar als vervanging van de iPad 2 voldoet deze uitstekend.
Tablethoes met toetsenbord is een beetje zwaar, maar functioneert prima en typt voortreffelijk.
Enig minpuntje is dat de tablet niet kan draaien in de hoes vanwege het ontbreken van de magneetstrippen hiervoor. Voordeel is dan weer dat de tablet ook apart in een hoes zit en goed beschermd is voor gebruik zonder toetsenbord .

Bcie 09-04-2022

Levering, kwaliteit en terugkoppeling is altijd in orde. En deze keer weer met interessante korting.

Bernard van der Pauw 09-04-2022

Overzichtelijk aanbod op website met duidelijke produktomschrijvingen. Bovendien snelle afhandeling en bezorging.

Ann 09-04-2022

Ik vond meteen wat ik zocht. Bestelproces is heel makkelijk en de levering snel.

O Pietersen 09-04-2022

Hoge mate van de klant centraal stellen. Snelle afhandeling van het bestelde.

m 09-04-2022

kapotte wachmachine.
bestelling gedaan dinsdag 5 april
omdat ze snel zouden leveren

zou donderdag binnen komen maar is nu zonder reden later 4 dagen en komt maandag als het goed is binnen

als je iets snel nodig hebt kan je het beter niet bij coolblue bestellen
Officiele reactie van Coolblue 11-04-2022

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als je wasmachine kapot gaat. Je wilt graag snel weer kunnen wassen. Helaas is het bij ons iets drukker dan verwacht en jouw machine komt iets later.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

Liselot de Groot 09-04-2022

Product gemakkelijk te vinden op de site zelf en ook verschillende kleuren opties overzichtelijk.

Minpuntje: er staan (als je zoekt via google) ook oude producten tussen waarbij ‘nooit meer leverbaar’ stond. Pas na verder zoeken kon ik hetzelfde product vinden.

Jacoba 09-04-2022

Goede prijs-kwaliteitverhouding, goede website met duidelijke foto’s, makkelijk te bestellen, zeer snelle levering, alles was in orde en zoals op de foto’s en in de beschrijving was beloofd. Zeer tevreden

12345Anita 09-04-2022

In het verleden heb ik al goede ervaringen met coolblue, dit is weer bevestigd.
Mede door de revieuws op hun site heb ik voor deze nieuwe wasmachine gekozen.
Hij is netjes geleverd, de oude is volgens afspraak meegenomen.
Het instaleren en verder gebruik is, mede door de aanwijzingen van Coolblue probleemloos gegaan.

GJL 09-04-2022

goede overzichtelijke site met voldoende informatie over de producten die je zoekt. Goede mogelijkheden om te vergelijken.

KK Glazenburg 09-04-2022

Vlotte en milieuvriendelijke bezorging!Op de ( electrische) bakfiets.Zelfs in de stromende regen!

Dik57L 09-04-2022

TV gekocht in Coolblue filiaal Utrecht. Kleine winkel met niet al teveel keus. Waren op zoek naar een Samsung tv type The Frame. Hadden een model in de winkel, dat werd gebruikt voor promotiedoeleind. Werden snel en netjes te woord gestaan. Uitleg over de mogelijkheden was prima. Gingen voor een 43 inch, uiteindelijk een 50 inch gekocht. Kortom, als je weet wat je zoekt en dit kun je aan de winkelmedewerker duidelijk maken, dan is aankoop zo geregeld !

Besteling 09-04-2022

Als je besteld bij volbloed blijven hun verantwoordelijk omdat ze zeggen morgen in huis
Gezien post nl niet op tijd leverd blijven ze debet hieraan. Dus verkopen ze alleen maar en klaar .
Coolblue zou veel meer moeten doen , druk uit oefenen om op tijd te leveren .
Officiele reactie van Coolblue 11-04-2022

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen wij ook als een levering niet optijd is.

Wij maken dit bespreekbaar met onze vervoerder en proberen ondertussen zoveel mogelijk uit te breiden met onze eigen bezorgdienst.

Coolblue

Annemiek 09-04-2022

de vergelijksknop vind ik een top functie, je kan makkelijke kijken en vergelijken. Ik kreeg een mail dat mijn product weer leverbaar was, maar ik kom het vervolgens niet bestellen dat is wel jammer. Voor jullie gekozen ivm bezorgen en installaties service. en die wat top! :)

NS 09-04-2022

Netgear switch besteld, was in de actie.
Kon de volgende dag al geleverd worden. Ik koos zelf voor een dag later, maar werd vervolgens 2 dagen later gebracht door post NL.
Coolblue heeft het pakket op tijd mee gegeven en ook netjes een mail gestuurd over de vertraging en ook een mail met track and trace en sms toen het onderweg was.

Carina 09-04-2022

Uitstekende service. Garantie betekent garantie en zonder enig gedoe geld terug. Levering op de afgesproken dag (wat bij eel webshop niet meer vanzelfsprekendheid is maar hier dus wel).

BGT 08-04-2022

‘S Middags besteld, volgende ochtend geleverd! Super snel en zonder enig probleem! Top!!