Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hanneke 24-09-2022

Snelle levering. Iets later tijdstip maar dat werd uitstekend gecommuniceerd. Prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Stan 24-09-2022

De webwinkel is overzichtelijk en goed te doorzoeken. Levering was volgens afspraak en ik werd goed geïnformeerd over de bezorgdatum en -tijd.

Kwee 24-09-2022

Coolblue is een betrouwbare webshop en problemen worden snel en adequaat opgelost.
Tevens zijn de prijzen schappelijk. Is niet altijd de goedkoopste maar de wetenschap dat ze betrouwbaar zijn is ook wat waard.
Dus heb weer voor Coolblue gekozen voor de aankoop van een Synology NAS.

Maja 24-09-2022

Snelle levering, goede keuzemogelijkheden, op de fiets geleverd :) , milieubewust/

Jan 24-09-2022

Heel klantvriendelijk bedrijf met prima produkten en uitstekende service. Bij contact met de klantenservice wordt je prima geholpen in een zeer relaxte sfeer.

Hans 24-09-2022

Artikelen worden duidelijk omschreven, voorzien van uitleg, live voorraad status, snel geleverd, voor een mooie prijs.

gj 24-09-2022

Ik ben al jaren klant bij Coolblue en heb dus veel ervaring. Ik ben altijd tevreden geweest met hetgeen
ik gekocht heb. De service is geweldig goed en de leveringen waren altijd op tijd.

Thomas 24-09-2022

Fijne webshop, duidelijke informatie, goede prijzen, vriendelijk personeel in de winkel

loesje015 24-09-2022

ssd is geleverd in 1 dag. ingebouwd en werkt perfect en snel.
overweeg nog een ssd te bestellen bij coolblue.

Jakim Deijkers 24-09-2022

Van a tot z goed geïnformeerd. Via de site makkelijk te vinden wat voor soort stofzuiger ik wilde en samen met de recensies kwam ik op deze keuze uit. Levertijd plus datum en tijdstip van leveren glashelder en klopte ook.

Michel 24-09-2022

Om de prijzen te vergelijken van het te kopen product om geld te kunnen besparen.

Karin Zwanikken 24-09-2022

Ik ken maar weinig bedrijven die zo zichtbaar hun missie leven. Alles voor een glimlach is zichtbaar en voelbaar in jullie service. Altijd netjes, altijd op tijd en vooral de communicatie rondom levering maar ook after sales is perfect. Op de afgesproken tijd kreeg ik mijn stofzuiger geleverd. De dag erna een mailtje met tips voor mijn stofzuiger. Dat zorgt echt voor een glimlach!!

Estelle 24-09-2022

De diepvries kwam iets later dan de beloofde tijd, doordat een eerdere klant meer tijd had gekost dan van tevoren ingeschat, maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de twee bezorgers. Buiten hebben ze de diepvries voor me uitgepakt en het verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Verder hebben ze hem geïnstalleerd en waterpas gezet. Daarbij wordt de oude diepvries op een later tijdstip nog opgehaald. Top service en vooral top bezorgers!

piet 24-09-2022

mooie website, goed uit te zoeken en snelle en juiste levering
product, voldoet aan de verwachtingen

Taco 24-09-2022

Zeer slechte ervaringen met Coolblue, in mei een nieuwe wasmachine en droger besteld t.w.v. ca 2000 euro.
Bij aflevering kwamen ze aan met een vaatwasser??
Uiteindelijk een week later alsnog goed gekomen na veel heen en weer bellen.

Vorige week een 75 inch televisie besteld met muurbeugel en ophangservice. Bezorger was 2.5 te vroeg, en gaf aan dat hij de beugel niet mee had genomen en dus ook niet kon ophangen.
Gebeld met Coolblue na x 30 minuten gewacht te hebben werd de verbinding verbroken.. Uiteindelijk heb ik.de hele bestelling geannuleerd en nu in afwachting van de terugbetaling. Ben benieuwd of hun dat gaat lukken.. eergisteren bij een concurrent nieuwe tv besteld dag later hing hij hier geïnstalleerd en al aan de muur.
Officiele reactie van Coolblue 26-09-2022

Beste Taco,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend onhandige situatie. Je treft het niet en daar zijn wij ook echt niet blij mee.

Het lijkt de wet van Murphy wel. Sorry!

Met vriendelijke groet, Coolblue

Dien 24-09-2022

Vandaag besteld, morgen gebracht. Misleidend vind ik wel dat er gezegd wordt dat de monteur pas weggaat als alles werkt. Maar dat kost wel EUR 59,- en dat zie je pas als je gaat bestellen.

Ingrid 24-09-2022

Duidelijke en vriendelijke communicatie. Ruime keuze. Scherp geprijsd. Snel geleverd.

Koen 24-09-2022

Coolblue geeft een duidelijke omschrijving over het product; gebruiksaanwijzing en de reviews. Snelle levertijd en een goede service.

Erg blij!

MvdG 24-09-2022

Overzichtelijk, handig in gebruik door middel van een keuze hulp. Bij vragen duidelijke antwoorden en service als er iets niet goed is gegaan of het product kapot is.

G. Morssink 23-09-2022

Uitgebreide informatie over de producten, duidelijke website en veel reviews. Na aankoop alles netjes en volgens planning afgehandeld. Bedankt Coolblue!

E Grooten 23-09-2022

De prijs was goed, de site om te bestellen is goed, correspondentie over de levering was goed en de levering zelf ook.

Gerrit Smit 23-09-2022

Snel geleverd. Artikel prima omschreven en voldoet prima aan de beschrijving. Ik ben er heel blij mee

Dirk 23-09-2022

De helft van onze bestelling ontvangen. Wordt niet aangegeven wat de reden is en hoe lang het nog gaat duren voordat wij het restant/2e helft bezorgd krijgen. Dus nog steeds wachtende klant. Jammer dat Coolblue ons niet op de hoogte houdt.

Gerrit 23-09-2022

Ik heb twee producten gekocht waaronder ook een tweedekansje. Redelijk sceptisch maar het scheelde een paar euro. Toen het pakketje aan kwam bleek het product praktisch nieuw te zijn, compleet in de seal! Die zorgen voor een tweedekansje bleken volledig onterecht. De controle door de winkel blijkt dus zeker goed te zijn!

Ijor 23-09-2022

Na een probleem met een soortgelijke aankoop via een andere site hier besteld, en 15 min later opgehaald bij een fysieke winkel. Service was goed, werd snel geholpen en het product is super