Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yannick 15-05-2022

Fantastische website met duidelijke informatie en logische volgordes qua hulp. Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Coolblue’s Keuzes zijn ook echt goede aanraders.

Mo 15-05-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering en de loting PS 5 vond ik een top idee.

Stephan Damen 15-05-2022

Het advies en het bestelgemak is super.
Ik maak zelf de domme fout het verkeerde artikel te hebben besteld maar Coolblue regelt het per direct.

RS 15-05-2022

Ik was al enige tijd op zoek naar een Epson 6100 printer. Ivm het chiptekort in de wereld overal uitverkocht. Bij verschillende zaken een melding afgegeven dat zodra de printer er weer zou zijn ik deze zou kopen. Coolblue was de eerste die reageerde en ik heb de printer meteen besteld. De prijs was goed en ook de levering was keurig verzorgt.

Alet 15-05-2022

Duidelijke webshop waarin de keuzemogelijkheden overzichtelijk worden gepresenteerd. Bezorging thuis geheel volgens de afspraak. Gewoon prima, niets op een te merken.👍

Peter van Arkel 15-05-2022

Ik was op zoek naar een cover voor een wat oudere iPad.
Andere winkels vertelden mij dat ze geen modellen ouder dan twee jaar verkochten. Maar CB hielp mij netjes.

Hans 15-05-2022

Komt levering niet na waardoor je een dag voor niets zit te wachten en neemt geen contact met je op daarover. Er gaat iets mis in hun proces wat voor zo'n bedrijf totaal niet mag.

Beste Hans,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling de dupe is geworden van de drukte bij ons.

Wij begrijpen dat je baalt en bieden ons excuus voor deze vertraging aan.

Coolblue

Heidi 15-05-2022

Snelle accurate bezorging goede service uitstekende kwaliteit prijs verhouding

Roxane 15-05-2022

Vraag/klacht/verzoek wordt snel opgepakt en er wordt snel een mooie oplossing voorgesteld. Super klantgericht bedrijf en klanttevredenheid staat echt op 1 bij coolblue. Dat gevoel krijg je bij alles.

Kim 15-05-2022

Goede aanbieding van verschillende producten, ik kon hier mobieltjes vinden die ergens anders niet beschikbaar waren. Heb al meerdere keren verschillende aankopen gedaan bij Coolblue. Wordt altijd zo snel en professioneel mogelijk aangeleverd. Het retourproces wat ik voor een product ben doorgelopen ging ook soepel. Aanrader!

Johannes 15-05-2022

Gewoon alles goed geregeld, (Alles onder 1 dak). filmpjes over de producten en uitleg . En prijs kan soms beter natuurlijk.

Maarten 15-05-2022

Eerlijk in de advertenties en doen ook wat ze beloven! Product aflevering netjes en op tijd! Ook de behulpzaamheid van medewerkers is gewoon goed!

P.C. 15-05-2022

Nadat onze koffiemachine voor de 2e keer binnen 5 maanden na aankoop was gerepareerd, hebben wij de machine met een kapot waterreservoir retour ontvangen. Na direct contact op te hebben genomen wachten we nu al 2 weken op een nieuw waterreservoir, in de hoop onze koffiemachine weer eens gaan gebruiken.

Beste,

Dank je wel voor je review. Ai! natuurlijk is dat niet handig. Je wilt graag een lekker kopje koffie kunnen drinken.

Wij zijn in afwachting van de reparateur. Maar het komt goed. Excuus voor het ongemak.

Coolblue

Jasper 15-05-2022

Coolblue komt altijd afspraken na. Heeft tot nu nooit teleurgesteld in bezorging / afhalen. Snel, goed retourbeleid, duidelijk.

Strieder 15-05-2022

Mijn bestelling twee buiten camera's waren elders 52, euro goedkoper. Zelfs bij Coolbleu waren de camera's goedkoper geworden.
Jammer genoeg moest ik deze terug sturen omdat zij niet mee gingen in de prijs .

Beste Strieder,

Hartelijk dank voor het plaatsen van jouw review. Af en toe kan het weleens voorkomen dat wij bij Coolblue niet de goedkoopste blijken te zijn. In een dergelijke situatie gaan wij inderdaad niet mee met de aanbieding van een andere aanbieder, waar wij geen laagste prijsgarantie bieden. Wij proberen ons namelijk te onderscheiden door de service die wij aan onze klanten bieden. Zo is de verzending en retournering van een pakket altijd kosteloos, leveren wij gratis op zondagen en is onze klantenservice 365 dagen per jaar tot 00.00 uur geopend voor al je vragen. Wij hopen bij een volgende bestelling wel weer de goedkoopste te zijn of je te kunnen overtuigen door onze goede service. Mocht je je bestelling willen retourneren dan is dit uiteraard mogelijk binnen onze dertig dagen tevredenheidsgarantie.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Eddy 15-05-2022

Eenvoudig bestelling te doen. Levering van het product tijdig en goed verzorgd.

Sabrina 15-05-2022

Product was kapot. Ik kreeg netjes een retourbon. Geen kosten aan verbonden, super. Afhandeling binnen 72uur. Met als resultaat een Coolblue tegoed die ik direct kon gebruiken om het product te vervangen. Super snel en super blij.

Anne 15-05-2022

Duidelijke info via de site en goed en vriendelijk geholpen in de winkel bij het afhalen

Marijke 15-05-2022

Goed dat ze zelf hun eigen keuze aangeven, dat helpt je zelf bij het kiezen. Hele snelle bezorging is erg fijn.

Pieter48 15-05-2022

Veripart batterijen gekocht bij Coolblue. Zeer slechte batterijen die kort meegaan.

Beste Pieter,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de batterijen sneller leeg waren dan verwacht.

Wij zullen deze feedback delen met de fabrikant.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Nieuwhier 15-05-2022

Goede keuzes, apparaat vergelijking heel handig, snelle levering, goede uitleg, nette bezorgers zeer vriendelijk.

Erik 15-05-2022

Top winkel, bestellen, betalen en met een grote glimlach afgeleverd en door mij ontvangen!

Hans 14-05-2022

Coolblue is een betrouwbare winkel. Vriendelijke medewerkers, sterke service, retourregeling en garantie zijn uitstekend. De visie van het bedrijf is mooi. Bezorging goed en snel geregeld. Nazorg extra service.

Yvonnn 14-05-2022

Geholpen in de winkel in Tilburg door een vriendelijk en beleefde jongeman die het keurig deed allemaal.

Jan 14-05-2022

Coolblue is een van de de top zaken. Altijd eerlijk en doen nooit moeilijk.