Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johan 02-01-2023

Wij kopen er regelmatig wat via de shop.dat zegt wel goed denk ik .zeer tevreden dat het zo snel binnen is .

Miemie 02-01-2023

Normaal gesproken heel tevreden. Maar nu ronduit slecht. Nintendo switch besteld. Beloofde de volgende dag in huis.... Na een dag niet bijgewerkt, even aangekeken. Na dag 2 toch maar even contact opgenomen, was de bestelling niet doorgekomen. Wel betaald. Een bestelbevestiging gekregen, eindelijk. Na 4 dagen dacht ik het duurt toch wel erg lang... Gebeld en toen hadden ze geen adres van ons?! Heel apart.

Wim de Neve 02-01-2023

Zeer fijne winkel en webshop. Alles wordt duidelijk weergegeven qua prijs, bezorgdatum, review van klanten bij producten. Bezorging is ook zeer goed op orde.

PaulvM 02-01-2023

Snelle levering en duidelijke communicatie ! De website is prettig in gebruik en coolblue's keuze maakt het kiezen makkelijker naast de eigen analyse voor het kiezen van een product. Bij al mijn bestellingen van het laatste jaar altijd de dag erop dat het wordt geleverd !

Tim 02-01-2023

Altijd fijne service. Winkel is helder over aankoopvoorwaarden en assortiment lijkt altijd van kwaliteit te zijn.

Website toont dat Coolblue het informeren van de klant belangrijk vindt en met deze meedenkt. De informatiepagina's zijn voor mij dan ook vaak het startpunt van mijn zoektocht, ongeacht of ik van plan ben om uiteindelijk via hen te kopen.

Bernard 02-01-2023

zoals altijd: bestellen, ontvangst bevestigen en dan afleveren op de aangegeven dag.

Jose 02-01-2023

Het gekochte product; wasmiddel is bij Coolblue goedkoper maar belangrijker nog ; veel sneller geleverd dan Miele zelf!

Raymond 02-01-2023

Bij coolblue besteld omdat ik dan zeker weet dat het de volgende dag in huis is ookal was de levering voor oudjaarsdag

Henk 02-01-2023

Producten makkelijk te vinden op de site. Tevens voor mijn gekochte product een zeer concurrerende prijs.
Geen bezorgkosten en snelle levering. Duidelijke informatie over het leveringsproces.
Al met al een zeer tevreden klant.

Rens 02-01-2023

Snel besteld en afgehaald in de winkel.
Fijn was het e-mailtje dat het bestelde binnen was en kon worden afgehaald.

goffau 02-01-2023

Heldere, overzichtelijke site met duidelijke productinfo en diverse vergelijkingsmogelijkheden.
Laagste prijs, in combinatie met hoge klantwaardering.
Snelle en duidelijke communicatie.
Correcte en snelle bezorging op Oudjaar!

Marian 02-01-2023

Zoals beloofd vandaag besteld andere dag in huis en dat met de feestdagen top

Victoria 02-01-2023

Ik heb eerst een vragenlijst ingevuld van de webpagina en ik kreeg een lijst met producten die voldeden aan mijn wensen. Toen ik een keuze maakte en een bestelling plaatste had ik die binnen 24 uur! Heel blij mee.

Adib 02-01-2023

I requested a gaming chair, the shipment very fast very excellent, the chair looks nice and comfortable, but the chair looks like not new, someone before used it, It has scratches.
Officiele reactie van Coolblue 13-01-2023

Good afternoon,

What a shame that your ordered chair has scratches which was not indicated.

Don't worry, you can of course simply exchange it for a new one.

Does your purchase not meet the conditions of the 30-day satisfaction guarantee? Then you can return it. When you return your product within the satisfaction guarantee, we have a number of options:
- You can choose to exchange the product for another.
- You can request a refund.

You can make your request here. https://www.coolblue.nl/retouraanvraag

Kind regards,
Coolblue

Van Goch 02-01-2023

Super vriendelijk ontvangen, duidelijke communicatie met wachtrij en uiteindelijk persoonlijk geholpen. Vlekkeloos proces.

Hans Troost 02-01-2023

Al vaker hier gekocht. Snelle levering van juiste producten en - tegenwoordig - milieuvriendelijk verpakt.
Goede communicatie over de aflevering en voldoende keuzeopties daarvoor.

KeesM 02-01-2023

Ik vind de site van Coolblue erg gebruiksvriendelijk. Bestelde artikelen worden altijd snel en zonder fouten afgeleverd.

Harm 02-01-2023

Altijd goed en snel. Inclusief een overzichtelijk account voor je garanties etc. Top.

M. Sterk 02-01-2023

Coolblue heeft een goed werkende website, overzichtelijk en behulpzaam met advies over producten. Altijd fijn dat je bij wat dan ook naar een fysieke winkel kan gaan.

JessT 02-01-2023

Online besteld en betaald en 2 uur later opgehaald in de winkel. Mannen achter de balie waren in opperbeste stemming en we hebben nog gelachen ook! Prima geregeld

Johanna 02-01-2023

ik heb al meer bij coolblue besteld , is altijd op tijd. nu een nespresso koffiemachine gekocht voor een nichtje die over 2 weken trouwt. dus geen peper en zout stelletjes meer maar met alle neefjes en nichtjes dit kado gekocht, een prachtig sieraad in haar keuken.

Randy 02-01-2023

Alles netjes snel en op tijd geleverd en ook goede uitleg met installeren 👍

Casper 02-01-2023

Online bestel proces is erg duidelijk en geeft tevens aanvullende informatie. Bezorging op de afgesproken tijd en bezorger was erg behulpzaam en wilde oude apparatuur weer terug mee nemen wat overigens niet van toepassing was.

Ibrahim 02-01-2023

Het is mij bij Coolblue vaker overkomen dat als ik iets voor 00:00 uur bestel ik het niet de volgende werkdag binnen heb.
Dit product kwam ook nog eens van een winkel in de buurt en niet van een distributiecentrum ofzo.
Dan had ik het juist de volgende werkdag verwacht.
Coolblue denkt niet aan het feit dat mensen een planning kunnen hebben en daarom het product de volgende dag verwachten. En als Coolblue het te druk heeft om wat voor reden er ook mag bestaan dan zou ik stoppen met het adverteren van voor 00:00 uur besteld volgende werkdag thuis. Ik heb Coolblue een aantal keren de kans gegeven want voor de rest zijn ze klantvriendelijk maar hierin niet.
Ik zal mensen ook adviseren dat wanneer je een product echt de volgende dag binnen wilt hebben qua planning, dat je dan beter ergens anders kunt bestellen.
Officiele reactie van Coolblue 13-01-2023

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van je klacht. Wegens grote drukte komen we nu pas aan jouw review toe. Sorry voor het ongemak.

Wat ontzettend vervelend om te horen dat jouw bestelling niet op de gekozen tijd geleverd is. Sorry! Uiteraard doen we ons best om alle pakketjes de volgende dag te leveren, helaas lukt dit niet altijd. Ook de periode rondom Black Friday en de feestdagen hebben wij en de vervoersbedrijven het drukker dan normaal.

Je bestelling is inmiddels geleverd en we wensen je daar veel plezier mee.

Coolblue

Mo 02-01-2023

Deze winkel heeft een zeer goede service indien men deze nodig heeft (uit eigen ervaring). Mijn laatste aankoop bij coolblue was netjes en zeer snel geleverd en werkt dus ver naar behoren, maar dat is onafhankelijk van Coolblue zelf. Is after service belangrijk dan kan ik Coolblue aanbevelen.