Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4003 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marco 24-01-2022

Na aankoop van de dvd speler blijkt de adviesprijs lager te zijn dan waar Coolblue mee adverteert. Daarnaast was dezelfde speler bij een supermarkt in de aanbieding voor bijna 50% goedkoper.

Ik voel mij een beetje in de maling genomen.

Mandy 24-01-2022

Super snelle levering, in de avond besteld, volgende dag al in huis. Super prijs-kwaliteit, makkelijk en snel bestelproces. Ik zou ze zeker aanbevelen!

Willemien 24-01-2022

Site super duidelijk
Goede aanbiedingen
Makkelijk aan te geven hoe & waar af te leveren
Makkelijk retourneren

Danielle 24-01-2022

Ten eerste was het heel makkelijk een keuze maken. Er waren duidelijke specificaties en ook is er een top 10 om uit te kiezen. Om het nog makkelijker te maken kan je ook meteen kiezen voor een combinatie van wasmachine en droger. Door deze stappen hebben wij de perfectie combi gevonden waar ik echt heel blij mee ben. Het product heeft de specificaties waar ik naar opzoek was (verbinden telefoon en navulvak) en werk super fijn en makkelijk!

Theo 24-01-2022

Goede website, waarbij producten goed te vinden zijn, en ook de status van de voorraad ok is.
Het bestel proces is ook goed, en ook de opties voor betalen.
Daarnaast is de verzending ok.
En het belangrijkste is dat het product (Fibaro Wall plug z-wave) naar behoren functioneert.

Lianne 23-01-2022

Wij hebben een tweede kans product gekocht. We vonden het wel spannend: is het echt zoals omschreven? Mankeert er echt niks aan? Maar het klopte inderdaad helemaal met de omschrijving! Heel erg tevreden en we zouden het bij Coolblue zo weer aandurven om een tweede kans product te bestellen.

maaik 23-01-2022

goede service
als er wat is goede feedback en aardige mensen
vragen makkelijk beandwoord

Sharon 23-01-2022

Bestelling verliep erg prettig. Netjes op de hoogte gehouden van het bestelproces en een vlotte levering.
Bezorging met humor en een glimlach!

Donny 23-01-2022

Nooit problemen met deze winkel gehad. Het product wat ik wilde was hier voor een goede prijs op voorraad.
De levertijd is ook erg snel.

Chris 23-01-2022

Ik koop hier al jaren met als belangrijkste reden de goede service, uitgebreid advies en de mogelijkheid om producten eenvoudig te vergelijken. Bezorging is fantastisch, dag later is het in huis. Mocht het onverhoopt echt een keer niet lukken, krijg je een mail met welgemeende excuses. Zou het iedereen aanraden!

Hanneke Oberink 23-01-2022

Voor mij de oplossing om snel mijn bestelde produkt met een glimlach thuisbezorgd te krijgen!

Pauline 23-01-2022

Zeer duidelijke product info, makkelijk verschillende producten vergelijken, simpel bestellen en snel geleverd

Fref 23-01-2022

Bestelling keurig afgehandeld. We zijn heil goed op de hoogte gehouden vanaf het moment van verzending tot aan de levering.

Martien 23-01-2022

Als ik kan kiezen, koop ik eigenlijk altijd bij Coolblue. In mijn ervaring een van de weinige winkels die er echt altijd in slaagt de klantvriendelijkheid waar ze voor staan waar te maken.

Selmon 23-01-2022

Ervaring van eerdere bestellingen met Cool Blue. Recentelijk ook een nieuw laptop aangeschaft.

Shahzad Akhtar 23-01-2022

Nordval dc102 4 k besteld.
Deze dashcam is naar mijn ervaring echt geen 4k!
Zeer slechte verbinding met app en wifi. Duurt heel lang voordat de video's worden geladen op telefoon.

Geen aanrader. Beeld is zeer slecht voor een 4k dashcam

Roel 23-01-2022

Duidelijk en overzichtelijke website, maakt het goed mogelijk om prijzen en producten te vergelijken. Breed aanbod zodat er voldoende te kiezen valt.

Rick 23-01-2022

Altijd snelle levering. En mocht er wat mee zijn wordt het snel en netjes opgelost

Sinisa 23-01-2022

Zoals altijd, snel, makkelijk. Als klant bij Coolblue immer Heel tevreden. Its mijn go-to online shop voor elektronica.

Paul 23-01-2022

Op de telefonische bereikbaarheid na; Niets anders als LOF! Prijs/kwaliteit is prima. Installatie-service is een verademing. Alles naar wens geïnstalleerd, inclusief profi instructies en die befaamde glimlach 😀. Aanrader!

MK 23-01-2022

Super bezorging, ik was niet thuis en werd gebeld door een aardige jongen die ervoor zorgde dat het pakketje bij de door mij gekozen buren werd afgeleverd.

Roen 23-01-2022

Ik koop al jaren bij Coolblue. Altijd een enorm aanbod met prima prijzen. Heb één keer een artikel moet retourneren en dat ging zelfs zonder problemen. Kortom, een fantastische webshop. Ik ben en blijf vaste klant bij Coolblue.

ERIK 23-01-2022

Correcte levering, met oog voor milieu, op de fiets.
Goed op de hoogte gehouden.

M 23-01-2022

Ik vond het een fijne manier van bezorgen aardige bezorger en ook nog eens heel snel. Ook goed voor het milieu dat het bezorgd werd met de fiets. Fijne site heeft coolblue en je weet ook zeker dat je kwaliteit krijgt dus helemaal top

Bert 23-01-2022

Blij met Mijn tablet. Hij werd alleen wel een dag later bezorgd dan gepland.