Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4290 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gidion 02-01-2022

Goede en duidelijke product omschrijving. Handig dat er een optie word gegeven voor een eventuele 2e kans product. Fijne service als je er niet uitkomt of vragen hebt.

Erwin kool 02-01-2022

Zeer goede website waar alles te vinden is qua vragen over het product. Wat ook opvalt zijn eventuele slechte recensies er ook op staan ipv alleen maar goede, dat betekend dat er niet bewust gecensureerd wordt, petje af. Snelle levering. En wat ideaal is, productenvergelijken met elkaar.

Huub 02-01-2022

Woensdag laptop met muis en office besteld. Belofte was donderdagavond leveren. Nog extra voor betaald
Donderdag mailtje dat levering is vertraagd en levering vrijdag plaatsvindt. Daarna niets meer vernomen tot op heden...
.Vrijdag na uur in wacht bij klantenservice maar opgehangen. Contact met winkel. Kon ook staus niet vinden. Kon er wel een ophalen maar moest dan nogmaals betalen.
Ontvang alleen standaardmail over hoe product te gebruiken en tevredenheidsonderzoek.
Tot op heden geen info en update over levering. Heb laptop snel nodig maar coolblue houdt het bij grappig bedoelde slogans die nu niet meer zo frappig overkomen. Kan bestelling helaas ook niet meer annuleren.
Geen coolblue meer voor mij.

Hanneke 02-01-2022

Eerst keer ooit dat ik geshopt heb bij CoolBlue.
Blij verrast: Prima shop. Goede keuzehulp voor welke laptop voldoet aan de gestelde eisen. Snel verzonden, goed verpakt. Absoluut heel erg tevreden.

Vincent van de Beek 02-01-2022

Een duidelijke en gebruiksvriendelijke site.
Als ik weer wat nodig heb ga ik eerst bij cool blue kijken.

Daaf 02-01-2022

De bezorging was volgens de site mogelijk de volgende dag. En sommige sites die dat beweren krijgen het niet voor elkaar. coolblue wel. Heel netjes

Bert Hoekstra 02-01-2022

Gewoon constant goeie kwaliteit in bestellen en leveren,al wel 30x wat besteld,maar altijd een score van 10,daar kan geen enkele andere webwinkel tegen op,en daarbij krijg je volgende dag nog een herinnering van het reeds aangeschafte produkt,met tips,en eventueel ondersteund met een video voor het gebruik van het produkt,gewoonweg een zeer klantvriendelijke firma die Coolblue.

Alex Albers 02-01-2022

De webshop is overzichtelijk en duidelijk. Dit wordt aangevuld met goede gebruikers reviews. Ook de filters werken goed.
Ik was op zoek naar smart rookmelders en wilde weten welke voor mij de meeste toegevoegde waarde had. Ik heb een filter gezet op de voor mij belangrijke punten en kon vervolgens eenvoudig mijn product kiezen.

Chris Sinon 02-01-2022

Ik heb vaker bij coolblue besteld en zoals altijd is het een zeer prettige shop waar makkelijk te betsellen is.
Wel goed opletten dat als je wilt bestellen uit de categorie ram geheugen dat er (op het moment van deze review) meerdere producten verkeerde productinformatie hebben

Sarino Wagner 02-01-2022

Informatie die verstrekt wordt is correct en duidelijk, voornamelijk de aankoopbevestiging, de uitleg over het product (ook installatie) echter heeft het versturen langer geduurd dan de site beloofde. Vandaag voor 23:59 besteld, donderdag in huis. (Op dinsdag besteld).
Echter kwam het product pas vrijdag

Verbeterpunten;
- zorgen voor een veel langere wachttijd van de klantenservice
- zorgen dat de track&trace link werkt, of aangeven dat de link pas werkt wanneer het product daadwerkelijk verzonden is
- de medewerkers beter instrueren over wat wel en niet gezegd, lees beloofd mag worden

Frank Bouw 02-01-2022

Een snelle levering en keurig op de hoogte gehouden over het moment van leveren. Vriendelijk personeel die de wasdroger netjes op de juiste plek neergezet hebben. Een trap omhoog was daarbij geen probleem. De droger werd aangesloten en getest. Daarnaast ook nog uitleg en tips gekregen over de wasdroger. Gewoon weer de kwaliteit die ik gewend ben van Coolblue!

Matthijs 02-01-2022

Snelle bestelling en snelle levering per fiets. Verpakt in een kleine papieren enveloppe ipv een onnodig grote doos met opvul piepschuim. Top!

Paul van Broekhoven 02-01-2022

Ik kan niets anders zeggen dan, bedankt voor de goede snelle en concrete levering.

Musti 02-01-2022

Voldoende keuze en tips in mijn zoektocht gekregen. Optie om vergelijkbare producten te vergelijken heeft me geholpen in het maken van een juiste keuze!

P M van Dijk 02-01-2022

In de Coolblue outlet een vrieskast besteld. Het bestel- en betaalproces ging vlot, duidelijke site. Inderdaad tijdig geleverd, zelfs een paar uur eerder dan de aangegeven tijd. Kom daar maar eens om tijdens de kersttijd. En net even dat handje extra door de chauffeurs bij de plaatsing. De vrieskast moest naar de kelder en doe dat maar eens in je eentje! En de vrieskast bevalt ook nog eens prima, een fijne, stille, no frost Liebherr. Heel tevreden met deze aankoop.

Jaco Den Uijl 02-01-2022

Met een glimlach en dat is waar! Ze komen hun afspraken na en bellen netjes op als ze komen.
Top bedrijf! Tot de een volgende keer👍👌

PhilipG 02-01-2022

Internetkabel besteld en kon het meteen ophalen in de winkel. Goede service bedankt

Martin Kunst 02-01-2022

Coolblue heeft een ruim assortiment , de website is duidelijk en handig. De levering is snel, maar belangrijker is de communicatie. Ze geven precies aan wat je van ze kunt verwachten en maken dat ook waar. TOP

Ruben 02-01-2022

Wij hebben voor coolblue gekozen omdat zij een mooie aanbieding hadden en snel kon leveren
En de klantenservice aan de telefoon was zeer prettig en behulpzaam

Tom Visscher 02-01-2022

Gewoon goed en met een glimlach!
Soms met een knipoog voor tweede kans :-)
En als het even niet lukt bereikbaar via de telefoon...

Margrit Omloo 02-01-2022

De smile, prima service en duidelijke afspraken!
Voor ons efficiënt en heel handig in deze lock down tijd.

Gerben 02-01-2022

Coolblue doet wat het belooft. Goede service. Altijd tevreden, tot op heden.

Mirjam Löwik 02-01-2022

Geven goed advies zodat je weet wat je koopt en of dat past bij wat je echt nodig hebt. Communiceren helder over zowel het product als de levering. Doen wat beloofd is en binnen afgesproken termijn. Geven leuke twist met humor aan elke fase van het koopproces. Doen dat steeds opnieuw en het maakt daarbij niet uit of je iets groots (en duur) of iets kleins (niet zo duur) besteld.

Frans V 02-01-2022

Duidelijke website, snelle levering en concurrerende prijzen.
Voorraad wisselt wel snel, als niet aanwezig is moet je regelmatig controleren, als je op de mail wacht dat het weer op voorraad is kun je al weer te laat zijn.

MPG 02-01-2022

Ruime keuze uit laptops in verschillende prijsklassen. Helaas wel veel exemplaren (nog) niet leverbaar, maar dit is een wereldwijd probleem op dit moment. Veel informatie over de producten en gemakkelijk met elkaar te vergelijken. Vlotte afhandeling en milieuvriendelijke levering door Coolbluemedewerker met bakfiets.