Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Rieko 27-05-2021

Goede prijs-kwaliteitverhouding en levering binnen 20 uur. Wat wil je nog meer?

Piet 27-05-2021

op tijd geleverd en goed verpakt het artikel was goed en voldeed helemaal volgens mijn idee

Piet 27-05-2021

Heldere hulp bij maken keuze ,Snelle levering , Per fiets(duurzaam), Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

Anjo 27-05-2021

Snel geleverd, producten makkelijk met elkaar te vergelijken . Duidelijke uitgebreid info

Nintendo spel 27-05-2021

Snelle en goede levering van het spel , door de topper Hannah bezorgt , keurig op de opgegeven tijd . En dat met de fiets ,netjes hoor.
Pokemon lets go pikachu is een leuk spel , wel al wat ouder maar nog steeds leuk en actueel .
En sluit ook mooi aan met pokemon go voor buiten.

Martin.

kKarel 27-05-2021

Duidelijke product info, eenvoudig een order te plaatsen, scherpe tot zeer redelijke prijzen en een goede communicatie omtrent de orderstatus.

Stephan.Rouw 27-05-2021

Wasmaschine ging afgelopen weekend stuk.
Wasmachine en droger gekocht.
2e Pinksterdag besteld; dinsdag bezorgd !
Sneller dan de track and trace aangaf.
Niks geen gesjouw naar de zolder, Perfect aangesloten en oude apparaten weer mee terug.
Ik ben echt blij met Coolblue ! Wist het natuurljik al wel van eerdere bestellingen,

AZ 27-05-2021

Vorige week heb ik vlak voor de pinksterdagen 2 portable SSD's en 2 USB-sticks besteld. Afgelopen dinsdag werd door de fietskoerier een pakketje afgeleverd. Toen ik openmaakte bleek er maar één SSD en 2 USB's in te zitten. Nog naar buiten gehold, maar de fietskoerier was al weg. Gebeld met de klantenservice. Er is een aantekening gemaakt. Vandaag weer gebeld. Er moet een intern onderzoek plaatsvinden. Over de rug van de klant moet er dus uitgezocht worden waar het fout gegaan is.
Ik kan wel vertellen waar het fout gegaan is. UIt bezuinigingsoverwegingen is er geen 2 paar ogen controle. Daar moet de eerlijke klant dus voor boeten.
Ik heb netjes mijn bestelling betaald, maar incompleet ontvangen. Ik moet het interne onderzoek afwachten en dan nog is het de vraag of ik mijn bestelling wel ontvang. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat ik zéér ontevreden ben!!

Normaal ontvang ik driehonderd jubelende bevestigingen van mijn aankoop, maar nu kan ik nergens iets terug vinden van mijn klacht dat ik mijn bestelling niet ontvangen heb.

Let dus op als je meerdere gewilde electronica bestelt bij Coolblue, want het (glim)lachen vergaat je.

Patrick 27-05-2021

Een van mijn favoriete webshops, doen wat ze beloven. En helpen als er een probleem is.

Hans 27-05-2021

fijn vriendelijk naar binnen te lopen en dan vakkundig in een mum van tijd naar buiten te lopen met een grote smile

Jacco 27-05-2021

Snelle levering, goede support in de vorm van email + gratis Norton anti-virus pakket!

Patrick 27-05-2021

Snelle levering, goede service en een duidelijike, fijne site. Altijd goede ervaringen met Coolblue

Lonneke Prins 27-05-2021

Áltijd goed en snel! Website is heel gebruiksvriendelijk en handig. De verpakking is ook altijd tof en veilig voor het product.

Floor 27-05-2021

Zocht een sporthorloge, die er bij de concurrent niet meer was. Kon gemakkelijk online bekijken of hij wel op voorraad was bij CoolBlue Arnhem. Kon hem meteen reserveren, lopen naar de winkel, een nummertje trekken en afrekenen. Daarna nog een beschermfolie laten plakken in de winkel. Tijdens het wachten kon ik zitten en een kopje drinken. Top winkel! #ooknogeencadeaubonvan100eurohiermeekunnenwinnenistop

Jan 27-05-2021

Leuke aanbieding vriendelijk geholpen door de vervoerders goede uitleg wat wil je nog meer coolbleu

Aleksander V 27-05-2021

I use coolbool for 7 years, and as an expat, I believe CoolBlue is doing an amazing job, with good prices, and fast delivery

Hans 27-05-2021

Duidelijke site waar je allerlei informatie makkelijk kunt vinden. Levering is steeds snel en correct.

Dokle 27-05-2021

Snelle service, vriendelijk personeel en ze hebben verstand van hun producten

Debbie 27-05-2021

Er was een missend onderdeel bij mijn nieuwe koffiezetapparaat. Coolblue anticipeerde direct door een nieuwe onderdeel gratis op te sturen en ook nog eens een handgeschreven persoonlijk kaartje erbij.
Fouten maken is menselijk, maar de afhandeling is heel belangrijk en die was in dit geval top !! Bedankt :)

herman huisman 27-05-2021

ik heb besteld via internet ruime keus uit internet radio en een snelle leverring binnen 24 uur op mijn aders

Martijn 27-05-2021

Coolblue.nl is met stip de beste webshop van Nederland (en dat zegt wat: de kwaliteit van de 'concurrenten' is hóóg!).
De site is uiterst overzichtelijk, en helpt door eenvoudige vergelijkingstools en duidelijke, makkelijk te vinden tips om snel een keus te bepalen. De prijzen zijn uiterst schappelijk. Maar het echte hoogtepunt is de service: communicatie, bezorging, nazorg, garantie-afhandeling, klachtenafhandeling...het één is nog hoogwaardiger dan het andere, en hiermee staat Coolblue naar mijn idee op eenzame hoogte in het Nederlands webshoplandschap.

RogerH 27-05-2021

Online besteld, gelijk kunnen afhalen. ging erg vlot en snel. Was bij binnenkomst gelijk aan de beurt

COOLZWART 27-05-2021

De site is keurig in orde. Helaas bij mijn tweede bestelling wéér veel schijtlollige mailtjes, maar service ('de volgende dag in huis') hebben ze nooit van gehoord. Dit is mijn tweede negatieve ervaring. Je volgt de Track and Trace, ze staan a.h.w. voor je deur én wéér 'het lukt ons niet' ...... Wat lukt jullie niet? Voldoen aan je belofte 'de volgende dag in huis'. En dat kan gebeuren, maar neem dan even (persoonlijk) contact op met de klant wat er WERKELIJK aan de hand is. Op het moment van afmelden had de bezorger nog drie kwartier tot de deadline.
Dit is nu dus al tweemaal zo gegaan!

AvY 27-05-2021

Het omruilen van een ondegelijk apparaat was totaal geen probleem en werd vriendelijk geholpen bij de service balie

Van Venetië 27-05-2021

Ondanks dat ik de harde schijf 5Tb in goede staat ontvangen heb heeft PostNL de bezorging niet goed gedaan: Ik had bijbetaald voor avondbezorging maar op het laatste moment (midden in de bezorgperiode vrijdagavond!) kreeg ik een bericht dat het niet ging lukken, het zou zaterdagochtend worden. Dat is gebeurd. Blijft dat ik betaald heb voor avondbezorging op vrijdag. Ik heb hier al over gemaild met Coolblue. PostNL is hier in gebreke gebleven.
20 mei besteld, zou 21 mei 's avonds bezorgd worden, maar kwam 22 mei.