Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pizza 02-04-2022

Heldere informatie zoals; beschrijven van product, vergelijken en filmpjes over het product.

Bart 02-04-2022

snel en vriendelijk, aanpassingen bij bezorgen zijn mogelijk. Mensen denken mee voor oplossingen :-)

Murello 02-04-2022

Het is een hele fijne site om op te kijken, je kunt makkelijk verschillende producten vergelijken en het is overzichtelijk. ik heb een headset gekocht waarvan ik de volgende dag zag dat ie ergens anders toch net iets goedkoper was, na de bestelling kreeg ik een mail over hoe ik de headset zou kunnen aansluiten op verschillende apparaten wat opzich handig kan zijn voor mensen die er geen verstand van hebben, echter heb ik wel een fout gevonden in de informatie... Nog een minpunt die ik heb gaat over de bestelling, je kan alleen een dag kiezen maar niet een tijdsvak, het tijdsvak bestond letterlijk ook een hele dag van ochtend tot laat in de avond, het pakketje werd ook nog eens heel laat bezorgd door een fietser tussen 8 en 9

Maartje 01-04-2022

Besteld en snel in huis. Kon zelf nog bepalen wanneer. Met track en tracé makkelijk te volgen.
Heb al vaker bij Coolblue gekocht en tot nutte is de service uitstekend!

Niels Veenstra 01-04-2022

Goede service ruime keuze en als er wat is. Dan wordt het probleem snel en goed opgelost. Daar kan een dozen schuiver zoals de ………. Nog een hoop van leren

Ronald lobbrecht 01-04-2022

Exacte af leveringstijd en een goede duidelijke beschrijving van de dag en tijd en begeleiding van levering op mijn woonadres .

iPad hoes 01-04-2022

Na wat strubbelingen met betalen, goed geholpen door de klantenservice. Uiteindelijk hoes gekregen die ook geschikt was voor de iPad. Erg blij met de aankoop.

John 01-04-2022

Goede prijs-kwaliteit verhouding, ruim aanbod en snelle en persoonlijke bezorging.

Rick 01-04-2022

Duidelijk overzicht van producten, prijzen, en levertijden. Goede tools om te vergelijken en klantreviews te bekijken.

Quinten 01-04-2022

goeie site, alles goed aangegeven waar je wat kan vinden, de levering is altijd erg snel en het komt altijd goed en netjes aan. bij deze geef ik een 10 omdat niks ontbreekt. ook leuke kortingen en aanbiedingen. top winkel!

Draakje44 01-04-2022

Deze week 2x bij hen besteld, gebruik gemaakt van de vandaag besteld morgen in huis optie. Letterlijk om 23:58 even snel nog besteld, volgende dag voor 13:30 in huis . Tweede bestelling ook gewoon de volgende dag netjes in de ochtend binnen.
Klasse! Kunnen veel internet winkels nog wat van leren .

Elma 01-04-2022

Cool blue heeft goede prijzen en snelle levering we kopen graag bij cool blue

Jolanda Jansen 01-04-2022

Hele overzichtelijke site, duidelijk.
Snelle service. Duidelijke communicatie

Anna 01-04-2022

Hele goede service en garantie! Reden om voor elektronische apparaten hier telkens weer terug te komen.

Charlotte Heppener 01-04-2022

Mijn vriend en ik bestellen allebei vaak van Coolblue. De service is super! De website/app is overzichtelijk. Er zijn goede aanbiedingen en ze leveren de volgende dag!

Ik ben ook heel erg blij met de tweedekans producten. De prijs van het product is goedkoper maar het product is zo goed als nieuw. Het enige minpuntje, dat ook heel goed aan onze WiFi kan liggen, is dat ik af en toe een product bekijk en TweedeKans zie staan maar als ik er dan op klik staat er vaak dat er iets mis is gegaan. Nogmaals, dit kan ook aan onze WiFi liggen maar dat weet ik niet zeker omdat het wel vaker gebeurd.

Verder ben ik super blij met Coolblue!

Natascha 01-04-2022

Deze Shop gekozen voor de prijs maar ook vooral voor de klantvriendelijkheid van de werknemers. Het is super geregeld alles wordt goed uitgelegd en is heel overzichtelijk.

GGraaf 01-04-2022

Coolblue maakt prima afspraken. De levertijden kloppen. Soms is de prijs niet de allergoedkoopste, maar die ene euro meer is het meer dan waard. Het bestelproces is helder en snel. Mijn ervaringen met de echte prijsvechters is leert dat ze vaak lokken met prijzen en zeggen het op voorraad te hebben. Na de bestelling krijg je dan een mail dat het er niet is en dat je veel beter een vervangend artikel kan kopen. Dat doet Coolblue niet.

Ik heb 1 keer een product gehad -e-reader- dat na bijna 2 jaar afgelopen december (niet niet helemaal) kapot ging. De bereikbaarheid van Coolblue was in die periode slecht. Eenmaal klantenservice aan de lijn, dan liep het goed. De eerste keer kwam de e-reader terug, maar bleek niet goed te werken. Weer moeizaam klantenservice aan de lijn gekregen en opnieuw ter reparatie gestuurd. Toen kwam het reparatiecentrum met de mededeling dat de fout bij mij lag. Ik kon het op eigen kosten laten maken, daar laten liggen (gratis!) of € 40 betalen om het terug te sturen. Daar was ik het niet mee eens en heb nogmaals met Klantenservice contact gehad. Zij gaven mij gelijk en het is toen toch gerepareerd. Dat was een vervelende zaak, maar het is opgelost en daar gaat het om.

Al met een goede winkel met hele goede informatie over de producten. Daar wordt veel aandacht aan besteed en dat is prettig.

Sander 01-04-2022

Duidelijk en vriendelijk bedrijf, geeft goed advies over producten en bezorging is altijd goed

MArco 01-04-2022

Duidelijke webshop met voldoende keuze. goede begeleiding, millieuvriendelijke verpakkingen en bezorging per fiets.
Snelle levering en goede kwaliteit

Irene 01-04-2022

Oude telefoon gaf op zaterdagmiddag de geest. Meteen op zoek gegaan naar een nieuwe en besteld. Zondag rond lunchtijd stond de bezorger op de stoep met mijn nieuwe telefoon. Perfect!

Willemien 31-03-2022

Wat bijzonder plezierig was is dat jezelf de datum kan prikken waarop het bestelde bezorgd kan worden. Ook is het helder wanneer ze vervolgens het artikel komen bezorgen en krijg je een kwartier te voren een belletje. De bezorgers zijn vriendelijk en behulpzaam en correct. Ze leggen precies uit hoe het (wasmachine) werkt en wat ze doen. Erg prettig allemaal.

Johan 31-03-2022

Product voldoet volledig aan de verwachtingen en werd na bestelling de volgende dag op de juiste tijd bezorgd.

Dirk 31-03-2022

Ik was niet thuis toen de bezorger van Coollue, aanbelde. Doordat ik op mijn telefoon kon zien dat het mijn pakje was, vroeg ik hem het pakje achter de heg neer te zetten. Een uurtje later kwam ik thuis en kon ik het pakje mee naar binnen nemen.
Ik was zeer verbaasd en verheugd dat ik 2 dagen later een briefje van de bezorger in mijn bus vind: "of ik mijn pakje gevonden had" .super betrokken die bezorger van Coolblue. Bedankt.

cora Nauta 31-03-2022

goede service rond bestelling en aflevering.
tijdblok van een uur voor levering is prettig evenals het sms je vooraf.

Ralf 31-03-2022

Was snel bij het juiste product, de informatie was duidelijk en had geen vragen meer bij het lezen van deze info