Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4058 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeroen 15-06-2022

Een goede site met veel informatie over je product en vaak ook met video's verder verduidelijkt en prima service bij vragen of opmerkingen.

Annie 15-06-2022

Super snelle fijne levering en op de fiets bezorgd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van waar mijn bestelling is. TOP!

Casper 15-06-2022

Super makkelijke vergelijking van producten, en fijn dat er altijd ook een soort van beknopte achtergrondinformatie wordt gegeven, met tips waar je op kan letten/welke afwegingen te maken. Dat is zeker handig als je voor het eerst iets koopt (zoals een slimme deurbel). Wel vind ik Coolblue vaak wat duurder dan andere webshops, maar daarvoor krijg je wel een fijne klantenservice en geen gedoe over retouren.

Johan 15-06-2022

Mooi product , strakke prijs en snel geleverd, ook op zondag in dit geval... Top!

Fleur 15-06-2022

Ik had met spoed een nieuwe laptop nodig. Ik had ongeveer in gedachte wel specs deze moest hebben. Via de site kon ik goed verschillende laptops met elkaar vergelijken en kiezen voor het juiste model. Het model kon de volgende dag al bezorgd worden.

Slechte service 15-06-2022

Ik heb op 16-11-2018 een Apple iPad Pro (2018) 12,9 inch 64 GB Wifi Space Gray aangeschaft terwaarde van €1119
waarvan het scherm storingen geeft de iPad is weinig gebruikt en altijd netjes mee omgegaan !
In de apple store werd ik doorverwezen naar de winkel van aankoop Coolblue met de boodschap dat het niet gebruikelijk is dat een scherm zonder val stoot en waterschade kapot gaat en dat ze daar misschien nog iets uit garantie of service kunnen betekenen. de Apple store kon het scherm repareren voor €561
Coolblue komt met een voorstel van €719 voor reparatie geen garantie of service het zelfde product kost vandaag de dag €779 op bol.com.
Zelfs al vraag ik om een nieuw product voor een scherpe prijs aan te bieden geven ze aan niks te kunnen betekenen !
Ik geef daarom een 1 voor service !
Officiele reactie van Coolblue 16-06-2022

Goedemorgen,

Wat enorm vervelend dat je iPad kapot is gegaan! We begrijpen maar al te goed dat een grote prijsopgave zoals deze een tegenvaller is. Daarom is het belangrijk om na te gaan of de prijsopgave correct is.

Wil jij je ordernummer en een kleine toelichting doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl alsjeblieft? Dan zullen we de situatie opnieuw bekijken.

We vertrouwen op een goed eind!

Coolblue

Wil 14-06-2022

Coolblue heeft een uitgebreide selectie, goede aankoopadviezen en concurrerende prijzen. Ze houden je uitstekend op de hoogte van de voortgang en ik wordt altijd blij van hun grappige mailtjes zoals bijv. de wachtverzachters etc. Levering was zoals altijd snel. Ben zeer tevreden!

Frans1961 14-06-2022

Duidelijke productomschrijving met verhelderend filmpje
Bezorgd op aangegeven dag
Product voldoet aan verwachting

Willeke 14-06-2022

De levering was goed, we werden op tijd gebeld dat ze er over een half uur zouden zijn, dat is fijn hoef je niet te wachten op de levering. De koelvriescombinatie werd door 2 jonge mannen gebracht maar ze wisten wel waar ze mee bezig waren. Keken goed uit dat de koelvriescombinatie onbeschadigd in de keuken kwam. Duidelijke uitleg wat we moesten doen na het aanzetten van het apparaat

Frenkie 14-06-2022

Supersnelle bezorging en vriendelijke bezorgers. Goed op de hoogte gehouden van het bezorgmoment. De oude wasmachine is meegenomen. De bezorgers gaven goede informatie over de wasmachine zodat we er meteen mee konden werken.

Erik Stads 14-06-2022

Het fijne van Coolblue is dat je spullen ook echt met zorg worden afgeleverd. De oude koelkast en de verpakking gaat gewoon netjes mee terug. Aardige bezorgers en als er onverhoopt iets niet goed is wordt het perfect opgelost.
Nog nooit problemen mee gehad.

Manon 14-06-2022

De website is zeer informatief, en ik heb uit het verleden erg goede ervaringen met de klantenservice.

Brenda Sarbach 14-06-2022

fijn dat het product wat ik zocht (een laptop) op voorraad was en de volgende dag bezorgd werd. Heel erg fijn hoe nauwkeurig ik op de hoogte werd gehouden van het moment van bezorging.

Peter 14-06-2022

Tot onze aangename verrassing was het een snelle levering en ook nog op zondag ! Er werd ons goede en vriendelijke info gestuurd over track & trace, prima product en ook nog bezorging per fiets !!

Frans 14-06-2022

Duidelijke website met veel info. Fysieke winkel in de buurt met aardig personeel. Redelijk geprijsd. Fijne toonzetting.

Joep 14-06-2022

Klantvriendelijkheid met een grote "K". Buiten een makkelijke keuze (met keuzehulp), duidelijke informatie over levering, tijdvak levering en leverbetrouwbaarheid zijn de medewerkers de medewerkers met een lach die je beloofd worden. Ook extra instructies voor als je er niet uit zou komen met de installatie, en oude machine en verpakkingsmateriaal netjes meegenomen. Echt fijne webshop waar ik niet voor het eerst maar zeker niet voor het laatst besteld heb

Alessandro 14-06-2022

Super snel geleverd op het aangegeven tijd door een vriendelijk sportief fietser!
Produkt was prima verpakt. Super leuk spel ervaring!

Mariska 14-06-2022

Overzichtelijke website met genoeg zoekfilters en ruime keus.
Bezorging top tot aan de deur, je wordt voldoende geïnformeerd over de ststus van je bestelling.

Willem 14-06-2022

Duidelijke site, makkelijk proces van zoeken naar een product naar het afrekenen.

Kom je er niet uit wordt je overal geholpen:
-twijfel je bij het product (product keuze hulp)
-Weet je niet wat iets betekend (meer informatie over product mer duidelijke uitleg)
-geen idee hoe je het product moet bestellen, volg de stappen

Super simpel

Ik ben zeer onder de indruk van coolblue.
Niet alleen het bestellen is makkelijk, maar ook leuk. Overal zie je hun humor terug, de gezelligheid, vrolijkheid en enthousiasme. Dit zorgt ervoor dat ik coolblue voorkies boven concurrentie.

+(Als er toch iets niet naar wens is) 30dagen geld terug!
Aankoop langer dan 30 dagen geleden. Geen probleem voor coolblue, niet moeilijk doen en samen met de klantenservice kom je er wel uit!

Kelly 14-06-2022

De website is duidelijk, bezorging snel, prettig dat de verzenddozen op maat gemaakt worden.

Dian 14-06-2022

Ik kon snel alles vinden wat ik nodig had, daarnaast worden er voordelige tweedekansproducten aangeboden die in perfecte nieuwstaat verkeren. De levering is heel erg snel en zelfs op zondag wordt er geleverd. Ik ben ontzettend tevreden met het brede aanbod en de goede snelle levering!

P.R. van der Geld 14-06-2022

Ik vond het fijn dat Coolblue ook op zondag bezorgd en nog fijner op de fiets heerlijk bewust. Nu word je geweldig op de hoogte gehouden omtrent de levertijd. Op zondag kreeg ik om 12:02 uur een sms met over een kwartier zijn we bij u. Dit kan natuurlijk altijd uitlopen maar goed 13:02uur nog geen pakketje uiteindelijk 2 uur later dan het sms-je kwam het pakketje. Jammer dat je geen berichtje krijgt wanneer er een vertraging op treed. Maar verder ga zo door Coolblue volgende keer een dikke 10 ?

Cock Versloot 14-06-2022

Duidelijke website en snelle levering. Helaas was de levering aantal uren later dan track en trace, maar dit kan gebeuren.

Max patt 14-06-2022

Ik vind Coolblue erg fijn, omdat ze mooie spullen hebben.
Maar ook omdat de levertijd zo gunstig is

Winny 14-06-2022

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop van een Crockpot Turbo Express ( goedkoper, dus duurzamer dan op gas koken of oven gebruiken) via Coolblue.
De website is zeer overzichtelijk en ook de Faq’s zijn makkelijk te vinden en duidelijk.
Productinfo is top en wat ik zelf heel fijn vind is dat ze zogenoemde ‘‘Tweedekans artikelen’ verkopen, voordelen
- minder vernietigen, dus duurzamer;
- goedkoper in aanschaf (hoop ook voor mensen met kleine portemonnee);
- ook 2 jaar garantie net als op splinternieuwe artikelen.
Hoop dat meer bedrijven tweedekansjes een kans gaan geven! Zeker in de kledingindustrie!

Daarbij heb ik me laten vertellen dat Coolblue ook erg goed is voor zijn personeel!

Wat wil ik nog meer? Ok, nog één ding: dat de mensen meer nadenken voordat ze iets kopen en dus minder terugsturen. Hier kan COOLBLUE echter niets aan doen.

Kortom ik ben een zeer tevreden klant van Coolblue.