Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3959 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Madeleine 28-03-2021

Jullie bezorgservice en klantenservice aan de telefoon zijn echt top..
Ik had een probleem en die met alle geduld en service zo
Netjes opgelost..
Ik raar jullie aan iedereen aan..

Teus 28-03-2021

Doen wat ze zeggen, hebben goede prijs, snelle levering, goede retour regeling.
Mijn eerste bestelling was een HP pda besteld in + 2003 bij de Hr. xxx zat toen nog zelf achter de telefoon.
xxx
Vroeger eigenaar /directeur Pander Taxaties

Jan Raredom 28-03-2021

Goede producten, snelle levering, vaak electrische bakfietsen, leuke promotiefilmpjes. Nederlands bedrijf.

Maikel 28-03-2021

Prettige website met duidelijk advies en vergelijking van producten. Geweldig leuke verpakking met vrolijke tekst, wordt je echt blij van👍🏻

Martijn 28-03-2021

Het was gewoon een geweldige ervaring. De kleine details maken het echt fantastisch.
En hiermee bedoel ik de video's over hoe je moet wachten op je pakketje. De plaatjes en texten op de doos van hoe je het niet moet openen en hoe je het speciaal maakt. Ook de rits sluiting is een mooie feature.
Ik heb voorheen niet zo vaak bij Cool blue besteld. Maar ga dat echt wel vaker doen. Het straalt een en al kwaliteit uit.
Ontzettend bedankt.

H v te A 28-03-2021

Besteld via Coolblue site en dag later al in huis liggen
Prima toch goede service

Marcel 28-03-2021

Je hebt service , je hebt geweldige service en dan heb je de service van cool blue.
Werkelijk perfect!
Top service , duidelijke informatie , vriendelijke bezorgers en binnen 24 uur bezorgd.
Jamner fdat ik geen score van 11 kan geven

frans bergman 28-03-2021

prima spullen. al vaker goede ervaringen met de glimlach. dit keer bezorging postnl tegenvallend.

N 28-03-2021

Scherpe prijs (scheelde toch behoorlijk met een andere bekende webwinkel) en snelle levering.

Miriam Rogmans 28-03-2021

Razendsnelle levering. Goed aangegeven hoe laat de levering plaatsvindt. Twee minpunten: 1) Hoog bedrag voor 'uitklopbakje' voor koffiedrab. 2) Vervelend dat je geen oud apparaat mee kunt geven aan de vervoerder.

T Winkoop 28-03-2021

prima assortiment. Voor een ieder wat wils tegen prima prijzen en bezorgvoorwaarden

Tim 28-03-2021

Heel simpel bestelproces en snelle levering! Tweedekans ook echt in nieuwstaat.

Karen 28-03-2021

Wat een fijne winkel is Coolbleu.
Duidelijke site en informatie. De bestelling was netjes verpakt, de aangegeven tijd van levering was precies goed en een vriendelijke bezorgster aan de deur. Van begin tot eind erg tevreden.

Roelof 28-03-2021

Zaterdag eind van de middag besteld en super snel geleverd op zondag!!!
Ofwel binnen 24 uur

Jikke 28-03-2021

Snelle levering. Zit niet in zo'n enorme doos. Coolblue heeft sws en leuke website met humor. Zal zeker nog wel eens wat kopen bij coolblue.

Marleen 28-03-2021

Twee keer iets besteld. Heel snel bezorgd met een bakfiets mooie snelle milieuvriendelijke oplossing.
Vriendelijke en keurige afhandeling . Goede communicatie over het tijdstip van de levering.

Y. Hepkema 28-03-2021

grote keus snelle levering en goede prijs en wat een gelul dat je perse vijfenzestig tekens moet plaatsen

Brinky 27-03-2021

Snelle levering!
Goedkoop!
Breed aanbod!
Humor!
Meerdere goede ervaringen met coolblue. Vergelijk altijd voor ik tot aanschaf over ga. Maar kom altijd terug bij coolblue. Na de wasmachine, smartwatch, babyfoon, camera een vaste klant te noemen.

Gerard 27-03-2021

Coolblue begrijpt dat service een vak is. Of het nou gaat om informeren van de klant via een chatbox of wanneer je langs komt in de showroom. Bij de aankoopadviezen die wij gekregen stond altijd de beste keuze voor de klant centraal en de duur ( 1 uur )van een gesprek was geen probleem ook al konden we op dat moment nog geen keuze maken. Uiteindelijk hebben we meerdere aankopen bij Coolbue gedaan.

José 27-03-2021

Altijd fijn 'shoppen' bij Coolblue. De voorgestelde vteerde beste keuzes helpen je goed op weg en alle productspecificaties zijn prima te vinden waardoor het goed mogelijk is om producten te vergelijken.
Prettig dat er bij alle producten meerdere duidelijke foto's vanuit verschillende invalshoeken te bekijken zijn.
De informatie is concreet en compleet en er wordt snel geleverd.

Linda Aretz 27-03-2021

De bestelde wascombinatie op afspraak ontvangen. Onze dochter had deze ook 2 weken eerder gekocht, heeft toen een hogere prijs betaald, ze kreeg het prijs verschil dezelfde dag terug op de rekening. Als dit geen service is!

Tim 27-03-2021

Ik heb een telefoon gekocht. Deze was in de aanbieding voor een goede prijs. De levering was snel met een super vriendelijke bezorger. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status. Het is een erg goede service. Verder was het product goed, zoals verwacht.

Ben 27-03-2021

Directe en prompte levering op afgesproken tijdstip, ruime keus en kwalitatief goede gerefurbished items

A. van de Vooren 27-03-2021

Groot en goed assortiment, goede informatie, goede prijs en aflevering (met de bakfiets) volgens afspraak.

Marjan 27-03-2021

Ik ben erg tevreden over Coolblue, omdat ze vaak de laagste prijs hebben, goede klantenservice (bijv. tips om de data van de oude veilig op je nieuwe telefoon te krijgen) en snelle levering.