Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4017 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cis 03-02-2022

Coolblue is een overzichtelijke site waar veel informatie over producten is te vinden. Wat ik ook mega fijn vind is dat je op coolblue tweedekans producten hebt. Het is zo fijn om te weten de geretourneerde producten nier weg worden gegooid maar een tweede kans krijgen. De service van Coolblue is ook mega fijn, producten zijn 1 dag later geleverd :). Ik heb een koptelefoon van Sony gekocht, ik ben er echt mega blij mee. Je hoort echt helemaal niks meer van je omgeving wanneer je noice canceling aan hebt staan wat de koptelefoon perfect maakt wanneer je een student bent. Zo kun je zowel thuis, in de trein en ik een druk cafeetje je volle concentratie houden voor je studie. De accuduur is ook geweldig 30 uur.

Ben 03-02-2022

Fijne winkel waar ik op zaterdag kan bestellen en zondag kan ophalen of laten bezorgen. Prijs,- kwaliteitsverhouding is zonder meer goed te noemen. Echt een aanrader.

Sander 03-02-2022

Duidelijk overzicht, goede prijzen en wat ik helemaal fantastisch vind is dat ik zelf kan bepalen wanneer het bezorgd wordt. Ook als ik wil dat het pas over een week is ofzo omdat dat gewoon beter uitkomt. Bij andere webshops krijg je die keuze meestal niet. Big smile hier Coolblue 😊

Edwin 03-02-2022

Handig zelf bezorgpunt gekozen ,ook al eens wat in de winkel opgehaald prima service.

Dennis Berveling 02-02-2022

Jullie zijn niet altijd een van de goedkoopste maar maar de service compenseert dat ruimschoots en jullie beloven wat jullie zeggen de andere dag in huis is ook de andere dag in huis verder goede uitleg over de producten op site .

Marianne 02-02-2022

Website duidelijk. Product nog niet gebruikt. Extra betaald voor zondag levering. Maandag pas ontvangen.

Hans 02-02-2022

Gewoon super snelle afhandeling van de bestelling. Zondag besteld, maandag in huis. De originele teksten maken het extra leuk, zoals: “doe de groeten aan de bezorger”, je moet het maar bedenken.

Frank 02-02-2022

Philips Hue producten besteld via de overzichtelijke website. Ik kon het vrijwel direct afhalen bij de Coolblue winkel in de stad (ik woon er op loopafstand vandaan).

Supervriendelijk ontvangst en ze nemen echt de tijd voor hun klanten. Hierdoor mocht ik even wachten (koffie werd aangeboden). Geen probleem en uiteindelijk toch snel geholpen. Iets met verwachtingsmanagement. Complimenten

Kevin 02-02-2022

Snelle levering, s avonds besteld en voor 12.00u in huis. Vriendelijk geholpen bij afleveren alleen niet gebeld. Wel een bericht via de mail met een geschatte tijdsvak

Ton 02-02-2022

Nieuwste versies van producten beschikbaar. Snelle en goede afhandeling van de bestelling.

Summer 02-02-2022

Mijn eerste keer dat ik bij Coolblue bestelde, dit kwam doordat ik een waardebon had gekregen van het bedrijf waar ik werk. Vond het makkelijk te vinden wat ik graag wilde hebben. Makkelijke overzichtelijke site, gebruikers vriendelijk vond het alleen nog even spannend of ik mijn bon nog wel kon invoeren voordat ik af moest rekenen, gelukkig kwam uiteindelijke het vakje waar je de code in kon voeren, misschen kan dit nog iets makkelijker....maar gelukt hoor enne ook nog eens super snel in huis.

Jeroen 02-02-2022

Ik ben al jaren klant bij Coolblue. Ze zetten een hoge standaard voor zichzelf maar voldoen er voor mij wel telkens aan. Dit maal een televisie besteld welke de volgende dag keurig werd geleverd.

Martin 02-02-2022

De shop is erg overzichtelijk en kan snel vinden wat ik zoek.
De adviesmogelijkheid (CoolBlue's Keuze) is top.
Bestellingen worden snel geleverd, zelfs op zondag.

Nvt 02-02-2022

Niet blij over de levertijd. Bij de bestelling werd aangegeven: “voor 23:59 besteld, is morgen bezorgd”. Ik heb zondag mijn bestelling geplaatst, vandaag is het woensdag. Mijn bestelling heb ik morgen nodig… Ik ontvang dagelijks een mail dat de bestelling bij PostNL ligt maar nog geen bezorgtijden kan worden aangegeven. Op de PostNL website wordt aangegeven dat het pakket is aangemeld maar nog niet is ontvangen. Dit is niet netjes van Coolblue!
Officiele reactie van Coolblue 07-02-2022

Beste klant,

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling die op zondag is geplaatst, op woensdag nog steeds niet was geleverd en er geen bezorgmoment bekend is. Dat is inderdaad niet erg netjes. Sorry voor deze ervaring!

Aan de hand van de melding op de Track& Trace pagina, lijkt het erop dat het pakket niet is aangekomen bij het sorteercentrum van PostNL. Helaas kunnen wij de bestelling niet terugvinden met de gegevens die wij van je hebben ontvangen. Kan je het ordernummer van jouw bestelling met een korte samenvatting van de situatie daarom aan ons doorgeven via: klantenservice@coolblue.nl? Met behulp hiervan kunnen wij op zoek gaan naar een oplossing en tegemoetkoming voor de vetraging.

Wij horen dus nog graag van je.

Coolblue.

Ada 02-02-2022

Super snel geleverd mijn Denver dab 18 radio.. Extra uitleg en tips voor het aangeschafte product. Zeer verhelderend. Ik ben blij met deze aanschaf.
Top Coolblue. Ik had ook een glimlach!!!

Mark 02-02-2022

Betrouwbare partij met een ruim aanbod, snelle leveringen en goede reviews!

Anoniem 02-02-2022

Snelle service
Klantvriendelijkheid staat voorop
Goede kwaliteit producten
Prijzen zijn betaalbaar

W Versteege 02-02-2022

Coolblue is een fijn bedrijf ondanks dat wij deze keer echt slecht op de hoogte werden gehouden mbt het tijdstip van bezorgen. Zijn wij echt niet gewend. Prima opgelost dus voor ons zeker geen reden om niet meer bij Coolblue te shoppen.

Beer 02-02-2022

Coolblue is altijd de winkel waar ik eerst kijk voor electronica, het heeft een moderne uitstraling en een site met hoog gebruiksgemak. Al de volgende dag werd mijn bestelling bezorgd.

Het was een beetje moeizaam deze keer, want het inlogsysteem op de site leek kapot. Maar na een beetje aanmodderen en een nieuw wachtwoord in te stellen liep alles snel.

Zeker aan te raden.

Ann 02-02-2022

Superaardige medewerker die mij hielp. Perfecte ruimte om te parkeren voor de shop om even iets op te halen. Kortom een dikke glimlach :)

Memo 02-02-2022

Een espressomachine besteld en deze is zelfs zondag bezorgd. Had dat niet verwacht.
Alleen de klantenservice via tel kan wel wat sneller. Je moet best lang wachten totdat je iemand spreekt.

Max 02-02-2022

Eerst kort contact gehad met een medewerker van Coolblue, omdat ik wat vragen had over een tweedekans product. Nadat ik alle informatie had gekregen dan toch besteld. Super tevreden met het product werkt perfect en ziet eruit als nieuw alleen tegen een veel mooiere prijs.

Rocco 02-02-2022

Al verschillende producten gekocht altijd heel heel snel geleverd en ook als je iets terug stuur is er geen gedoe .... gewoon zoals het hoort.

Youri 01-02-2022

De bestelling was op zaterdagmiddag geplaatst, en werd zondag morgen al bezorgd. Verder werd er bezorgt op de fiets, wat ik kan waarderen

Jeannette 01-02-2022

Makkelijk bestellen, goed en vriendelijk bezorgd, goed op de hoogte gehouden. Je betaalt iets meer, maar dat is het dubbel en dwars waard!