Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Anne 22-07-2021

Altijd een prettige shopervaring. Je vindt snel wat je zoekt en het wordt de volgende dag al bezorgd. Met de fietskoerier!

Stefan 22-07-2021

Ondanks dat de wijk afgesloten was ivm een brand, is de bezorgster op de afgesproken tijd het pakket komen leveren. Superservice!

Freshfield 22-07-2021

Erg klantvriendelijk. Er werd mooi een mail gestuurd toen het artikel weer beschikbaar was.

De Vries 22-07-2021

Heel goede service. Altijd vriendelijk en coulance. Als er problemen zijn worden ze heel netjes en snel opgelost.

okidoki 22-07-2021

prima prima prima prima prima enzovoort 75 karakter etc. prima enzovoort ...........

Anoniem 22-07-2021

Duidelijke website, goede en snelle service en als extra pluspunt worden er tweedekans producten verkocht die aan de verwachtingen voldoen en verspilling tegengaan.

Anoniem 22-07-2021

De levering was op tijd en de website zag er goed uit. Alles was mooi overzichtelijk.

tom langerhorst 22-07-2021

De shop is overzichtelijk en makkelijk om bestellingen in te plaatsen. De product informatie is goed maar kan beter door bijv. Ook foto’s van de inhoud van de doos te laten zien en duidelijk te omschrijven / beschrijven wat er in de doos zit behalve een lader en een kabeltje maar ook wat niet geleverd wordt zoals bijv. Oortjes. Dat laatste was een verrassing.

Gaston 22-07-2021

air cooler van Domo echt fantastisch ding met minimaal geluid en stroomverbruik
een heerlijk koele slaapkamer/woonkamer.

C. Bergsma 21-07-2021

Als je een wasmachine koopt, en na 4 weken al een reparatie aan deze hebt is dat niet normaal! En dat na een half jaar je hele bijkeuken blank staat…Omdat deze lekt….. En vraagt om deze om te ruilen omdat je er geen vertrouwen meer in hebt…. Is dit niet mogelijk! Ik vind dat in en in triest! Het product voldoet dan toch niet? Ik wil veilig wassen, dit is levensgevaarlijk! Ik heb hier totaal geen vertrouwen meer in! Vind dit geen service….

C. Bergsma 21-07-2021

Marije Cohen 21-07-2021

Super snel bezorgd. Overzichtelijk fijne website. Makkelijk contact te krijgen met de klantenservice. Al aardig wat producten besteld via Coolblue altijd naar tevredenheid.

Robert 21-07-2021

netgear switch gekocht,
supersnelle levering, prima verpakt, helemaal blij.

Sas 21-07-2021

Duidelijke website, vriendelijke uitstraling en bovenal bijzonder gevatte en grappige berichten.
Jullie maken van elke aankoop een feestje! Bedankt!

Nico Vrolijk 21-07-2021

Goede site, het is makkelijk om de gewenste artikelen op te zoeken. Mooie prijs en de bezorging zoals afgesproken. Ik beveel iedereen dit bedrijf aan.

Peter Derksen 21-07-2021

Goede hulp bij keuze, zeker bij een ruim assortiment zoals Bluetooth speakers. Heldere uitleg over verschil tussen Bluetooth en WiFi speakers.

Bizar snelle bezorging

Bas 21-07-2021

Teleurgesteld omdat de steekkar krom is en er al een paar krassen op zit. Waarschijnlijk was het terug gestuurd product dat ze wellicht weer probeerde te verkopen. Ik had de steekkar nodig dus geen zin in de rompslomp om het terug te sturen en weer te wachten op een nieuwe. Ik denk de volgende keer wel 2x na als ik iets ga bestellen bij Coolblue.

Sandra 21-07-2021

Overzichtelijk, veel info, veel keuze. Heldere communicatie en snelle levering

Emma 21-07-2021

Superfijne en informatieve website, heldere communicatie over levering en betaling en snélle levering, precies op tijd (in aangekondigd tijdvak van 15 minuten).

Paul 21-07-2021

Goede prijzen en snelle levering ! En altijd goed ingepakt en snel verzonden ! Duidelijke communicatie en status updates....etc,etc.
Ben al jaren erg tevreden klant en zal dat ook blijven :)

Ben 21-07-2021

Ipad bezorgd bij de demente buurvrouw 2 deuren verderop. Die wist niet wat ze er mee moest, dus ik had hem pas 2 dagen later toen ik zelf ging aanbellen bij buren.
2 dagen te laat vd verjaardag van mijn oudste. Ik had coolblue direct gebeld, ik moest maandag maar terug bellen, compleet nutteloos. Dit was de 2e keer dat een bestelling fout ging, vorige keer was het een week na de beloofde bezorg datum, maar deze keer wel bij mij bezorgd. Echt bespaar jezelf een hoop ellende.

Corrie Heslinga 21-07-2021

Ik vind Coolblue een geweldige winkel met hoge service. Erg klantvriendelijk en geweldig dat je nauwkeurig weet wanneer er iets geleverd wordt. Je krijgt hiervoor kort voor levering een email en je wordt ook gebeld als ze er bijna zijn. Geweldig toch? Ik bestel daarom vaker bij Coolblue en heb hier alleen maar goede ervaringen mee.

LG 21-07-2021

De site is overzichrelijk (ik was op zoek naar een DAB radio).
Het bestellen is heel eenvoudig. Meteen de bevestiging in de mail vergezeld van een afleverdatum en - tijdstip.
Een kwartier voor de eigelijke levering kreeg ik nog een sms dat de bezorg(st)er op de bestelfiets op weg was. En inderdaad: binnen het kwartier mijn bestelling in huis na beantwoording van een afgesproken vraag.
Ben heel tevreden over Coolblue!

Wil 21-07-2021

Om eerlijk te zijn heeft mijn kleinzoon de iPhone via mijn iPad besteld. Maar tot mijn verbazing was de levering de volgende dag al binnen. Dus echt een snelle levering zoals vermeld wordt. Mijn complimenten. 🥳🎊🎉

Herman 21-07-2021

Duidelijke website en makkelijke tool om producten te vergelijken. Snelle service en fijne aftersale adviezen die worden toegezonden.