Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4054 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Harry Groen 11-12-2021

Kundige installateurs. Handige kerels. Snelle oplossingen voor onverwachte problemen.

Huub van Velsen 11-12-2021

Ik koop altijd bij CoolBlue.
Gemakkelijk via Internet bestellen en als je een zaak binnen komt om de bestelling op te halen, komt de vriendelijkheid je tegemoet.

Lennart 11-12-2021

Gemakkelijk zoeken, simpele bestelproces en ontzettend snelle levering van mijn product!

Lennart 11-12-2021

Fijne store 11-12-2021

Makkelijke winkel met duidelijke website cq app.Een dag later bestelling in huis supersnel en duidelijk met track en trace.Ook naderhand zeer goed contact met n leuke dame vd klantenservice ivm een prijsverlaging van de bestelde prducten .creditering gewoon zondr probleem gekregen echt top.

Vincent 11-12-2021

Na een aantal negatieve ervaringen toch weer bij Coolblue besteld. De fietskoerier zou tussen 14 en 15 uur de deur staan. Dit was echter na 18 uur pas. Op zich reden om een 5 te geven, maar er kwamen niet een automatisch excuses. Blijkbaar is dit daily business voor hem. Daarom toch een 4. Coolblue mag bij mij weer een tijdje op de reservebank. Het lijkt wel of ze hun zaakjes steeds minder goed op orde hebben. Ze groeien te snel waarschijnlijk. Teveel focus op groei, waardoor ze steeds afstandelijker worden.

Piet 11-12-2021

Goed product voor een goede prijs en snel geleverd. Wat willen we nog meer.

Psymara 11-12-2021

Super shop. Slaag altijd en verzending is tip top in orde.
Producten zijn altijd netjes verpakt en ook goed verpakt. Hier word absoluut aandacht aan besteedt!

H.de Mol 11-12-2021

We waren op zoek naar een Sage luxe waterkoker toen ons oog opeens op een 2de kans product viel. Helemaal eens met de visie van Coolblue om producten een 2de kans te geven en zo mee te helpen aan een groene maatschappij. Wij zijn heel blij met onze waterkoker. Ons tweedekans-product is in een uitstekende staat. Op deze manier helpen we mee aan het duurzamer maken van onze maatschappij en het scheelt ook nog eens in prijs!

Bram Hoeben 11-12-2021

Ik heb Coolbleu gekozen omdat ik het een goede en makkelijke site vind. Het is duidelijk en er staan veel producten op die mij interesseren. Ik heb al een paar keer een product gekocht en alles was in orde en ook goed. Met de bezorging ben ik zeer tevreden. Dit komt omdat je soms het op dezelfde dag kan krijgen. SUPER HANDIG! Ik raad deze site dan ook zeker aan!

CeeHaaKaa 11-12-2021

Prettige website, uitgebreide productomschrijving, goede service, snelle levering.

Bart 11-12-2021

Makkelijk te bestellen. Duidelijke omschrijving van product en super snelle levering. Blij mee.

Bertil Heus 11-12-2021

Wat een top service. Had online een luchtbevochtiger gekocht bij Coolblue. Thuis geïnstalleerd, maar helaas veranderde weinig met de luchtvochtigheid in huis. Contact opgenomen met de klantenservice. Kreeg direct een reactie. Ik kon het gebruikte apparaat direct terugsturen. Misschien is Coolblue niet altijd de goedkoopste, maar dit bedrijf staat voor mij op nummer 1 als het om service gaat.

Silvia 11-12-2021

Wederom weer besteld, goede service nu bezorging met Budbee erg handig, zie precies wanneer geleverd. Top !

Marijn 10-12-2021

Was heel makkelijk om de producten te vergelijken op coolblue, product was snel in huis, zag er goed uit en duurzaam met de fiets gebracht :-)

MdeRoos 10-12-2021

Lang verhaal.... Ik heb op 18-10 een printer besteld bij Coolblue. Alles OK, printer snel geleverd. Kreeg hem niet geïnstalleerd, bleken de bijbehorende set-up cartridges beschadigd te zijn. Dus Coolblue bellen: sowieso minimaal 40 minuten in de wacht, dan een "coolbluer" die je verhaal aanhoort en je vervolgens weer minimaal 20 minuten in de wacht zet. Lukte toch om nieuwe set-up cartridges opgestuurd te krijgen. Keurig de volgende dag binnen (deze keer via Budbees, geweldige bezorger overigens , chapeau!). Helaas had ik geen set-up cartridges ontvangen maar gewone cartridges, dus krijg ik de printer niet geïnstalleerd en toen begon de ellende....
Eerst moest uitgezocht worden of ik set-up cartridges kon bestellen: nee, ik bestel ze niet, ze worden bij de printer geleverd en zijn nodig om de printer te installeren. Ik krijg ze dus opgestuurd, denk ik dan..... Bellen, heb ik net genoemd, duurt erg lang. Mailen? Antwoord pas na minimaal 2 dagen. Dus ik bellen, mailen: hoe zit het met de set-up cartridges? En weer mailen en bellen want het moest nagevraagd worden bij HP. En weer mailen en bellen en na tig dagen krijg ik het bericht dat de printer dus toch terug moet. Ik moet de retourlabels printen. Dus ik weer bellen: ha ha ha, mijn printer doet het niet. Ik krijg een antwoordnummer in Tiel waar de printer naar toe gestuurd moet worden. Dit gedaan, het is inmiddels 22-11. Ik mail mijn verzendbewijs naar Klantenservice. Hoor niets, krijg geen mail dus ik weer bellen. Geen printer, ook geen verzendbewijs ontvangen. Ik dus weer verzendbewijs mailen (totaal 4 keer uiteindelijk) maar na iedere mail duurt het 2 dagen voor je antwoord krijgt. Blijkt het geretourneerde printer ook kwijt te zijn. Er moet een onderzoek ingesteld worden en dat duurt wel 5 werkdagen. Inmiddels zijn wij 29-11. 5 werkdagen later, nog geen bericht. Ik post inmiddels op Facebook een verhaal hierover, heb op LinkedIn geprobeerd CEO Pieter Zwart een bericht over te sturen, maar natuurlijk is hij afgeschermd. Na weer bellen en inmiddels privé berichten op Facebook, krijg ik te horen afgelopen dinsdag, 7-12 (ja, echt wel december!!!!) dat ik 's-avonds contact krijg met een oplossing. Ondertussen heb ik duidelijk aangegeven niets meer met Coolblue te maken te willen, alleen mijn betaalde geld weer terug te ontvangen. Dinsdag om 23.45 plaats ik weer op Facebook een bericht: je raadt het nooit, ik zou vanavond een oplossing horen maar het blijft stil, geen contact, geen belletje, geen mail, geen oplossing. Ondertussen blijf ik via privé bericht melden dat ik mijn geld terug wil. Vandaag krijg ik weer bericht. Onderzoek heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd. Het is nu doorgestuurd naar de Bezorgafdeling. Dat onderzoek duurt weer 4 werkdagen....... Ik dring er al dagen op dat ik niet verantwoordelijk ben voor het kwijtraken van de teruggestuurde printer, ik heb het bewijs dat ik het naar ze verzonden heb, en dat bewijs hebben ze 4x van mij ontvangen. Terugbetalen doen ze niet, aan het lijntje houden zijn ze een kei in. IK WIL MIJN GELD VOOR EEN NIET TE INSTALLEREN EN GERETOURNEERDE PRINTER TERUG! @Coolblue, heb je mensen die meekijken? @Coolblue: ik heb een defecte printer ontvangen, geen oplossing gekregen en nu wil ik mijn geld terug! Wie in dit forum heeft ook problemen met Coolblue ? Het gaat niet over een wereldbedrag, maar het gaat wel om hun manier van NIET werken, log, klantonvriendelijk etc. Kort gezegd: een waardeloos bedrijf, mag echt niet, niet naar de Beurs! Slecht voor de reputatie van Nederland! Aanbevelen??? Echt niet! Cijfer? het is dat 1 het minimum is, ze krijgen van mij een -10.

Marc Huizinga 10-12-2021

Lekker duidelijk en overzichtelijk is de webshop app van Cool Blue. Levertijden zijn duidelijk en worden nagekomen. Communicatie is ook goed. Ik heb een sta/zit bureau besteld en dat was in no-time binnen.

Barbara 10-12-2021

Bij Coolblue staat de glimlach centraal! Eerst een hartelijk welkom, daarna uitgebreid advies voor een nieuwe tv met soundbar (getest in een speciale ruimte). De medewerkers herkennen je zelfs als je de spullen in het weekend komt ophalen. Ze lopen zelfs mee om de spullen in te laden! Alles voor een glimlach!

Nu nog Coolblue mondkapjes met een smile erop!😃

Hermine 10-12-2021

Heb geen factuur ontvangen. Bestelling staat ook niet bij mijn bestellingen.
De actie van 60euro gratis koffie kan ik nu niet aanvragen want daarvoor heb ik de factuur nodig

Marja 10-12-2021

Van bestellen tot leveren, geweldig hoe we op de hoogte worden gehouden.
Ook de vriendelijke manier van schrijven.
Ben altijd tevreden

Diana 10-12-2021

Houd zich aan de afspraak wat betreft de levertijd!! Keurig op tijd en met de fiets!! Ik had geen factuur meer van mijn laptop welke ik 1 jaar geleden had gekocht. Even gebeld en tijdens het telefoongesprek had ik de mail met factuur al binnen. Top!!

Hendrik 10-12-2021

Ik heb witgoed besteld, dat moet in huis afgeleverd en aangesloten worden. Gebeurde prompt op afgesproken tijd, vriendelijk, zorgvuldig en goed. Volgens verwachting. Over 15 jaar weer?

Vanda 10-12-2021

Overzichtelijke websitebezoek met eenvoudige bestelling. Tevens snelle en correcte levering.

Thomas K. 10-12-2021

Snelle levering, prima prijs. Bovendien wordt er keurig op de mail gereageerd indien een product mogelijk niet voldoet.

Anne 10-12-2021

Ik vind het heel fijn om bij Coolblue te shoppen vanwege het gebruiksgemak van de website en de klantvriendelijkheid. De organisatie is niet star, maar 'gewoon' menselijk. Bovendien vind ik dat je heel goed kunt filteren wat je wel en niet zoekt in het product dat je gaat kopen.