Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4052 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Miranda 14-03-2022

De klachten over incomplete bestellingen worden serieus genomen en zeer snel opgelost, super!

Rubix 13-03-2022

Over het product dat ik bestelde was een tutorial op de website geplaatst hoe ik het moest installeren. Het bestellen was super makkelijk en het werd ook echt de volgende dag geleverd. Het enige dat ik lastig vond was het zelf veranderen van het leveradres kort na het bestellen. Maar dit is na een telefoontje wel weer goed gekomen.

Rob 13-03-2022

Bestelling keurig bezorgd op de dag nadat deze geplaatst was, en op het juiste, van te voren aangekondigde tijdstip.
Product was goed verpakt en werkt prima.

ErikvanD 13-03-2022

Duidelijke website, goed contact met klantenservice, beste prijs en snel geleverd. Precies zoals het hoort!

Van Roelof 13-03-2022

I ordered a very expensive mobile phone with Coolblue on Thursday afternoon. I paid a bit more than other sites just because I wanted to have it the next day. The order did not arrive the next day, I received an email informing that there was delay and I would receive the order on Saturday. On Saturday did not arrive either, I got another email informing that the order will arrive on Monday. I wonder if on Monday I will receive another email with another delay. Very disappointing.

Dear,

Thank you for your review. Sorry that your order wasn't delivered on time. If you experience any more delays please contact our customer service.

Our apologies for the inconvenience.

With kind regards,

Kim 13-03-2022

Heldere site met makkelijk bestellen en betalen. Levering volgens afspraak en snel

Nur Vural 13-03-2022

De levering was in orde op tijd. Coolblue is een goede keuze voor home office spullen

Flow 13-03-2022

Snelle levering (zelfs met tijdslot van 15 minuten). De producten op de site zijn makkelijk te vergelijken.
Product werkt zoals beschreven op de site.

Arsenius 13-03-2022

Vlotte afwikkeling en bestelling.
De aangeschafte monitor ( iiyama G-Master GB2766HSU-B2 ) uitpakken, aansluiten en werken!
Wat wil je nog meer?

Ingrid Ten Boske 13-03-2022

Duidelijke website. Goede vlotte levering met updates wanneer ze komen en product naar verwachting.

Aanrader!

Anthony 13-03-2022

We zijn blij met de snelle levering, helaas was het hoesje wel de verkeerde kleur. Maar dat hebben we maar zo gelaten.

Lara 13-03-2022

Prettige site. Duidelijk, informatief en goede prijs.
Mijn aankoop was een game, die werd gebracht met de fiets.
Leuk en milieuvriendelijk. Het was een bakfiets, de bezorger vroeg of ik nog elektronische apparatuur wilde meegeven of lege batterijen. Erg goede service. Ook de klantenservice is altijd snel en goed. Aansprekend bedrijf.

gk 13-03-2022

het is een zeer snelle webwinkel ,vandaag besteld morgen in huis. indien gewenst is er goed telefonisch contact mogelijk.
zeer vriendelijke mensen

Abi 13-03-2022

Zeer snelle, makkelijke en duidelijke service. Product was volgende dag al bezorgd. De bestelling was goed te volgen. Alleen 1 punt vandaar een 9. In het sms bericht over je status van je bestelling staat dat de bezorger je belt, een kwartier voor aankomst. Bij mij was dat niet gebeurt. Geen probleem alleen zet dat dan niet in het berichtje want, de consument verwacht dat dan ook.

Jet 13-03-2022

Allereerst info gevraagd over het verschil tussen de Dyson Animal + en de Absolute +. Vlot antwoord ontvangen via de chat. Daarna besteld en de volgende dag geleverd., via gratis avondlevering. Alles vlot gegaan via mail en Budbee bezorging. Coolblue raad ii zeker aan, ik geef een 10!

Astrid 13-03-2022

Vrijdag vaatwasser besteld en men zou deze zondag leveren. Uiterlijk 2 uur ‘s nachts zouden we een sms ontvangen. Geen sms dus bellen wij. Blijkt er intern iets niet goed te zijn gegaan waardoor bestelling op inpakken zou blijven staan. De levering zou naar maandag worden verplaatst en over tijdstip zouden we terug gebeld worden. Vervolgens ontvangen wij per mail een annulering en bellen wij zelf na 2,5 uur maar eens terug. Moeten wij opnieuw een bestelling plaatsen en ook nog even zelf voorschieten terwijl wij al betaald en besteld hebben. Geld zou 5 dagen later op onze rekening staan. Heel bijzonder. Medewerker heeft vervolgens naar zeggen ervoor gezorgd dat geld direct teruggestort wordt en zou inmiddels op onze rekening staan. Alles behalve dat. Dus nu 2 x betaald en maar hopen dat morgen wel geleverd wordt en geld op onze rekening staat. Hele bijzondere gang van zaken

Beste Astrid,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de bestelling van je nieuwe vaatwasser niet goed verloopt. Hier balen wij ook van. Gelukkig is de vaatwasser nu goed op weg.

Excuses voor het ervaren ongemak.

Kailash2013 13-03-2022

CoolBlue had het artikel in voorraad, en voor een goede prijs! Levering was supersnel. En ook nog eens milieuvriendelijk!

JRT 13-03-2022

Een stofzuiger besteld bij Coolblue.
Op de website werd vermeld dat het oude exemplaar zonder kosten zou worden meegenomen bij aflevering van het nieuwe apparaat.
Echter, het nieuwe apparaat werd bezorgd via een externe bezorger en die wist van niets over dit retourbeleid.
Dan moest er eerst een formulier ingevuld worden en een barcode uitgeprint en op het oude apparaat aangebracht worden.
Hier was niets van bekend, dus ik zit nu nog met het oude apparaat......

Beste Meneer/Mevrouw,

Dank je wel voor je review. Wat balen dat de levering niet naar verwachting is verlopen. Hier balen wij ook van. We helpen je graag alsnog met de milieuretour van je oude stofzuiger via onze klantenservice.

Excuses voor het ervaren ongemak.

M klein 13-03-2022

Door de uitgebreide uitleg op de site, gekozen voor het product. Daarnaast was ook de prijs aantrekkelijk, en werd het product zeer snel geleverd.

Johan de Ronde 13-03-2022

Bestelling gedaan na shop te goed was aanbieding zondag kon niet eerder bestellen als maandag. Helaas was de actie niet neer en moest het volgende pond betalen. Omdat ik zondag het shoptegoed niet kon activeren

Beste Johan,

Dank je wel voor je review. Wat vervelend dat het plaatsen van een bestelling niet naar verwachting is verlopen. Hier balen wij ook van. We ontvangen graag het ordernummer samen met een toelichting op geenglimlach@coolblue.nl zodat we naar een gepaste oplossing kunnen kijken.

Sorry voor het ervaren ongemak.

Willem 13-03-2022

Product werd netjes en door beleefd personeel afgeleverd. Installeren doe ik zelf.

AlexB 13-03-2022

Uiteindelijk is er een goede oplossing gevonden en heb ik mijn product. Maar dat heeft even geduurd en dat was jammer. Ook moest ik een geld terug formulier invullen en iets opnieuw bestellen (nadat post NL een pakketje had verloren) ipv gewoon verschil betalen en direct opsturen. Maar eind goed al goed.

kuiken 13-03-2022

Alles ging soepel. De dag na bestelling in huis. Duidelijke tijd aangegeven en een berichtje 15 minuten voor afleveren. Helemaal top!

Lucas 13-03-2022

De levering was supper snel en ben heel blij geweest met de bestelling, het enige wat er tegenviel en daarom heb ik geen 10 gegeven. Is omdat er andere foto’s bij het product staat dan de kleur die je krijgt. Hierdoor kreeg ik een andere kleur dan verwacht, daarom heb ik helaas mijn bestelling terug moeten sturen. Maar verder levering en bestelling was prima

Zerline 13-03-2022

Goede prijs na vergelijk van product via Google. Snelle levering, klantvriendelijke service.