Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Hans 29-07-2021

Snelle en goede service ,geleverd volgens afspraak mooi op tijd en keurig geleverd

Alfred 29-07-2021

Normaal gesproken heb ik goede ervaringen met Coolblue. Dit is helaas veranderd na een recente aanschaf van een InkPad 3 ereader die binnen 2 maanden na aanschaf plotseling en zonder aanwijsbare reden een defect scherm liet zien. De garantieaanvraag werd keihard afgewezen met het argument dat het apparaat fysieke schade had ondervonden. Dat was echter 100% zeker niet het geval. Helass bleek Coolblue zijn harde standpunt vast te houden zonder enige garantie of coulance.

cool bleu 29-07-2021

netjes en betrouwbaar komen hun afspraken na goede service en vriendelijke mensen aan de telefoon

Bart 29-07-2021

Wij zijn zeer goed en snel geholpen, vrijdag besteld en zaterdag netjes op de afgesproken tijd geleverd, super ga zo door met deze service!!

Catharina de Visser 29-07-2021

Fijne keuzehulp bij aanschaf van laptop op website. Snelle levering. Laptop voldoet aan verwachtingen.

HNEJ 29-07-2021

Twee apparaten besteld in de winkel uit voorraad. Bij levering kwam er één, onaangekondigd. Niet geleverde apparaat bleek uitverkocht ??? Apparaat dat wel werd geleverd kwam zonder verpakking en zwaar beschadigd uit de bus. Was dus niet nieuw.
Bellen was moeilijk: iedere keer verbinding verbroken, lang wachten, iedere keer weer een ander aanbde lijn, recept voor miscommunicatie. Terugbelafsoraak kwam paar maal niks van, zeiden van wel. Gemaakte telefonische afspraken werden niet geregistreerd, leidde tot forse miscommunicatie en achterdocht bij Coolblue, erg onaangenaam. Zeer onprettige ervaring, heel knullig allemaal en nog geen bevredigende oplossing voor de klacht en leveringen.

Loet 29-07-2021

Alles is duidelijk te vinden op de website. Goede en duidelijke omschrijvingen per product. Bij het product dat ik bestelde zat ook een filmpje waarin het product werd laten zien en getest en daar werd eerlijk ik gezegd wat de goede en ook slechtere punten waren. Helemaal top!

Kameraad 29-07-2021

Overzichtelijke site, ruime keuze, keuze mogelijkheid voor bezorgdag en supersnelle levering

Sido 28-07-2021

Goede service en snelle levering wat ze beloven komen ze na
Alles uit voorraad leverbaar

Rick 28-07-2021

Super snel en makkelijk en ophaalpunt van cool blue zijn ze super vriendelijk

Johan 28-07-2021

Koffieapparaat gekocht omdat de oude ermee ophield.

Hele duidelijke omschrijving en foto’s. Levering netjes volgens afspraak.

Betrouwbare leverancier 28-07-2021

Geleverd wat ik had besteld, gelijk de volgende dag en binnen de aangegeven time window.

D.J. 28-07-2021

Pakket werd snel geleverd, zoals gewend van Coolblue. Apparaat doet wat het moet doen. Het product wordt compleet geleverd met goede voorwaarden en garantie. Nooit problemen gehad met retoursturen indien niet goed of defect.

Rob van Deurzen 28-07-2021

Een goede duidelijke site en een snelle en goede service Ik ga hier zeker nog een keer bestellen!

M. Van Vught 28-07-2021

Voor Coolblue gekozen omdat ik meer vertrouwen heb in dit bedrijf als er iets fout of niet goed gaat met de levering en het apparaat, zodat daarna alles goed afgewikkeld wordt.

Saskia Schiff 28-07-2021

Ik kreeg tip van iemand dat Cool Blue goede producten heeft en heel snel en vriendelijk bezorgd.
Dus geprobeerd . Nou de tip was goud waard hoor !
Als ik weer wat nodig heb , dan weet ik het wel...

Markku 28-07-2021

Ik ben al een tijdje zoek naar een goede blender om o.a. smoothies te maken. Ik heb al eerder een blender van Domo gehad en daarom viel de keuze ook op wederom een blender van hetzelfde merk. Bij Coolblue is het heel erg duidelijk omschreven, er is een enorme keuze en voor de prijs hoef ik niet eens te gaan vergelijken met andere webwinkels. Mijn oog viel op de Domo DO700BL. De levertijd, vandaag besteld morgen in huis is meestal wel een dingetje. Maar hij was echt de volgende ochtend al in huis! Ben ik er blij mee? Ja! Hij is geweldig, volgens verwachting. Ik heb hem ook meteen aanbevolen aan iemand die er ook een zocht en als het goed is wordt deze morgen bij haar geleverd. Coolblue, bedankt!

Petra 28-07-2021

Shop met goede en snelle service
En prijs kwaliteit ook dik in orde
Afgelopen week airfryer gekocht
Langer geleden wasmachine en droger en vriezer
Zowel hulp online als in winkel super netjes en behulpzaam
Levering super snel en bij installatie super netjes en secuur

Lydia De Vries 28-07-2021

Ik zocht een laptop voor school, niet te duur maar wel van alles voorzien. Door de duidelijke website kon ik alles filteren wat ik wou. En dat was helemaal top! Ook was het fijn dat ik mijn keuzewaardebon van Primera kon inleveren bij coolblue. Echt super! Dankjewel!

Juultje 28-07-2021

Ik heb via de app besteld. De app is makkelijk te gebruiken en heel overzichtelijk. Aan de bezorgtijden werd keurig gehouden!

L. Jindal 28-07-2021

Snel levering en mooi prijs. Ik heb een Philips stofzuiger besteld en hij is prima.

Ton 28-07-2021

Overzichtelijk site en pakket is perfect te volgen, kortom, kan niet beter.

Kees 28-07-2021

Tuinslang gardena, kwaliteitsproduct voor een goede prijs en supersnelle levering en alle info op de site ter vergelijking.
Zeer tevreden met de aankoop.

JW 28-07-2021

De website is heel helder, het assortiment is prima en de bezorging is perfect.

Harmen 28-07-2021

Fijn dat je niet thuis hoeft te blijven voor je pakketje, vriendelijke service en eventueel beantwoorden ze je vragen direct.