Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

T 07-03-2023

In Haarlem ben je al aan de beurt voordat je het doorhebt. En dan ook nog eens vriendelijk en met expertise.

Twan 07-03-2023

Ik bestel regelmatig bij CoolBlue en heb nog nooit een slechte ervaring gehad. Ook toen een gekocht product na aanschaf snel kapot ging, was de communicatie vlot en hebben zij dit netjes afgehandeld.

Matthijs Vonk 07-03-2023

23 november 2022 koop ik een TV bij Coolblue.
Op 13 februari 2023 stopt het scherm ermee. Ik breng de TCL TV naar het Oostplein. Ik geef ze een foto en een filmpje waarop duidelijk te zien is dat het scherm geen beeld meer geeft, maar alleen wat strepen. Op 21 februari krijg ik een mail van Coolblue dat er volgens hen niks mis is met de TV. Ik verwijs naar het filmpje en ze stellen voor de TV naar de fabrikant van TCL te sturen. Daar stem ik mee in. Het blijft een tijd stil. Op 6 maart krijg ik een mail dat de reparatie langer gaat duren (dus toch kapot?!) en ze geven aan niet te weten hoe lang het nog duurt. Ik geef aan dat we 3 weken verder zijn en de boodschap van Coolblue is dat ze niet weten hoelang het nog gaat duren. Ik wil redelijk zijn en bied ze 3 opties: 1) geld terug en ik koop een andere TV bij ze. 2) Ze geven mij een nieuw exemplaar. 3) ik krijg een leen TV. Met geen van de 3 opties willen ze akkoord gaan. op 7 maart krijg ik te horen dat ik nog 6 dagen moet wachten op een volgende reactie. Dan zijn we een maand verder!! Coolblue is niet geïnteresseerd in je glimlach nadat je bij ze gekocht hebt.
Officiele reactie van Coolblue 22-03-2023

Beste Matthijs,
Dankjewel voor het kenbaar maken van je ervaring. We zien dat jij je review op meerdere sites hebt geplaatst. Wij zullen reageren op je review via Trustpilot.com. Dit doen we om het contact zo overzichtelijk mogelijk te houden!
Met vriendelijke groet, Coolblue

Musab 07-03-2023

Over het algemeen was ik tevreden over coolblue. Ze hebben een ruim assortiment en het is de volgende dag al bezorgd, dat is top. Nu heb ik laatst een robotstofzuiger cadeau gekocht en ook hierbij was het bestellen en levering helemaal top van. Echter bij de eerste in gebruik neming van de robotstofzuiger heeft deze schade opgelopen aan de buitenkant. Het was een prijzig product en ik mag toch wel verwachten dat het zou weten waar het wel of niet kon komen om dergelijke schades te voorkomen . Er was helaas geen begrip van coolblue, wat ik niet van ze gewend ben
Ik ben teleurgesteld en hoop dat ze in de toekomst beter met dit soort situaties omgaan.
Officiele reactie van Coolblue 22-03-2023

Beste Musab,
Vervelend dat de robotstofzuiger al zo snel beschadigingen heeft opgelopen. En jammer om te lezen dat onze service niet was, zoals je had verwacht. We zien in ons systeem dat je contact met ons hebt gehad hierover. Wij hebben je toen aangegeven dat wij dit niet op afstand kunnen beoordelen. We hebben je daarom aangeboden om de robotstofzuiger in te sturen of in te leveren in 1 van onze winkels, zodat wij de robotstofzuiger kunnen nakijken of laten onderzoeken. Dit aanbod geldt natuurlijk nog steeds en we zien graag het product bij ons of jou in onze winkel verschijnen.
Met vriendelijke groet, Coolblue

Pieter 07-03-2023

Groot assortiment beschikbaar. Vlotte levering. Knorrige Bezorger. Keurig op de drempel afgeleverd.

Marianne 07-03-2023

Heldere info mbt artikel wat je zoekt of nodig hebt. Ik word altijd blij van de duidelijkheid. Inmiddels vaste klant en alles wat elektrisch is komt bij Coolblue vandaan

Jacques 07-03-2023

nette, vriendelijke en behulpzame medewerkers.
alles makkelijk online te bestellen en de volgende morgen al kunnen afhalen in de winkel.
TOP

Jelle 07-03-2023

Zeer snel geleverd, de volgende dag kon ik al mijn nieuwe Nintendo ophalen net voor het weekend, lekker spelen, bedankt hiervoor

db122 07-03-2023

Bij Coolblue besteld omdat dit tot nu toe voor mij altijd betrouwbaar is gebleken.
Snelle levering van het bestelde product. Product goed ontvangen, snel geïnstalleerd en doet het tot nu toe perfect.
In de webshop kun je makkelijk zoeken en deze bevat alle nodige informatie over het product.
De vergelijkbare en betere producten sectie op de website tussen het product en de productinformatie vind ik wel wat onoverzichtelijk, maar uiteindelijk kun je wel alles vinden wat je nodig hebt.

Diana van Zwam 07-03-2023

Snelle correcte levering. Bij retour van het product geen enkel probleem gehad. Ook dat liep soepel.

Laila 07-03-2023

Duidelijke website met gunstige reviews en super snelle bezorging. Ook de berichten over de bezorging zelf zijn fijn om te ontvangen.

Bert 06-03-2023

Ontvangst altijd vriendelijk en met een kopje koffie. Ze hebben altijd alle tijd voor jouw aankoop of probleem.

Lisette Janssen 06-03-2023

Heel vriendelijk
Goede uitleg
Goeie service
Heel fijne installatie
Erg tevreden .

Monique 06-03-2023

Makkelijk om te bestellen, maar moeilijk om een keuze te maken want de keuze is reuze! Volgende dag je spullen alweer in huis gebracht door vriendelijke bezorgers!

E. Peek 06-03-2023

Goede producten en prijzen en levering fantastisch. Service in de winkel ook meer dan goed.

Annelies 06-03-2023

Cool blue is een mooie website zonder al teveel opsmuk. De reclames van dit bedrijf vind ik geweldig.
Meerdere spullen gekocht en bij en gebrek aan een apparaat was vervanging gelijk geregeld . Een dikke 10

Guus 06-03-2023

super goed product en snel geleverd is precies wat er over stond vermeld lichte beschadiging verpakking dus niets mis mee dat was dus een tweede kans product en mooie prijs hoor helemaal TOP

Albert 06-03-2023

Zakelijk een nieuwe iPhone gekocht bij Coolblue. Prima service en al de volgende dag 's morgens af te halen in de winkel in mijn woonplaats. Scheelt weer een bezorgritje! Bij de afhaalbalie werd het meegekochte beschermglas gratis en direct erop gemaakt, dus helemaal top.

Bart 06-03-2023

Goede overzichtelijk en duidelijke website. Goed aanbod en meestal de juiste prijzen.

RR 06-03-2023

Duidelijke omschrijving bij de producten. En supersnelle levering! Inclusief track en trace mails, zodat je weet wanneer je de bestelling precies kunt verwachten..Top!

Tevreden klant 06-03-2023

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed en effectief communicatie en snel geleverd

Herman Leppers 06-03-2023

De de combinatie aanbieding reader & hoesje heb ik voor jullie gekozen.
Verder kunnen we bij Coolblue altijd rekenen op snelle levering tegen scherpe prijzen.

RonRun 06-03-2023

Mijn HRM hartslagband van Garmin deed het niet meer. Na beoordeling door een Coolblue-specialist kreeg ik de mogelijkheid een nieuwe te bestellen. Werkt als een rikketik :-)

Klaas 06-03-2023

Vlotte levering, gelijk de volgende dag al. Keurige verpakking. En levering was ook gelijk te volgen via track en trace.

Jerry 06-03-2023

Coolblue heeft altijd degelijke producten. Geen dropshipping partijen zoals bol.com. fijn omdat je kan uit gaan van een goede basis kwaliteit. Daarnaast snel geleverd met goede info. Soms wel iets duurder dan andere partijen.