Coolblue.nl
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
8.4(2776)
Gemiddelde beoordeling
8.4
Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor Coolblue.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore6.0
Magnetron besteld en stofzuiger geleverd gekregen.
Maar super aardig geholpen aan de telefoon.
Zal ook wel goedkomen;)
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Coolblue maakt reclame “ voor 23.59 uur besteld de volgende dag in huis”. Dit maken ze niet waar! Tot op heden wacht ik nog steeds op mijn bestelling, het is nog niet bekend wanneer ik het kan verwachten, we zijn 3 dagen verder.
Reviewscore10.0
Netjes en vlot met bestelling en levering.
Keurig afgeleverd met advies en tips.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Goed product , supersnel bezorgd Vriendelijke bezorger en perfectie uitleg
Reviewscore8.0
Professionele ontvangst, prettige wachtruimte en goed geholpen.
Aan te bevelen!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Goed ontvangen in de stenen winkel in Amsterdam. Klantvriendelijk dat wordt gevraagd naar wat je zoekt, dat je vervolgens naar desbetreffende afdeling wordt verwezen waar dan een gastheer/adviseur op je wacht die vervolgens alle tijd voor je neemt. Omdat ik zelf al wist wat ik wilde, was een echt advies niet nodig.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Bestelling klopte precies. Levertijd ging precies goed en ook de prijs is OK. Het ging over een Bosch wasdroger. Die heb ik uitgepakt en zelf aangesloten. Binnen een half uur draaide dit apparaat perfect.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Goede informatie over levertijd en tijdstip van bezorgen.
De zware wasmachine keurignetjes in de keuken gezet.
Bezorger zeer vriendelijk en behulpzaam.
Dikke 10!!!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Onlangs een vaatwasser bij coolblue gekocht, het was een tweedekans product. Hiervan dacht ik dat het enkel de beschadiging op de foto zou hebben, maar deze bleek meerdere beschadigingen te hebben ala niet heel erg maar wel onverwacht. Na installatie bleek het product al gewoon gebruikt, had ik niet verwacht dus eigenlijk is gewoon een gebruikt artikel wat iemand terug heeft gestuurd (Mag je gebruikte artikelen terug sturen?). En toen bleken er ook nog schroeven voor het monteren van het voorpaneel te ontbreken, Geen probleem zou je denken die sturen ze vast snel op, dus ik contact opnemen met de verwachting dat ik de volgende dag wel schroeven zou krijgen maar helaas op woensdag nog altijd geen schroeven verzonden en ik maar wachten....
Reactie van coolblue je mag het product terug sturen dan krijg je een vervangend tweedekans artikel, maar wie heeft er nou zin om zijn hele vaatwasser weer uit te bouwen naar de voordeur te slepen en de volgende dag weer een andere vaatwasser van de voordeur naar je keuken te slepen en weer in te bouwen. Aangezien het de fout van Coolblue is zou ik hier meer service verwachten, bijvoorbeeld Coolblue stuurt monteur voor het uitbouwen van de vaatwasser en het inbouwen van de nieuwe vaatwasser.
Reviewscore9.0
Hele goede en snelle levering, waarbij de koelkast op de verdieping werd geplaatst, aangesloten en uitleg werd gegeven. Er werd echt tijd genomen om dit te doen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Duidelijke reviews, makkelijk vergelijken. Goede communicatie en snelle levering. Al jaren tevreden klant.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Op 22 oktober 2021 heb ik bij Coolblue een wasdroger aangeschaft, die op 23 oktober 2021 door monteurs van Coolblue was geleverd en geïnstalleerd. Tijdens de installatie hebben de monteurs geadviseerd om na iedere droogbeurt de pluizenfilter handmatig te legen en maandelijks de achterliggende filter (luchtcirculatiesleuven) met een stofzuiger te ontdoen van achterblijvende pluisjes. Ik heb deze instructies letterlijk opgevolgd, zoals geadviseerd.
Echter kwam ik er achteraf achter dat er heel soms toch nog condenswater achterblijft in de wasdroger achter de filter (filter is niet te verwijderen, zoals bij andere wasdrogers, het is bij dit model onmogelijk om dit te zien. Het model beschikt ook niet over een opvangbank, maar condenswater wordt middels een slangetje volledig afgevoerd, ten minste dat dacht ik). Het opzuigen van dit condenswater heeft helaas geleid tot schade aan mijn stofzuiger. In de handleiding van AEG staat dat je de pluizenfilter met een normale stofzuiger moet afnemen. Dit moet je dus juist niet doen!! Pas hiermee op!!
Ik ben hierover helaas niet gewaarschuwd door de monteurs, het staat ook niet vermeld in de gebruiksaanwijzing van AEG of Coolblue. Ik heb Coolblue vriendelijk gevraagd om tot een passende oplossing te komen. Reactie vanuit coolblue was dat ik het water bewust heb opgezogen met een normale stofzuiger en dat ik dit beter met een waterstofzuiger had kunnen opzuigen. Joh, Sherlock! Als ik deze waarschuwing nou vooraf zou krijgen dan had ik daar rekening mee kunnen houden.
Ik ben sinds 2015 klant bij Coolblue en heb als gevolg hiervan mijn account definitief verwijderd. Coolblue profileert zich zogenaamd met slogans zoals service met een glimlach, het is helaas een volgevreten op winst gebaseerd bedrijf geworden. Wanneer je ze een keertje nodig hebt, wordt je niet serieus genomen. Heel spijtig!
Reviewscore10.0
Overzichtelijke mooie winkel en heel vriendelijk personeel. Het nummer systeem voor de kassa is ideaal, al moet je soms wel wat langer wachten. Ook aan de kassa zeer vriendelijk geholpen en veel uitleg over het gekochte product. Zeer tevreden dus!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Deze overzichtelijke webshop geeft een keuze uit bijna alles wat je kunt wensen. Intuïtief snel afgerekend. En voordat je het weet staan ze op zondag keurig op afgesproken tijdstip aan de deur.
Wederom is het niet gelukt om hier iets negatiefs of een verbeterpunt voor aan te geven!
Zelfs deze review doe ik, jawel, ook met een glimlach ;-)
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Goede vergelijkingsmogelijkheden op de site om tot een juiste keuze te kunnen komen.
Zeer vlotte en goede levering van het product. Prettig om meerdere mogelijkheden tot levering te hebben, waarbij de ene keer een snellere levering gewenst is en een andere keer er geen "haast" is.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore6.0
Levering supersnel. Instructies onvoldoende. Klantenservice waardeloos. Vriezer doet het wel, maar ongelooflijk dat er geen thermometertje in zit! Moet je bij Blokker voor een paar euro los kopen en dan gaan aflezen. Ben ik dus de komende 25 jaar zoet mee als hij net zo lang meegaat als de voorganger.
Reviewscore8.0
Erg tevreden met de service. Ik vond het wel jammer dat de artikelen die ik op het oog had niet op voorraad waren in de fysieke winkels. (Dit kon ik op de website zien maar nog steeds jammer)
Verder geen probleem.
Bestellen kon makkelijk online en de volgende dag kon ik het artikel al ophalen in de winkel.
Het personeel was kundig en gaf goed en eerlijk advies. Zowel de medewerkers bij filiaal Almere en de medewerkers van Amsterdam Zuid as dachten mee en waren vriendelijk.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore2.0
Gekozen omdat het ooit een snelle, vriendelijke en betrouwbare webshop was.
Bleek ook nu tegen te vallen. Levering duurde dagen, iets met een handtekening en een pakketpunt.
Na een paar chatbots toch maar gebeld. De gebrekkig nederlands sprekende medewerkster gaf de verkeerde informatie.
Uiteindelijk dook het pakje toch op, bij een winkel die ik nooit opgegeven had.
Alles voor de omzet.
Reviewscore10.0
coolblue maakt zijn belofte echt waar. Servicegericht en altijd met een glimlach. Dat je gebeld wordt als ze pakket niet kunnen bezorgen bijvoorbeeld. Grote meerwaarde dat ze met eigen bezorgers werken. Wat een verschil met websites die meer beloven dan ze waarmaken, of bezorgers die niet komen of een pakketje dumpen. Als het even kan, bestel ik bij voorkeur bij CoolBlue
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Ventilator van vorig jaar ging kapot. Teruggebracht ter reparatie maar kreeg bericht van Cool Blue dat het te lang ging duren (ca. 1 week)! Nieuwwaarde bedrag werd meteen teruggestort. Hele goede service. Snelle bezorging van nieuw bestelde ventilator.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Super snelle levering. Na een goed advies door een neutrale adviseur, zonder verkoop druk in de vestiging Utrecht
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Uitgebreide informatie tijdens de aankoop en goede informatie over de bevestiging en service van de TV steun
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Goede webshop, al meerdere jaren klant en nogsteeds altijd tevreden. Snelle verzending, goede service, netjes ingepakt en nooit gedoe!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Ik had heel snel een produkt nodig, volgende dag opgehaald. Vriendelijk en behulpzaam personeel
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Het heeft niets met Coolblue te maken maar alles met PostNL. Al 4 keer is de levering uitgesteld door PostNL. BELACHELIJK.