Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4003 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bart 06-03-2023

Goede webshop. Bestellen en betalen gaat eenvoudig. Artikel goed verpakt geleverd. Wat wil je nog meer ?

David 06-03-2023

In tegenstelling tot de meeste winkels, online en fysiek, wordt je bij CoolBlue ALTIJD vriendelijk en beleefd geholpen. Ook de website laat niets te wensen over: duidelijk, informatief, vergelijkingsmogelijkheid en grote keus.
Ze zijn misschien niet de goedkoopste, maar wel de beste. Ik blijf altijd weer terugkomen.

J.G. 06-03-2023

Super snelle levering zoals belofd 's-avonds besteld, volgende dag in huis. Het product voldoet aan de verwachting. Verpakking heel en product nieuw.
Bij een andere webshop heb ik dit ook wel eens anders ervaren.
Zeer tevreden en zal in de toekomst zeker weer bij coolblue bestellen.

Coby 06-03-2023

Fijne winkel/site.
Snelle verwerking van je bestelling
Klantvriendelijk personeel in de winkel
Toen bij de aflevering van mijn wasmachine iets mis ging,
Werd er meteen werk van gemaakt en het probleem nog de zelfde dag verholpen

Linda van der Zee 06-03-2023

De website is makkelijk te navigeren, het gezochte product is makkelijk gevonden. Levering is snel en de communicatie is top.

Bas 06-03-2023

Het is altijd zeer prettig om artikelen te bestellen via de CoolBlue shop, zeer overzichtelijk, Coolblue's keuze is handig en de reviews zijn zeer behulpzaam.

H.S 06-03-2023

Makkelijke website waardoor het bestellen eenvoudig is. Snelle levering. En zeer nette bezorging ! ! !

Koen 06-03-2023

Top geregeld, snelle service, genoeg updates maar niet te veel, vriendelijke bezorging. Niks te klagen dus.

Pascal 06-03-2023

Ik shop hier al jaren. Altijd goed, snelle leveringen. Super service als iets defect mocht zijn.

Vincent 06-03-2023

Bestellen ging erg gemakkelijk en ook het bezorgen op de fiets was erg goed. Kwartier van tevoren kreeg ik een SMS'je dat de bezorger er zou staan en dat was ook zo. Top service:)

Viv 06-03-2023

Ik heb een toetsenbord besteld en die is geleverd volgens de afspraken. Ik kies vaak voor CoolBlue, omdat ze betrouwbaar en consequent zijn in hun dienstverlening.

J Mulder 06-03-2023

Coolblue is duidelijk in wat het product inhoudt en hun communicatie. Ze leveren snel en ook altijd netjes. Heb nog nooit een pakket van ze gekregen wat beschadigd was

Bert Staal 06-03-2023

Duidelijke webshop met overzicht.
Twee bestellingen gedaan. Bestelling-1 was de volgende dag geleverd (Gardena). Bestelling-2 was niet alles op voorraad.
Na telefonisch contact is deze bestelling direct gesplitst zodat er geen verdere vertraging opliep.
De niet voorraad artikelen worden zsm nageleverd zodat ik wel aan de slag kan.

sascha 06-03-2023

het bestelde werd netjes op tijd en in goede toestand bezorgd.ook de voorlichting op de website over dit product was duidelijk.

Tim 05-03-2023

Ik heb mijn aankoop rond 21:00 uur 's avonds besteld en ik kon het de volgende dag rond 10:00 uur al ophalen. Heel fijn en snel!

Evert Vos 05-03-2023

Voor de 2e keer begaf het accupakket van mijn Philips kruimelzuiger het binnen de garantie termijn.
Eveneens voor de 2e keer kon ik een nieuw exemplaar ontvangen. Een tegoed in mijn account leek mij beter. Zodra het defecte toestel was binnen gekomen, was dit tegoed ook al beschikbaar.
Voor exact dezelfde prijs nu een Black & Decker gekocht. Hopenlijk gaat deze accu langer mee.
Coolblue bedankt voor de service. Jullie zijn de beste! Maar niet altijd de goedkoopste....

mariette 05-03-2023

Goede service, snelle levering en behulpzaam.
Duidelijke site om te kiezen wat bij ins past

Bouke 05-03-2023

Ruime keuze, niet duur, proffesioneler informatie, super snel, eenvoudige retourafhandeling, zeer klantvriendelijk

Ernie 05-03-2023

Snelle levering en retourneren geen probleem. Fijn op tijd zoals afgesproken. Ruime keus in wat je zoekt

Henk 05-03-2023

Ik vind de ‘tweedekans’ echt een uitkomst. Een product waar niks aan mankeert toch tegen een goese korting aan kunnen kopen omdat iemand anders het heeft teruggestuurd. Levering is snel en meestal zonder veel gedoe.

Liesl 05-03-2023

De levering van mijn bestelling was zeer snel. Ik bestelde en de volgende dag kon ik alles installeren. De aangeraden producten vond ik de max, ik ben iemand die achter kwaliteit zoek, dit kon ik dus doen bij coolblue. Ook kreeg ik snel een mail met de track en trace, zo kon ik mijn pakket volgen. De levering was ook zeer inorde, er werd aangebeld en naar de voordeur gebracht. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik hier nog meer ga aankopen.

Sienna Zweers 05-03-2023

Ik heb een nieuwe koptelefoon gekocht, deze was zoals beloof binnen 1 dag in huis!

Wil 05-03-2023

Op aanraden van onze zoon, de bestelling geplaatst.
Ging heel gemakkijk.
Kom zeker nog een keertje terug.

Koos Janssen 05-03-2023

Gemakkelijke en duidelijke website. Eenvoudig afrekenen. Uitstekende communicatie over leveringstijd. Wel jammer dat levering door Post NL een dag werd vertraagd. Maar ook daarover uitstekende communicatie. Product, Oral B tandenborstel, ook dik in orde. Ziet er echt uit als een tandenborstel, met van die haartjes aan de voorkant. En als je er tandpasta op doet kun je er ook mee poetsen ! Wat wil je nog meer.

Job Witte 05-03-2023

ik heb coolblue gebruikt om oordoppen te kopen voor een festival. ik heb precies binnengekregen wat ik heb besteld en wat ik wilde. ook was de levering perfect gegaan, donderdag besteld en vrijdag lagen de oordoppen bij mij thuis. via de app kreeg ik ook meldingen over hoe de levering verliep en wat de status was. overal een perfecte ervaring gehad