Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4014 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nico 05-03-2023

Prima winkel , ook interessant dat je 2e kansjes kan kopen !
Nog aantrekkelijker geprijst en niks mis mee !

Stephan 05-03-2023

CoolBlue was wederom eens de goedkoopste. Daarbij stond er erg duidelijke informatie op de site en snelle verzending. Een keuze was snel gemaakt! Koerier van CoolBlue was ook erg vriendelijk! Ik kon de volgende dag direct aan de slag met het product. Top!

Renee 05-03-2023

Goed geholpen in de winkel. Erg klantvriendelijk en meedenkend.
Goede producten!

K Last 05-03-2023

Tweedehands (genoemd Tweedekans) producten hebben foto's van het product als het schade heeft zodat je een keuze kan maken of het in een acceptabele staat is. Ook goede deals op tweedehands game laptops. Zeker aan te raden.

Paul 05-03-2023

Alles wat ik tot nu toe heb besteld bij Coolblue is naar wens. Het is er op tijd, kwalitiet is perfect en je kan altijd voor vragen terecht! Top

Marc 05-03-2023

Duidelijk, eerlijk en goed. Valt weinig over te zeggen, doen wat ze beloven.

mstolk 05-03-2023

Helaas niet de volgende dag bezorgd maar de dag daarna. De bezorgende medewerkers maken het helemaal goed, ze zijn vriendelijk en behulpzaam.

Jewa 04-03-2023

Product zondagavond besteld en maandag op te halen in de winkel. Super snel dus en heel vriendelijk geholpen door medewerker in winkel in Almere.

Michael 04-03-2023

Snelle bezorging, veel ophaalmogelijkheden (vaak nog dezelfde dag) en prima klantenservice. Vaak wel wat duurder dan andere winkels.

Kees van Veen 04-03-2023

Een goede site waar je snel kan vinden wat je zoekt. Een snelle levering en een correcte bezorging.

Wim 04-03-2023

Een zeer uitgebreid aanbod met goede omschrijvingen. Tel daarbij de aanbevelingen en beste koop op, dit samen met een meer dan uitstekende service. CoolBlue is altijd de eerste webshop waar ik ga kijken als ik iets nodig heb.

Alice 04-03-2023

Coolblue heeft een fijne webpagina, na tien minuten vergelijken tussen producten en vervolgens reviews lezen is het heel makkelijk een keuze te maken welk product ik ga kopen.
Duidelijke pagina en een goede service als er iets niet goed is.

Karin 04-03-2023

In de avond heb ik besteld en het pakket werd de volgende dag al geleverd!!

Threes 04-03-2023

Ik koop vooral bij Coolblue vanwege de hulp die je krijgt bij het kiezen van een product. Ze leggen de mogelijkheden uit, hoe apparaten werken en wat voor mij de beste opties zijn. Je wordt altijd vriendelijk en geduldig te woord gestaan.

Noortje 04-03-2023

Ik was op zoek naar een platenspeler. De site van cool blue is erg duidelijk, er worden meerdere apparaten met elkaar vergeleken en het was supersnel bezorgd.

Marti 04-03-2023

Het product is duidelijk en volledig omschreven, voldoet aan de verwachtingen en werd snel bezorgd.

Zwaan 04-03-2023

Snelle levering: de ene dag besteld, de andere dag geleverd. Ruime keuze in het artikel wat we wilden bestellen.

Willem A 04-03-2023

Snelle levering met de bakfiets, lekker duurzaam, aardige bezorger die meteen aanbood oude apparaten weer mee te nemen.

bloemen Aalsmeer 04-03-2023

na de bestelling snelle levering na een dag helemaal top, netjes bezorgd erg blij mee

Herman 04-03-2023

Coolblue: perfecte service, deskundige hulp en vriendelijke medewerkers, een dikke 10!
Bovendien: een goede uitleg van de apparatuur en een betrouwbaar aankoopadvies.

Dick 04-03-2023

Veel eerdere uitstekende ervaringen.

Klantenservice vriendelijk en meedenkend.

Nooit een probleem bij retouren.

Paul 04-03-2023

Altijd makkelijk bestellen, alles was op voorraad en dus snel geleverd. Fijne communicatie over de status bestelling/levering.

JJ 04-03-2023

Heldere omschrijving, duidelijke site, snelle levering, vriendelijke uitstraling

johan g 03-03-2023

kost weinig moeite om te bestellen en werd netjes alles volgens afspraak bezorgd

Michel 03-03-2023

Dit jaar helaas twee dure keukenapparaten defect. Gelukkig goede acties van topapparaten bij coolblue. Zeer snelle levering. In beide gevallen gekozen voor 2e kans, in beide gevallen waren de apparaten niet goed nagekeken en in goede staat hersteld. De supergoede service van coolblue gaat dan voor je werken, en zonder gezeur werden beide apparaten omgeruild. Ik heb al vaker ervaren dat de service van coolblue onverslaanbaar is, en dat vind ik belangrijk voor dergelijke dure, complexe apparaten (waar potentieel veel mis mee kan zijn). Jammer dat de 2e kansen dit jaar minder goed verzorgd waren. Hier heb ik in het verleden bij coolblue toch betere ervaringen mee gehad. Goed opgelost, maar helaas moet je dan wel 3x thuis blijven, en dat is lastig. Daarom geen 10.