Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3902 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Danny 11-03-2023

Omdat m’n accu van m’n oude oortjes niet meer goed opladen kon deze nog na 1,5 jaar kosteloos nagekeken worden. Helaas was de reparatie te duur en kreeg ik het complete bedrag van m’n 1,5 jaar oude apparaat als tegoed terug gestort! Wat een super service!!
Ik heb direct nieuwe uitgezocht en deze kwamen de volgende dag al binnen! Heel blij mee! Bedankt Coolblue!

Jur 11-03-2023

De site is overzichtelijk: alle productinformatie, via app of site bereikbaar ja of nee, producten vergelijken mogelijk, tweede kans, bereikbare klantenservice, etc. De prijzen zijn maximaal marktconform. Indien op voorraad is de bestelling de volgende dag geleverd.

Producten worden als het kan gezorgd met een bakfiets en de verpakking van eigenmerk-producten (voorzover ik heb aangeschaft) zijn in alleen papier verpakt. Ook dat vind ik belangrijk!

Hans 11-03-2023

Duidelijke informatie over het product, gemakkelijk bestellen en snel geleverd.

Peter 11-03-2023

Heb eerder geschreven over mijn aankoop die na 2 dagen 50 euro goedkoper was. Heb inmiddels een bericht gekregen van CoolBlue:

Het is natuurlijk niet leuk om een product goedkoper te zien worden waar jij e volle hap voor hebt moeten betalen. Gelukkig hebben wij een 30 dagen prijsgarantie, dit betekent voor jou dat ik het verschil op jouw rekening kan storten. Dit heb ik ook al voor jou gedaan. Het prijsverschil krijg je binnen 5 dagen teruggestort op jouw rekening.

Prima service, en wellicht een tip voor andere gebruikers.

Martin 11-03-2023

Overzichtelijk om het product te kiezen, scherpe prijs en snelle levering. En ook de service van Coolblue is goed.

Yvonne 11-03-2023

Zocht een Flatscreenhouder voor 2 schermen, bij Coolblue zag ik het via internet met goede uitleg.
Vlug bezorgt en ben blij met het product!

Peter 11-03-2023

Mooie shop goede prijzen was zeer mooie en stevig verpakt en zeer snelle levering

MW 11-03-2023

Snelle keuze kunnen maken in het aangeboden aanbod. Reviews heeft doorslag gegeven voor aankoop. Alleen problemen met bezorgen via POSTnl.nl

Netty 11-03-2023

Super service, heel vriendelijke bezorgers.
Ik zou jullie aan iedereen aanraden en weet waar ik mijn volgende aankoop weer zal doen.

Deef den hartoog 11-03-2023

Doen wat ze zeggen, zeggen wat ze wanneer bezorgen. Goede communicatie over wanneer de bezorger voor je deur staat. Daar kan je keurig op plannen. Product is zoals beschreven. Voor een mooie prijs.

Daniëlle 11-03-2023

Telefoon besteld via Coolblue netjes de volgende dag geleverd. Was alleen verbaasd dat zo'n duur pakket niet aangetekend wordt verstuurd.

S.Osinga. 11-03-2023

Goede en uitgebreide website met grote keuze aan artikelen.
Snelle verzending met juiste informatie.
Super!

Angela Catsburg 11-03-2023

Ik vind Coolblue een hele prettige winkel om producten te kopen. De medewerkers zijn vriendelijk, kundig en gemotiveerd. Ze hebben kennis van producten en zijn in staat om klanten netjes te woord te staan en de tijd te nemen. Coolblue bied producten aan voor een nette prijs.

Peter 11-03-2023

Ik heb een Eufy Homebase 3 gekocht van € 199,00 op 8 maart. 2 Dagen later was hetzelfde product € 147,99. Heb gevraagd via WhatsApp of ik het verschil kan terug krijgen maar tot op heden geen antwoord.
Officiele reactie van Coolblue 22-03-2023

Hi Peter,

We zien dat het inmiddels is opgelost en dat je het prijsverschil terug hebt ontvangen want je hebt altijd bij onze aankopen een prijsgarantie van 30 dagen. Is het product goedkoper geworden in 30 dagen na aankoop, klop dan even bij ons aan en wij regelen het voor je.

Coolblue

GH 11-03-2023

we hadden een tweede kans wasmachine gekocht. Deze bleek bij levering meer beschadigd dan de website aangaf. Er werd goed meegedacht toen we hierover contact opnamen en de service was prima

RonHoog 11-03-2023

Makkelijke website, levertijden worden netjes gehaald.
Bij versturen wordt je op de hoogte gehouden en de manier van communiceren is gezellig.
Geeft echt het gevoel dat een persoon contact heeft met je.

Abel 11-03-2023

snelle service, persoonlijke behandeling was erg prettig en super vriendelijk personeel met veel know how!

José 11-03-2023

Goede , klantvriendelijke. winkel . Toen we binnen kwamen stond er een alleraardigste gastvrouw om ons op te vangen en vertelde waar we vast konden gaan kijken. Wat ik super vond was het bord waarop we konden zien wanneer we geholpen werden .
Na een min of 10 kwam er een jongeman en heeft ons duidelijk de voor en nadelen verteld van de Tv ‘s die we op het hoog hadden .
Heeft ons daarna een mail gestuurd net degene die hij ons aanbeveelt en hier hebben we een keus gemaakt
Ook de levering was duidelijk en goed gecommuniceerd.
Oude TV meegenomen
Allemaal tevreden
Ga zo door 😃

Hycko 11-03-2023

Moest een VVVbon inwisselen, dat ging van een leien dakje. Enorm blij met mn nieuwe tondeuse! Bedankt CoolBlue!

Wessel 11-03-2023

Wilde om 16.30 iets bestellen en kwam erachter dat ik het voor 17.00 nog kon ophalen in de winkel. Artikel gereserveerd en een kwartier later opgehaald. Super service in mooie nieuwe winkel in Groningen.

Ingrid 10-03-2023

Goed product, snelle levering, duurzaam vanwege bezorging door fietskoerier, papieren zak in plaats van grote doos, pulp in plaats van piepschuim rond het apparaat. Tevreden in alle opzichten.

Lidwien 10-03-2023

Mijn aankoop werd snel geleverd. Het product was goed verpakt. Helaas was het product, een gimbal, niet naar mijn verwachting. Te ingewikkeld voor mij, dus een inschattingsfout bij mijn aankoop. Ik was blij verrast hoe gemakkelijk het was het product te retourneren en hoe snel dit werd afgehandeld. Voor mij een rede mijn volgende internet aankoop zeker bij Coolblue te doen.

Peter Dirksen 10-03-2023

Zeer deskundig en klantvriendelijk personeel. Kwaliteit producten van topklasse. Bestelling stond keurig klaar. Had ik al een e-mail over ontvangen ( wat een service). Artikelen werden uitgepakt en getoond en uitleg werd gegeven. Zo word je niet overal geholpen hoor. TOP!!!!

Edwin 10-03-2023

Goede prijs, levering op tijd, goed op de hoogte gehouden vwb leveringstijd.

J. Boer 10-03-2023

De informatie is duidelijk en wat ik zoek is snel te vinden. Ook kunnen de verschillende mogelijkheden goed vergeleken worden. De uitvoering van de bestelling verloopt, net als eerdere keren, vlug en goed.