Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4303 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

boabob 20-03-2022

Eenvoudig bestellen en uitstekende levering. Had al eens eerder een scanner bij Coolblue gekocht. Deze ging na veelvuldig gebruik kapot en kreeg ik een nieuwe. Die werkt nog steeds perfect !

David 20-03-2022

Na een verkeerde zending en ontbrekende items supersnel geholpen om 22:00 in de avond en de volgende ochtend al mijn ontbrekende artikelen

Linda 20-03-2022

Supersnelle levering en vriendelijke medewerkers, klantenservice is verder ook goed als je belt. Al meerdere keren besteld en blijft top!

Wirumada 20-03-2022

Ruim assortiment, snelle bezorging, vriendelijke service
Maar aan de prijzen mag hier en daar wel wat gedaan worden, zijn niet altijd de scherpste prijzen

gerardvantol 20-03-2022

bestelling was eenvoudig te doen. het product werd keurig de volgende dag afgeleverd.

Hellen van Mook 20-03-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze een uitgebreid assortiment hebben en qua prijs ook gemiddeld ligt bij andere. Makkelijk te bestellen en snel bezorgd.
Jammer wel is dat de fysieke w8bkelvoor mij een stukje weg is dat ik er een stukje voor zou moeten rijden om diverse producten echt te zien, te vergelijken en om contant te kunnen betalen

Rene Mies 20-03-2022

Perfecte droogpaal 60 meter draad met hoes en anker er bij
ik ben er heel tevreden over ik raad dit product aan prijs kwaliteit heel goed.

leo 20-03-2022

goede shop, duidelijke site, veel relevante informatie, snelle levering, heldere digitale communicatie.

Dennis 20-03-2022

Tweedekans tablet gekocht. Dacht dat dit een mooie gedachte was wat beter voor met milieu is en voor de portemonnee. Netjes geleverd, maar bleek stuk. Retour gemeld via de telefoon, vervangend product wordt opgestuurd wanneer de kapotte daar is aangekomen. Helaas wachten dus.
Ander vervangend tweedekans tablet is een paar euro duurder, die moet nog wel betaald worden…

Beetje jammer… werken op basis van wantrouwen is misschien helaas nodig.
Maar om te zeuren over een paar euro die nog betaald moet worden… terwijl we een stuk apparaat krijgen.
Product was simpel gezegd kapot, niet getest dus door coolblue. Nu wachten terwijl dat niet nodig was.

Het idee om retouren opnieuw aan te biedend mooi, maar wel testen.

Lynn 20-03-2022

Fijne site waarop je kunt bestellen. Duidelijke product informatie met snelle levering van het product.

Mariëtte judels 20-03-2022

Droger bezorgd bij zoon en schoondocter, was een kado van ons. De oude droger hebben ze laten staan. Wijkiezen altijd voor Coolblue vanwege de service, maar indit geval weinig service, helaas.

Sjaak 20-03-2022

De bestelling was op de afgesproken tijd afgeleverd en geen enkele probleem daarom dit cijfer

Netty 20-03-2022

De keuze is reuze. Heel veel producten, hele duidelijke website en snelle bezorging . Zakloze stofzuiger bekeken. Na de reviews te hebben gelezen mijn keus gemaakt. Besteld en de volgende dag al geleverd. TOP.
Ook de mails super duidelijk en attent..

Bert Roosenburg 20-03-2022

Gezocht op aanbieding en Coolblue kwam naar boven met mooie aanbieding. Makkelijk bestellen, goede communicatie en snel geleverd.

Mark de Reus 20-03-2022

Als het dan mis gaat, gaat ook alles mis. Hetgeen bij mij het geval is. Zit al 5 dagen op de correcte bestelling te wachten (een amerikaanse ijskast), 4 x op rij een dag thuis gebleven, maar elke keer een andere reden om niet te komen. Hoogtepunt was afgelopen vrijdag, toen kwamen de installateurs persoonlijk vertellen aan de deur (dat is dan weer wel een exclusieve service, hahaha) dat men de correcte koelkast kwijt was in het magazijn….hahaha. Echt waar, ik koop vanaf nu lokaal !!
- Nette en persoonlijke behandeling ipv die deeltijd studenten van Coolblue die net doen of ze het heel erg vinden dat alles misloopt.
- Geen 7 dagen wachten in de hoop dat het vandaag misschien opgelost is!

Het is voor mij de laatste keer dat wij hier iets bestellen, wat een bedrijf….

Stef Biemans 20-03-2022

Duidelijke site met duidelijke omschrijving en snelle service! Alles ook super overzichtelijk.

Marco 20-03-2022

Snelle levering
Vriendelijke bezorger
Laptop voldoet precies waarvoor ik deze heb aangeschaft

Sandra 19-03-2022

Duidelijke website met toelichting over de producten. In de winkel vriendelijk ontvangen en geholpen met de aanschaf van mijn product. De winkel is ook een beetje maf, want een paar dagen na aankoop, kreeg ik een ansichtkaart met de groetjes van Coolblue.

Don 19-03-2022

Zelfde dag leveren werd toch ineens 3 dagen later!

Jammer dat er alleen een notitie van op een achteraf pagina gegeven wordt.

Coolblue was toch favoriet voor soortgelijke producten. Maar alls simpele beloften al niet meer worden nageleefd….

Emilio 19-03-2022

vooraf klantenservice gebeld en die gaven echt goede informatie over het product.
's avonds besteld en de volgende ochtend stond het al voor de deur, 14 kg zware machine.
Waarom is Coolblue nog steeds de enige met een zeer aangenaam belmenu, als je in de wacht staat : het is echt aangenaam om in de wacht te staan als je brlt

Rob 19-03-2022

Artikel makkelijk te vinden
Optie voor bij artikel duidelijk.
Bezorging binnen 24 uur met tijds kader.
Vriendelijke bezorger.

Ton 19-03-2022

Coolblue: alles voor een glimlach. Dan leg je als bedrijf zelf de lat heel hoog. Toch merk ik dat het de laatste tijd minder wordt. Belofte vandaag besteld, morgen bezorgd wordt vaker niet nagekomen. Bestelling was blijven hangen in het systeem en moest hier zelf als klant achteraan. Ook na een reset door Coolblue werd mij gevraagd zelf 's avonds te checken of het nu wel goed ging. Normaal voor mij echt geen probleem, maar als je verwachtingen wilt overtreffen verwacht ik dat Coolblue die check zelf doet. Na bezorging zou ik dan volgens de klantenservice zelf nog om compensatie moeten vragen. Waarom die niet gewoon pro-actief regelen? Wil je als bedrijf de uitblinker blijven op klantgerichtheid dan moet het scherper wat mij betreft. Ze doen het ten opzichte van de markt goed, maar op deze manier blijf je niet de absolute top.

Pascal 19-03-2022

Bestelling geplaatst voor een tweedekans Garmin, betaald met creditcard en dacht mooie koop te hebben gedaan. Maar helaas, tijdens het betaalproces heeft blijkbaar iemand het (laatste) item gekocht. Hoe is het mogelijk dat iemand anders het artikel kan kopen, terwijl ik de betaling afrond. Het item zou dan voor die persoon niet beschikbaar moeten zijn. Technogie is beschikbaar, andere webshop lukt het ook.

Bijzonder slecht dat dit mogelijk in 2022, en nog nooit zo'n slechte ervaring met een klantenservice gehad! Mail gedaan aan Coolblue en krijg 5 euro tegoed. Bizar slecht opgelost als 'Klant is Koning' het moto van de zaak is.

Janne 19-03-2022

Coolblue werkt correct en de artikelen die ik er al heb gekocht hebben me nooit teleurgesteld. Daar komen in de toekomst absoluut nog veel artikelen bij. En omruilen nog nooit een probleem mee gehad. Geld werd ook zeer correct en snel teruggestort.

Angelic de Haas 19-03-2022

Hallo,
Ik heb 25 februari een energie contract afgesloten bij Coolblue.
Een jaarcontract, net op tijd want de volgende dag kon dat niet meer.
Hierbij zat een waardebon van €100.00 die ik bij jullie mag besteden. Heel fijn.
Ik woon sinds kort op mezelf, en kan die goed gebruiken.
Ik heb een laptop en muis besteld, en een hele mooie waterkoker.
Tevens heb ik een wasmachine gehuurd waar ik heel blij mee ben. De monteurs hebben hem netjes geïnstalleerd, en uitleg over de wasmachine gegeven. Was helemaal top
De waardebon kan ik helaas pas later besteden, dit vind ik jammer, want ik heb de spullen nu nodig. Snap je?
Jullie zijn een top bedrijf.
Angelic de Haas