Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Tevredenklant 17-05-2021

Niet onnodig lang wachten in de winkel. Meneer liep een paar seconden naar achter, haalde de gereserveerde item op, betalen maar en we konden weg. Geen ellendige lange rij bij de kassa of lange kassaprocedure. Wat een verademing, zal vaker bestellen! Vriendelijke personeel. Kreeg naar afloop nog een mail met tips over het gekochte product :D kunnen ze bij de 'concurrentie' nog wat van leren!

Paul de W. 16-05-2021

Altijd snelle en duidelijke reacties na het plaatsen van een bestelling, maar ook het zoek- en bestelproces zelf loopt heel soepel met duidelijke product- en procesinformatie.

Gerard 16-05-2021

Coolblue doet wat het belooft, en producten worden goed verpakt verstuurd.
En ziin zeer gemakkelijk uit verpakking te krijgen.

Yvonne 16-05-2021

Het product was makelijk te bestellen en netjes optijd geleverd.
Heel tevreden met het product.

Bas Verschuren 16-05-2021

Geweldige service als altijd van Coolblue!
Tijdsvak doorgekregen per mail en een belletje vooraf (kwartier). Erg prettig!
Vrolijke bezorger met een goede dosis humor.
Had een BBQ besteld en aan de telefoon zei hij: "haal het vlees maar uit de vriezer want we staan zo voor de deur!"
Besteld op Hemelvaartsdag en de volgende ochtend al binnen. Top!

Jacqueline 16-05-2021

Goede producten en ook vaak voor een mooie prijs. Zeker als je een tweede kans neemt. Nu al meerdere keren een tweede keus gekozen en nog geen spijt van gehad.

Henny 16-05-2021

Ik heb al diverse keren iets gekocht bij Cool blue, de service is prima, de website overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, snelle levering en voldoende informatie betr het product om je op weg te helpen met eventuele installatie, een extra service.

Jan 16-05-2021

Cool blue voldoet wederom volledig aan de verwachtingen .
Overzichtelijk informatieve site . Goede prijs
‘s avonds besteld de volgende dag door aardige bezorgers vlot geïnstalleerd . De droger erop getild en we wassen weer

Bijker 16-05-2021

Zeer correcte bezorgers, keurige melding over bezorg tijdstip en een telefoontje een kwartier van te voren. Alle verpakking is keurig mee terug genomen van onze koel vriezer. Zeer tevreden.

John 16-05-2021

Als ik telefonisch advies vraag word ik vriendelijk geholpen, en de snelle bezorging vind ik ook fijn.

Farisa 16-05-2021

Ik vind bestellen bij Coolblue fijn, vanwege het grote aanbod. Maar vooral ook de zeer snelle bezorging.
De klantvriendelijkheid start al bij het uitzoeken, bestelproces en de bezorging.
Wat een vriendelijke mensen!

Erg fijn!

Claudia 16-05-2021

De uitgebreide informatie en mogelijkheden vind ik erg prettig, zoals de aanbevolen combinatie bij een telefoon, waarbij je zelfs nog een uitgebreide keuze krijgt per betreffende accessoire en dan ook meteen ziet wat het totaalbedrag wordt als je een accessoire wijzigt of verwijdert. Ook een compleet overzicht van accessoires passende bij de gekozen telefoon ontbreekt niet, voor iemand voor wie dit geen dagelijkse bezigheid is zo fijn!
Ook de mogelijkheid om het voor een kleine bijbetaling nog dezelfde dag te laten bezorgen is geweldig; daardoor had ik mijn nieuwe telefoon met accessoires nog voor Hemelvaartsdag binnen.

Karen 16-05-2021

Top service aardige mensen en perfect op tijd bezorgd👍Is ons prima bevallen volgende keer zeker weer

Nienke 16-05-2021

Gekocht: Ezviz 2C2 Mini O Plus full HD
Makkelijke site om spullen op te zoeken.
Duidelijk proces, met duidelijke aanwijzingen.
Betalingen en bestel informatie overzichtelijk op de mail.
De ene dag besteld, de volgende dag in huis in mijn geval.
Ik kan niet anders zeggen dan een prettige ervaring.

Michael van de kemp 16-05-2021

Ondanks de corona maatregelen heeft het personeel van de coolblue winkel in Utrecht een geweldige klantenservice gegeven.

Denk hier aan drink aanbieden op het moment dat je wachtrij stond voordat je in de winkel mocht

Ook de vakmanschap van het winkelpersoneel binnen was erg hoog en ook de klantvriendelijkheid.

Ook de optie van de tevoren de spullen reseveren via de website en dan op locatie ophalen was erg handig en goed.

M van Hierden 16-05-2021

Coolblue is betrouwbaar. Doet wat ze beloven. Prima levering. Veel reviews bij de artikelen, dat is handig bij het kiezen.

jm 16-05-2021

Goed te bestellen op de site. Snelle levering. Goede service. Zeer tevreden. Een aanrader vor andere klanten.

conny 16-05-2021

Makkelijk site om producten te vergelijken en bij aanschaf goede informatie en snelle levertijd

Verzorgende 16-05-2021

Van mijn werk een tegoed gekregen voor een product van coolblue, overzichtelijk en makkelijk te bekijken en te bestellen en supersnelle levering! Blij mee!

Pieter 16-05-2021

Snelle levertijd en goede filters om producten uit te zoeken. Ik kan altijd goed vinden wat ik zoek op deze site.

W@ldtje 16-05-2021

Makkelijke website, snel besteld, keurig mailtjes ontvangen & super snel geleverd

F. Hoekstra 16-05-2021

Duidelijke en overzichtelijke website/app.
Ontzettend goede service tijdens het leveren van de bestelde producten, maar ook naderhand toen bleek dat er iets mankeerde aan het product.

Geert, Woerden 16-05-2021

Vanaf de bestelling tot en met de bezorging is alles perfect verlopen, er kon gewoon niets misgaan. De dienstverlening en klantvriendelijkheid van Coolblue zijn helemaal in orde.

David Schouten 16-05-2021

Prima assortiment en goed geprijsd. Er wordt snel geleverd, dus krijgt Coolblue een 10 van mij.

Brigit 16-05-2021

Vriendelijke medewerkers en uitstekende service, zoals altijd. De verkoper maakte wat grappen en was erg aardig. Ook de coronaregels werden goed nageleefd, wat heel prettig was.