Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kneisl 06-01-2023

Snel, ik kon ook zelf kiezen uit een aantal bezorgmomenten en dat werkte. En vervolgens kreeg ik ook nog eens aanvullende info over het gekochte product. Tips en Trics zogezegd in de vorm van video’s . Super handig en ik ben er blij mee.

bekoek 06-01-2023

Redelijk laat besteld en de dag daarna al direct in huis. Pakketje was goed verpakt en alles naar wens.

Jan 06-01-2023

Snel geleverd en precies wat ik verwachtte, kan er eigenlijk echt niks op aanmerken. Waarom dan geen 10? Je moet ze scherp houden;)

Gert 06-01-2023

Helemaal geweldig. Een product voor reparatie aangeboden zeer duidelijk in de processtappen en algehele communicatie. Erg fijn

wmjamar 06-01-2023

IK had een Dyson stofzuiger besteld. Aangezien ik vanwege operatie in mijn rug tijdelijk slecht ter been ben laat ik die in de avond op 3 jan thuis bezorgen. Ze zouden langskomen tussen 21.30 en 22.30. Om 22.22 krijg ik bericht dat ze niet 'kunnen afleveren' en dat ik de stofzuiger de volgende dag ZELF MOET KOMEN ophalen !!! Dat kan ik dus niet.
Bovendien gooien ze de dag nadat ik besteld heb de Dyson in een aanbieding en is die 100 EuRo goedkoper !
Officiele reactie van Coolblue 15-01-2023

Beste wmjamar,

Wat ontzettend jammer dat de levering van jouw nieuwe Dyson zo mis is gegaan. We kunnen ons goed voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

Onze klantenservice staat iedere dag tot 23:59 klaar om je verder te helpen met dit soort problemen. Zo heb je binnen de eerste 30 dagen na aankoop recht op de laagste prijs. Ook kunnen we kijken naar de mogelijkheden bij de bezorging van jouw pakket.

Hopelijk heb je inmiddels al flink van de stofzuiger kunnen genieten!

Coolblue

eekhoorn 06-01-2023

Als ik de keuze heb tussen meerdere winkels of sites, kies ik altijd voor Coolblue vanwege 100 % goede ervaringen door de jaren heen. Altijd op tijd, goede klantenservice, vrolijke, vriendelijke en kundige medewerkers... was ieder bedrijf maar zo bezig!

mantel 06-01-2023

prima ervaringen tot nu toe.....zeer goede snelle bezorging...wij zijn tevreden

toni 06-01-2023

Nette ontvangst. Naam wordt genoteerd en je wordt netjes doorverwezen naar de afgifte balie. Hier aangekomen staat er wederom een dienstbare medewerker die e.e.a. afhandeld en...je ook inzake je aankoop adviseert. Kortom, prettig aankopen doen!

Dick 06-01-2023

Bij zoeken naar een goed espressoapparaat gaf het deskundige advies de doorslag om voor een machine in het hogere prijssegment te kiezen.
Jammer dat Coolblue & KPN niet waar maakten dat de afgesproken afleverdatum gehaald werd. Daar kan wel wat aan worden verbeterd.

RL 06-01-2023

Gewoon duidelijk. Extra info bij beschrijvingen. Eigen video’s. Het klopt gewoon. Fijne layout qua site.

jan nobbe 06-01-2023

Geen leverancier via tussenhandel !
Direct contact i.v.m. evt. Garantie .
Levering volgens afspraak
Vriendelijk en behulpzaam personeel

Robert 06-01-2023

Coolblue is altijd fijn winkelen, snel en duidelijk, fijne bezorging. Electronics koop ik altijd bij Coolblue

Jon 06-01-2023

Snel geleverd en prima thuisgebracht. Vriendelijke en behulpzame bezorgers, die mooi binnen de tijdsafspraak kwamen.
Namen de verpakking ook weer mee... fijn!

Sofie 06-01-2023

Top levering door vrolijke en vriendelijke medewerkers die het al hebben uitgepakt en op de juiste plek zetten. Product voldoet aan alle verwachtingen dus helemaal top.

Marie 06-01-2023

Supersnelle levering door Coolblue. Daarnaast word je goed op de hoogte gehouden over de verzending van je pakketje en hoe laat je het kan verwachten. De mails zijn duidelijk en aansprekend. Goede service!

Zomertijd 06-01-2023

Alles voor een glimlach wordt iedere keer waargemaakt. Of het nu gaat om een retour, schade of advies. Ze staan klaar en nemen je serieus.

Tamara 06-01-2023

Je kunt uit meedere merken vergelijking maken.
Je wensen invullen en daar komen dan de producten uit welke het beste aan je wensen voldoen.
Snel en op tijd geleverd.

Jeroen 06-01-2023

Een papiervernietiger aangeschaft omdat de oude was vastgelopen. Lekker overzichtelijk site en veel recensies helpt bij het maken van de juiste keuze. Coolblue levert uit voorraad en de volgende dag was de papiervernietiger er. Nog nooit zo veel en lang achter elkaar papier kunnen vernietigen, geeft een goed gevoel. Geen vastlopers, niet oververhit. Ook plastic pasjes verdwijnen zonder problemen in de versnipperaar. Coolblue bedankt voor de hulp bij de keuze en snelle levering!

Tinos 06-01-2023

Super service! Bestellen via de app, meteen een bericht van verzending en de volgende dag met de fiets (duurzaam!) bezorgd. Ook retouren zijn makkelijk en snel, alleen jammer dat je nog steeds een label moet uitprinten (niet duurzaam).
Als Coolblue het heeft, koop ik het daar.

Thijs 06-01-2023

Duidelijke keuze hulp, uitgebreid assortiment en degelijk support en assistentie bij zowel aankoop als service.

Lorine 06-01-2023

Op de site stond alles duidelijk aangegeven en ik kreeg precies wat ik had verwacht. Geen schade aan het product dus ook nog eens een goede en snelle bezorging. Helemaal top!

Bas Assink 06-01-2023

Doet wat het beloofd. Stofzuiger ook trouwens. Die zuigt, dat doet de service van Coolblue dan weer niet.

PAtrick 06-01-2023

Problemen worden uiteindelijk OPGELOST !! / Altijd vriendelijke klanten service, kunnen mogen helaas niet altijd alles doen wat ik graag zou willen als oplossing, Wordt ook netjes uitgelegd. Ben echt te vrede met COOLBLUE !!!

Hans 06-01-2023

Bestelling van koel-vriescombinatie keurig de volgende dag afgeleverd. Extra betaald voor plaatsen.
Echter om ca. € 25,00 extra te betalen voor het plaatsen is enigszins overdreven.
De koelkast werd door de voordeur een paar meter verder gelijkvloers in de keuken geplaatst Dat was het eigenlijk.
Werd niet op het net aangesloten om de zien of de koelkast werkt en op mijn verzoek werd gekeken of de kast waterpas stond. Dit middels een waterpas(je) op de kast te zetten en een foto hiervan te maken. Dat was het. Snel verdiend!

Dolfijn 06-01-2023

Een aankoop online gedaan. De website is goed overzichtelijk. De verzending ging vlot en netjes. Ook was het pakket goed te volgen via track en trace.