Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Esther Veldink 22-10-2022

Coolblue zal niet de voordeligste zijn maar aan de service valt niet te tippen. Daarom valt altijd onze keuze op Coolblue. Altijd op tijd bezorgd.

Cor 22-10-2022

Uitstekende service en goede voorlichting door vriendelijke mensen, bestellingen worden keurig op tijd per fiets gebracht en dat vind ik héél positief.

Yvon 22-10-2022

Zeer snelle levering, heel vriendelijk personeel. Is toch fijn als de diepvriezer het begeeft en de dag erop heb je al een nieuwe. Netjes uitgepakt door de bezorger en binnen gezet.

Anneke 22-10-2022

Goede telefoon voor een lage prijs. Geweldige service en altijd vriendelijke medewerkers.

Andrea 22-10-2022

Altij goed behandeld en ook de service is top. In het verleden een beschadigde (dure) pakket ontvangen en binnen 3 adgen een nieuw in huis. Ik weet dat ik bij coolblue gerust kan bestellen en als er iets mis is, dan helpen ze zonder gezeur.

Hans 22-10-2022

Prettige toegankelijke winkel en communicatie. Eigen bezorgdienst die goed georganiseerd is.

Jerry 22-10-2022

Altijd ok. Altijd op tijd geleverd, grote en ruime keuze, goed advies. Duidelijke website.

Britt 22-10-2022

Wij waren op zoek naar een babyfoon. De info op de site is duidelijk en overzichtelijk. De babyfoon die we uiteindelijk wilden was via Coolblue ook nog het goedkoopst. Ideaal dat het product de volgende dag al in huis was.

natalia 22-10-2022

snelle bezorging . besteld om 17.00 uur de tweede dag om 10.00 uur in huis. Ik raad aan .

H 22-10-2022

Ik heb voor deze webshop gekozen vanwege het gratis verzenden en ook omdat het product op voorraad was.

Jaco Timmer 22-10-2022

Ik koop meestal bij cool blue, grote collectie snel beschikbaar en goede adviezen. En ze zijn erg persoonlijk....

salvini manicure en pedicure salon 22-10-2022

is een goede service, duidelijk alles en makkelijk te bestellen. altijd duidelijk alles uit gelegd, krijg een sms je een kwartier voordat ze komen, altijd in orde bij deze website

Arie 22-10-2022

Coolblue is hét voorbeeld van een bedrijf dat zijn beloftes opnieuw perfect nakomt.

Twan 22-10-2022

Ze hebben mij geweldig geholpen met het omruilen van een laptop die ik al een lange tijd had en ze hebben alles snel en netjes afgehandelt :)

Koen van Breemen 21-10-2022

Snelle levering en duidelijke beschrijving van het product, zal zo nog een aankoop doen!

Susan 21-10-2022

Snelle, correcte levering. Op de fiets langsgebracht nota bene!
Product is zoals verwacht.

Pieter 21-10-2022

Over het algemeen heeft Coolblue wat we willen hebben, jammer alleen dat de leverancier het bestelde zomaar in de hal zet zonder aan te bellen of kenbaar te maken dat de bestelde spullen er zijn. Gelukkig waren er oplettende buren die alles even verder naar mijn appartement hebben gebracht

Stippel404 21-10-2022

Snel, overzichtelijk en goede artikelen. Steeds... maar... weer. Het houdt niet op. En ik geniet ook elke keer van de slogans die jullie bedenken. Dus ga zo door!
Eén punt van aandacht: is het ook mogelijk dat vaste klanten achteraf kunnen betalen? Dat zou het bestellingsproces aanzienlijk versnellen, want dat is wel eens wat mij tegenhoudt: ik wil dan via de telefoon of zo bestellen, maar heb geen bankgegevens bij de hand. En dat vertraagt òf en dat is erger: ik kies voor een andere winkel. Dat zou je niet moeten willen toch?

Klaas Bruin 21-10-2022

Ruime keuze en een duidelijke omschrijving van de aangeboden producten. Samen met de bijbehorende reviews geeft dit een uitstekend beeld om een weloverwogen keuze te maken.

Bart 21-10-2022

Snelle en correcte aflevering.
Duidelijke website met bespreken en aanbevelingen van de producten.

Fischer 21-10-2022

Produkten worden goed en duidelijk omschreven met goede services en voorwaarden

Lero 21-10-2022

Snel geleverd om 22:45 uur besteld andere morgen geleverd keurig door PostNL

Keck 21-10-2022

Product snel gevonden en besteld en de volgende ochtend supersnel geleverd.

Elisabeth 21-10-2022

Duidelijk aanbod van het artikel.
Cool Blue houd zich aan de afgesproken tijd van afgifte van het artikel. Goede verpakking.
Bezorger was zeer beleefd en behulpzaam ondanks het feit dat het inmiddels na 20 uur was.

F. 21-10-2022

Onlangs een Xbox Series S gekocht, wel een 2e kans product wat eigenlijk een geopende verpakking moest zijn.
Echter bij aankomst is het gebleken dat het om een oem doos ging met enkel console, controller 1x hdmi en power kabel.
Op de controller waren gebruikers sporen en console idem. Ik kon het niet terugdoen omdat de kinderen op zaten te verheugen.
Na een gesprek met de klantenservice heb ik een korting gekregen van 10%, maar alsnog zit ik er nog steeds mee.
Officiele reactie van Coolblue 02-11-2022

Goedemiddag,

Wat rot dat de Tweedekans bestelling niet aan de omschrijving voldoet.

Het is altijd mogelijk om je bestelling te retourneren en je geld terug te krijgen als de bestelling niet naar wens is. Ben je niet tevreden met de aangeboden korting, dan zal retourneren de beste oplossing zijn.

Daarnaast kunnen we ook kijken of de missende onderdelen na te leveren zijn of we het pakket kunnen omruilen voor een ander compleet pakket. Er zijn dus zeker meer mogelijkheden.

We raden je aan contact op te nemen met de klantenservice voor deze mogelijke opties.

Coolblue

FabianS 04-11-2022

Het vervangen met een ander compleet pakket lijkt mij de beste optie.