Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4003 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frits 16-09-2022

Veel besteld bij cool blue, maar na deze laatste ervaring met ze voorlopig niet meer. Bij de pre-order van de IPhone is van alles misgegaan, op zondag om 0900 twee besteld, waarbij er door een fout in het systeem maar 1 goed doorgekomen was maar wel twee betaald. Telefonisch verzekerd dat beide! Vrijdag 16-9 geleverd zouden worden. Echter door grote schaal van orders die niet goed gegaan zijn komt er morgen maar 1 iPhone, ondanks nogmaals de toezegging van klantenservice dat het zeker goed zou komen. Ongeloofwaardige manier van communiceren en niet eerlijke verdeling van de producten. Voorlopig daarom laatste keer cool blue

Beste Frits,

Dank je wel voor je review. Een pre-order van de nieuwste iPhone is altijd een uitdaging. We krijgen helaas niet altijd de beloofde aantallen. Jij bent de dupe. Sorry!

Koen 15-09-2022

Was op zoek naar hoofdtelefoon. Snel geleverd en verschillende aflever opties.
Uiteindelijk gekozen voor een PostNL box om paletten af te halen

Danny 15-09-2022

heb nu verschillende malen bij coolblue besteld en kan zeggen ik met mijn weinige geduld ,hoef nooit lang te wachten op levering en wordt via sms fijn op de hoogte gehouden .
ze waren er zelfs eerder goed gedaan coolblue thx

Rad 15-09-2022

Een 1 is eindelijk al te veel. Coolblue is echt een waardeloos bedrijf geworden. Ze laten mensen betalen voor bezorgkosten terwijl ze zeggen vandaag bestellen morgen in huis en als na twee weken je dure Amerikaanse koelkast het niet meer doet laten ze je ook nog extra betalen voor een vervanger. Wat een waardeloos bedrijf!! Wij hebben altijd met veel plezier bij Coolblue gekocht maar vanaf nu is het echt afgelopen. Waardeloze service tot 3 keer toe in twee weken.

Beste Rad,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het anders loopt dan verwacht. wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook. Helaas zijn er op dit moment kosten verbonden aan het leveren in het weekend. Sorry!

Coolblue

Lisette 15-09-2022

Deels voor Coolblue gekozen omdat ze onze oude oven zouden meenemen. Uiteindelijk door onvoorziene omstandigheden hebben ze hem bij de buren afgeleverd, terwijl er overal staat dat ze dat niet doen. Nu zit ik met mijn oude oven die ik alsnog zelf zou moeten wegbrengen.

Beste Lisette,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het anders loopt dan verwacht. Wij maken dit binnen Coolblue natuurlijk bespreekbaar.

Excuus voor het ongemak.

Marlies Knoop 15-09-2022

Ze hebben alles en als je besteld heb je het vaak al binnen 2 dagen in huis

Edel 15-09-2022

Levering was in orde en volgens afspraak bezorgd. Bestel procedure werkte vlot. Product goed verpakt en het product werkte naar behoren

Prima winkel met supervriendelijke bediening. 15-09-2022

Mooie winkel met supervriendelijk personeel. Snel geholpen. Er is 1 nadeel ; Moeilijk bereikbaar in die zin dat parkeren NOT DONE is. Jammer !!!! Voor de rest ben ik uiterst tevreden.

TvdV 15-09-2022

Erg handige app en website om producten op te zoeken a.d.h.v. jouw criteria. Daarnaast is de levering snel en is de service erg klantvriendelijk. Voor technologische producten kies ik altijd CoolBlue boven andere aanbieders.

Zaid 15-09-2022

De beste winkel van nederland als u elektronica wilt kopen.
Snel, vriendelijk, behulpzaam.

mulder 15-09-2022

product voldeed aan de omschrijving en het werd de volgende dag al geleverd

Maartje van Driel 15-09-2022

Prima shop, goede en professionele afhandeling. Online gekocht, volgende dag in huis. helemaal goed!

Judith 15-09-2022

Ruim assortiment, fijne website, snelle levering en bovenal een goede klantenservice mocht er toch iets niet goed gegaan zijn.

Kyra Hofland 15-09-2022

Ik ben erg tevreden met de shop! Ik heb hier meerdere dingen besteld en mijn ervaringen zijn erg goed! Mijn iphone 11 bijvoorbeeld is netjes geleverd en erg op tijd! Gelijk de volgende dag :), ook is mijn hoesje de volgende dag gelijk geleverd. De website is erg handig voor gebruik en staat bij de producten alles wat je nodig kan hebben om meer informatie te krijgen over het product.

Sylvia 15-09-2022

Goede service, bezorger heel aardig en ik kon mijn oude apparaat bij hem kwijt.
Zeer belangrijk: milieuvriendelijke bezorging met fiets en product verpakt in papier ipv plastic.

François 15-09-2022

Goede prijs en duidelijke informatie over de beschikbaarheid. Goederen prompt verzonden.

MelIna 15-09-2022

Wat fijn is aan de site van Coolblue is dat er handige informatie beschikbaar is over producten en een keuzehulp. Als je nog geen keuze hebt gemaakt welk product je wilt aanschaffen is dit een super handig hulpmiddel. Ook de vergelijkmogelijkheden zijn handig, als je producten wilt vergelijken op eigenschappen.

Er is duidelijke informatie over de beschikbaarheid van producten, en er zijn veel producten op voorraad, zodat je vaak al binnen een dag over je product kunt beschikken.

De communicatie over de bestelde producten, leverdatum en klanteninformatie is duidelijk.

En de prijzen bij Coolblue liggen vaak net onder prijzen van concurrenten.

JacquesH 15-09-2022

Coolblue verstrekt goede informatie en filters die helpen bij de keuze van de aankoop. Leveringen zijn punctueel en de producten pima en tegen een goede prijs. Zelfs als de prijs iets hoger is dan bij een andere webwinkel kies ik voor Coolblue gezien de bovenstaande redenen.

Rob 15-09-2022

Werd ruim van tevoren geinformeerd dat Coolblue mijn artikelen kwam brengen. Ze kwamen op de afgesproken tijd en kreeg zoals afgesproken een telefoontje dat ze eraan kwamen. Bestelling werd op de eerste verdieping gebracht zonder problemen.
Minder positief is dat de handleiding die bij de inbouwkoelkast zat niet echt duidelijk was. Het bevestigen van de deur op de koelkast heeft dus nogal wat tijd en frustratie gekost. Zou fijn zijn als je dit in een instructie filmpje zou kunnen nakijken.

Sara 15-09-2022

Altijd fijn om te winkelen bij Coolblue. Prettig dat er duidelijke informatie over alle producten beschikbaar is, dat ik gemakkelijk tussen producten kan vergelijken en wat ik nog wel het meest waardeer - geen eindeloze lijst aan beschikbare producten maar een selectie van merken en soorten. Bij andere, soortgelijke webshops zie ik tussen de bomen het bos niet meer, bij Coolblue weet ik dat het voorwerk al is gedaan, namelijk een assortiment dat al is gekozen op kwaliteit en wensen van de klant. Producten zijn altijd snel bezorgd en ik vind het ook prettig dat producten in grote dozen niet in nog een extra doos met het merk van de webshop erop worden verpakt! Scheelt veel afval en gedoe.

R van der Heide 15-09-2022

Prijs kwaliteit helemaal super. Handige app en een hele snelle levering. Kortom goede service

Ferry de graaf 15-09-2022

Service is hier naar mijn ervaring beter dan de overige winkels waar je online kan shoppen. Zeer snel. Prijzen altijd on point. En als er iets is wordt het meteen opgelost. Ga zo door

Sam 14-09-2022

Maanden geduurd voor een reparatie. Na voor de zoveelste keer gebeld te hebben, werd er spoed achter gezet. Niemand wist uiteindelijk waarom het zo lang duurde.

Uiteindelijjk geld terug en direct een andere besteld.

Beste Sam,

Dank je wel voor je review en wat ontzettend vervelend dat je zo lang moest wachten op een oplossing. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor Sorry!

Brave Brands 14-09-2022

Veel keuze, super gebruiksvriendelijke site, snelle levering. Aardige medewerkers die je goed verder helpen. Geen 10 omdat ik uiteindelijk de klantenservice moest bellen om te kunnen kiezen voor vooruitbetalen (zakelijk betaald een andere afdeling dan de besteller) en daarmee werkte de track and trace ook niet meer. En ondanks het fijne bezorgtijdslot van een uur helaas toch langer moeten wachten dan gepland. Geen ramp allemaal, maar da's de reden voor een 8 ipv een 10.

Christiaan 14-09-2022

Snel en netjes geleverd. Goede duidelijke informatie op de website. Ik zie regelmatig bezorgers fietsen en dat geeft een groen gevoel. Wij hebben dit pakketje zelf opgehaald bij het postkantoor.