Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Roelof Paas 16-12-2021

COOLBLUE.....de Snelle levering en Afhandeling waren COOLBLUE!!!.
Verder niks aan toe te voegen ....Ga zo door!!!.

Richard 16-12-2021

Altijd veel zaken op voorraad en snelle en goede levering. Ook verpakking was niet al te groot.

Do 16-12-2021

Ik bestelde een refurbished droger. Dezelfde dag bleek dat deze kapot was. Via site geruild voor een ander, is die niet beschikbaar. Moet ik bellen met de klantenservice, duurt ongeveer 50 minuten voor ik iemand te pakken krijg. Die helpt mij het dan regelen, maar hangt midden in dit proces op, en belt niet terug. Nu sta ik alweer 30+ minuten in de wacht.

Sanne 16-12-2021

Snelle bezorging, juist vermelde informatie met betrekking tot de staat van het tweedekans product.

Nico 16-12-2021

Maandagmiddag ging onze wasmachine kapot. Voor 17:00 een nieuwe besteld bij Coolblue. Dinsdag stond om 13:00 uur een nieuwe te draaien. Gebracht en geïnstalleerd door 2 zeer vriendelijke en kundige Coolblue medewerkers.
Super!

Peter Dekker 16-12-2021

Ik bestelde een printer omdat mijn oude stuk was. wilde zo snel mogelijk een nieuwe in huis. ik bestelde hem dus op 8 december, zou 9 december bezorgd worden. op 9 december was de status nog steeds inpakken, dus ik gebeld. Antwoord was dat het erg druk was, als 10 december de status niet veranderd was moest ik maar terugbellen. 10 december was de status dus niet veranderd. Weer een half uur aan de telefoon voor ik iemand aan de lijn kreeg. Die persoon vertelde me dat de bestelling bleef "hangen". Daarop heeft hij de bestelling gereset. mocht de status de andere dag niet veranderd zijn, moest ik maar terug bellen. U raad het al de dag erna niets aan de status veranderd. Maar weer bellen, nu zat ik een uur aan de telefoon. De persoon die ik aan de lijn kreeg zei dat het resetten inderdaad niet geholpen had en haalde mijn bestelling eruit en plaatste hem opnieuw. Dat moest helpen. Echter...... de dag erna niets veranderd aan de status, dus maar weer bellen, nu twintig minuten aan de lijn. er werd dieper gezocht. Zo kwam men er achter dat de magazijn locatie van het artikel niet klopte. Dat hebben ze aangepast. Maar als de status de andere dag niet veranderde, moest ik maar bellen. Dat hoefde uiteindelijk niet meer, want om 09.00 uur stond TPG-Post voor de deur met mijn printer.
Snapt u dat ik hier een 5 voor geef? Ik had even geen glimlach.....
Mijn eerdere ervaringen van eerdere bestellingen zijn beter hoor. Daar kreeg ik een gulle lach van op mijn gezicht en ook van de garantieservice. Een keer bellen en het was geregeld. Ook de site wert goed en ziet er netjes uit.

MW 16-12-2021

eenvoudig product zoeken en vergelijken. Bezorg keuzes (ophaalpunt) aanwezig. Duidelijke communicatie.

Jan Smit. 16-12-2021

Precies alles goed verlopen zo ik het graag wou.vriendelijke chauffeur.je kunt de situatie goed volgen.

Roza 16-12-2021

Hele duidelijke website met alle informatie duidelijk weergegeven.
Super snelle levering door vriendelijke bezorgers en snel en vakkundig geplaatst.
Ook oude apparaat weer mee retour genomen. Echt een aanrader voor iedereen!

jvg 16-12-2021

ze zijn overgestapt naar een andere vervoerder budbee die er alleen maar op uit is om je meer geld af te nemen voor flexibiliteit die bij andere vervoerders standaard is. de app van de vervoerder is buggy en bevat geen informatie die behulpzaam is. typisch voorbeeld van een dienst die denken beter te zijn. Coolblue was al niet de goedkoopste maar met deze vervoerder hoef ik ze niet meer

Margreeth 16-12-2021

Op de website kan je een goede keuze maken tussen verschillende laptops.
Ook kan je laptops onderling vergelijken.
Bezorging op zeer korte termijn, vooraf bericht over tijdstip.
En wat helemaal goed is, bezorging op de fiets!

Hoi 16-12-2021

Ze belden me netjes dat het product iets later kwam dan aangegeven tijd, voor de rest bezorgers waren super beleefd en namen de tijd om het uit te leggen!

coolblue gourmetstel Bourgini 16-12-2021

We hebben in de coolblue shop al veel gekocht. Het is altijd goed gegaan. Echter bij onze laatste aankoop, het gourmetstel is het behoorlijk mis gegaan. Je stuurt een gourmetstel op met de klacht dat de teflon laag los laat. Je mag hem terug sturen. En dan krijg je de reactie, dat er een pannetje kapot is gegaan. (Ik denk tijdens transport) en dat hij te vies is. En dat je niets vergoed krijgt. Dat is niet zoals je van ze gewend bent van Coolblue. Hier vergaat je dus de glimlach van het bedrijf dat verkondigd dat ze je een glimlach geven.

Elien 16-12-2021

Wauw, wat een verschrikkelijk slechte service. Ik ben echt zo teleurgesteld. Verkeerde koelkast geleverd, kapot fornuis en geen gasslang. Heb ondertussen al 10 x contact met de klantenservice gehad. Ze beloven van alles, maar komen vervolgens de gemaakte afspraken niet na. Ik ben ongelofelijk teleurgesteld in Coolblue. Dacht gister, na wederom telefonisch contact, alles te hebben opgelost, maar nee, tot mijn grote verbazing maken ze er wéér een zootje van!!!

John B 15-12-2021

Koptelefoon van BEATS besteld. 3 x teruggestuurd vanwege mankementen.
De 3e keer zijn de kosten:
reparatie 90 euro (koptelefoons 60 euro) of 40 euro voor het ongeprepareerd terugsturen terwijl ik binnen garantie van 2 jaar zit.
Terwijl hier niets van in de garantie stond.
Ik mag dus een kapotte koptelefoon terugkopen voor 40 euro. Terwijl ik van te voren heb aangegeven wat er aan de hand was.
En mij nooit was vertelt dat de mogelijkheid van hoge retourkosten er zou zijn. Dit was mijn relatie met coolblue.
SaskiaSaskia 16-12-2021

Coolblue heeft aangegeven de koptelefoon gratis terug te sturen.
Fijn dat ze mij weer een glimlach hebben gegeven!

SaskiaSaskia 19-12-2021

Sturen het product niet kosteloos terug, ze mailde mij een suggestie voor kosteloos retourneren, maar weer iemand anders moest die beslissing nemen. Wortel voor je neus hangen.

Stammie79 15-12-2021

Verwacht geen service van dit bedrijf als de garantie met 4 maanden verlopen is.

Shannon 15-12-2021

De beste klantenservice die ik bij een webshop heb ervaren. Product is snel geleverd, de voorraad is groot en de communicatie goed.

Rene 15-12-2021

Goede duidelijke website, duidelijke en op tijd levering.
Extra instructies hoe een en ander te installeren.
Top. en dan ook nog 30 dagen retour mogelijkheden.

Abdel 15-12-2021

Pakket is zonder beschadigingen zoals hoort netjes geleverd bij afhaalpunt op de betreffende datum/tijd

Meindert 15-12-2021

Sophie 15-12-2021

Fijne klantenservice, snelle levering en mooie kwaliteit producten. Ik ben fan!

Floris 15-12-2021

Laten we het niet overdrijven. Je koopt iets en coolblue levert het.
Zo hoort gewoon. Wat is wel gemist heb: hoe werkt de cashback actie. Moet je ook maar net weten.

Rinus Claassen 15-12-2021

Ik ben dik tevreden met cool-bleu omdat ze hun afspraak en aflevering voor 100% zijn nagekomen.
chapo voor de snelle bezorging
met vriendelijk groet;
Rinus Claassen

Britt van der ven 15-12-2021

Het product was makkelijk vindbaar op jullie site. Daarnaast kon ik makkelijk de verschillen zien tussen de twee producten waarvan ik twijfelde om ze aan te schaffen.
De communicatie is erg duidelijk en ik weet precies wanneer ik het product kan verwachten.

Anthony van Norden 15-12-2021

Werd netjes op de hoogte gehouden over de levering en het contact met de service afdeling was top