Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Joyce Angela 06-08-2021

Heb een Miele wasdroger besteld en werd de dag erna al gebracht door twee mensen van coolblue…
Je kan voor een klein bedrag je wasdroger, wasmachine etc laten plaatsen op de gewenste plek en ze sluiten het apparaat voor je aan! Echt een aanrader dit! Ben een zeer tevreden klant …

DJR 06-08-2021

Pocketbook Ink3 ereader aangeschaft. Naar volle tevredenheid. Keuze werd eenvoudiger door goede, volledige productinfo en goede vergelijkingsmogelijkheid.

Jz 06-08-2021

Top shop, zeker omdat je andere bezorgdata kunt kiezen zodat je het milieu wat kunt ontzien.

Martijn L 06-08-2021

Coolblue had mijn Devolo poweradapter op voorraad liggen, waarbij de lokale elektronicazaak het speciaal moest bestellen.
Dit was voor mij de reden om het eens met coolblue te proberen en hier ben ik zeer enthousiast over.
Mijn bestelling werd al de volgende dag bezorgd door een fietskoerier, wat weer goed is voor het milieu!!

Leon 06-08-2021

Eufy deurbel besteld via internet en opgehaald in Eindhoven. Alles strak georganiseerd. Geholpen door een uitermate vriendelijke jongedame, xxxxx. Goede info en duidelijke uitleg . Mooi dat dit zo kan!

HH 06-08-2021

Aflevering conform afspraak. Alles was keurig verpakt. Het artikel was op voorraad.

Han Zuilhof 06-08-2021

Enige die deze koelkast ook in wit had (Mediamarkt etc hadden alleen de zilveren versie).
Daarnaast service was simpelweg fantastisch - keurige gasten die het afleverden, prima uitleg van alle faciliteiten van het apparaat, belegd, op tijd, en daarnaast de aankondiging van wanneer ze precies zouden komen
- ik heb dit nog nergens zo mee gemaakt., en het was simpelweg top!

Bassie 06-08-2021

snel, goed, vlotte bezorging, en perfecte aanbieding! Het product was ook daadwerkelijk binnen 16 uur in huis. En ook het product was nog eens naar tevredenheid!

Chris 06-08-2021

Duidelijke communicatie en snelle levering. Misschien niet altijd de goedkoopste, maar beter een goede service dan die paar euro goedkoper uit zijn.

jan 06-08-2021

laptop gekocht. duidelijke omschrijving, goede prijs en een zeer snelle levering

Timo 06-08-2021

Had in de avond om 10 uur besteld en de volgende ochtend om 9 uur was mijn pakketje er. Top!

Ko de Wolf 06-08-2021

Bestelling keurig op tijd per bakfiets geleverd met aandacht voor het milieu dus. Overzichtelijke website en concurerende prijzen.

Anneke 06-08-2021

Het artikel werd zo als afgesproken de volgende dag geleverd, super.
Daarom kies ik voor Cool Blue

Albert 06-08-2021

Ik heb bewust voor Coolblue gekozen omdat de service gewoon goed is. De app is overzichtelijk en ik kan snel vinden wat ik zoek. Het bestellen is dan ook zo gebeurd. Coolblue kan soms wat duurder zijn, maar een goede service is ook wat waard.

Mijn product had ik in juli al besteld en op 4 augustus laten bezorgen. Dit is ook netjes gebeurd.

Kortom:
Gewoon goed!

Karin P 06-08-2021

Ik vind Coolblue een fijne (web)winkel. Handige filters en info opties zodat je een goede keuze kunt maken. Prijs is vaak lager dan bij andere websites, zoals bijv. bij witgoed websites toen ik een droger wilde kopen. Ik vind de flauwe humor zoals "wachttijd therapie" en grapjes op de doos+ recycle ideeën ook wel leuk.
In de fysieke winkel zelf ben ik tot nog toe altijd goed geholpen.
Het enige minpuntje tot nu toe is dat mijn pakketje met USB stick laatst door het open raam was bezorgd, dus nadat ik me een dag lang afvroeg waar het bleef, bleek het achter het gordijn te liggen.

Simone 05-08-2021

Ipad mini besteld en een dag later in mijn pauze in de winkel opgehaald. Niks heel bijzonders, maar gewoon fijne, snelle service inderdaad met een glimlach, (ookal hadden we mondkapjes op, die straalde erdoorheen). Goede mails, duidelijk wat ik kon verwachten en ook in de winkel snel geholpen.
Weer een hele fijne Coolblue ervaring. Daarvoor betaal ik graag (misschien) ietsje meer dan ergens anders.

Claartje 05-08-2021

Duidelijke en gebruiksvriendelijk website, snelle reactie op een bericht via sociale media, vriendelijke bezorger!

Muissteun ( Kensington ) 05-08-2021

De snelheid waarmee men door het assortiment loopt en uiteindelijk je de keus kunt maken, gaat verrassend snel, en voor dat je het weet, staat de bezorgdienst al voor je deur! Dat verdiend een dikke pluim!

R525 05-08-2021

Product (burostoel) zoals omschreven op de website. De volgende dag bezorgd. Valt niets op aan te merken.

Neeltje 05-08-2021

Super snel en netjes geleverd. Was net de deur uit. Werd zoals belooft gebeld. Netjes bij de buren gebracht.

Martin 05-08-2021

Coolblue heeft een overzichtelijke webshop met fijne zoekfuncties. Het assortiment is heel uitgebreid en productspecificaties en filmpjes zijn zeer verhelderend. Waar nodig fijne medewerkers die je goed kunnen helpen.

René Van Dooren 05-08-2021

Ik koop altijd bij coolblue. Niet de goedkoopste maar wel degene met de beste service!

Monique Stam 05-08-2021

Goeie service, en snel. Goede feedback over bezorging. Gewoon prettig om zaken mee te doen
Kwam op de fiets!!!! Hoe leuk… heel goed van cool blue!

Familie vdE 05-08-2021

Prijs, kwaliteit en snelle correcte levering van de bloeddrukmeter. Fijn dat hij meerdere personen kan onthouden.

Ivelina L 05-08-2021

The registration and payment were very easy, happy with the product and delivery