Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Hans 31-05-2021

Snel geleverd , spannende doos om uit te pakken. Goede keuzes overzichtelijk

Lea 31-05-2021

Goede, heldere informatie die ook voor digibeten goed te begrijpen is en je helpt een verantwoorde keuze te maken.
Daarbij altijd een goede prijs en nog betere aanbiedingen, zodat je nooit te veel betaald voor een product. Mocht er toch iets zijn, of het voldoet niet aan je verwachtingen kun je het eenvoudig retourneren en krijg je je geld terug.

Jo 31-05-2021

Snelle levering zoals altijd!! Heel vriendelijk maar dan staan ze dan ook voor!

Melvin 31-05-2021

Ik werd goed geholpen en kreeg alle info die ik nodig had ik ga liever na coolblue dan na mediamarkt ze smeren niet het pruducht aan om er vanaf te zijn ze helpen esact het product dat jij zoekt en voordelig daarom 9 voor coolblue

Tom 31-05-2021

Leuke ,en makkelijke site om alles te zoeken wat je wilt.
En de levering is ook altijd zoals aangegeven.

Michelle 31-05-2021

Ik werd netjes en snel geholpen in de winkel.
Toen het me daarna niet lukte om het apparaat te koppelen hebben ze me meteen via WhatsApp goed en snel geholpen waardoor ik het wel gekoppeld kreeg!

Joop van der Heijden 31-05-2021

Heel makkelijke manier van bestellen, alles verloopt verder keurig en vlot geleverd.

Sj 31-05-2021

zeer goede service. behulpzaam en positief. flexibel met aanpassingen bij onverwachte afspraak.

AvdB 31-05-2021

Levering was snel. Voldoende informatie op de website te vinden. Blij met mijn aankoopt!

K. V Ham 31-05-2021

Zeer compleet aanbod en informatief zeer conplete site waar details over producten te vinden zijn die andere aanbieders niet weergeven. Prijstechnisch ook zeer in orde en een prima bereikbare klantenserivce met vriendelijk personeel. Kortom aanrader!

Dick 31-05-2021

allemaal prima en hele fijne en goede service! goede uitleg,top. ook nog tips gekregen.
vriendelijk en lief geholpen,zal absoluut terug komen op deze site.

Pim 31-05-2021

Goede voorlichting in de winkel door vriendelijke jongeman. Je moet wel zelf blijven opletten. Daarna snelle levering. Prachtig apparaat.

Ralf 31-05-2021

Coolblue doet simpelweg wat ze beloven. Ze bieden via hun website de juiste en uitgebreide informatie over de producten, en in combinatie met de vele reviews van eerdere kopers kun je een goede keus maken. Levering is altijd zoals van te voren wordt vermeld.

Harry 31-05-2021

Sony TV gekocht, mooie aanbieding
Precies op beloofde moment geleverd, super vriendelijke bezorger. Gewoon weer top zoals altijd

Benjamin 31-05-2021

Supershop, een tweede kans artikel aangeschaft waarvan alleen de doos open was geweest.
Nu de trotse eigenaar van een Sony bluetooth speaker voor een koopje!
Goede, snelle en milieuvriendelijke levering per fiets.
Tevens veel info over het tijdstip van levering, top.

Danielle 31-05-2021

Door de mogelijkheid een tweedekans product te kunnen kopen nu met veel korting een prachte Apple Watch kunnen scoren en sinds ik hem binnen heb ben ik helemaal verliefd. Goede service, snelle levering, helemaal top

Linard 31-05-2021

Nooit problemen gehad met bestellingen bij coolblue en was blij met hoe ze de verkoop van de PS5 hebben geregeld.

Vandana Jangi 31-05-2021

Hele goede service! Vriendelijk personeel en je voelt je echt geholpen in de winkel. In het Filiaal van Den Haag wordt je als klant "gezien", er wordt naar je behoefte/ keuze geluisterd en goede informatie gegeven.

Dus kortom uitstekend 👍🏻

Blackvette 30-05-2021

Goed product op de plank liggen voor de, toen, beste prijs en een zeer correcte en vlotte afhandeling. Ga zo door mensen.

Richard 30-05-2021

Ik koos voor deze webshop omdat ik mijn kerstgeschenk kon verzilveren met een waardebon van coolblue. Was aangenaam verrast met het uitgebreide aanbod. Ik was op zoek naar een waterdichte camera. En slaagde daarin! Ik kom zeker nog eens terug voor een volgende aankoop!

John 30-05-2021

Nette service, komt afspraken na, bezorgers zijn vriendelijk en leveren tv af zoals afgesproken netjes tot aan de voordeur ( 80 meter vanaf de straat)
Bedankt voor jullie service

Sas 30-05-2021

Een elektrische tandenborstel kan ik overal kopen! Maar hem met zoveel lol van Coolblue ontvangen dat is uniek. Het kaartje wat de bezorger door de brievenbus deed omdat ik niet thuis was en dan de leuke en praktische verpakkingszak ( ha fijn geen doos). Coolblue raakt daar de juiste snaar bij mij. Het taalgebruik; daar word ik echt blij van. Niets formeel of afstand, de klant (ik) sta voorop en Coolblue laat mij zien dat ze aandacht voor mij hebben. Daarvoor kies ik voor Coolblue en dat Coolblue ook nog per fiets bezorgt, daarvoor krijgen we een 10!

Judith 30-05-2021

Snel gevonden online wat ik moest hebben. Betaling. en bezorging voorspoedig verlopen. Bezorging komt overeen met wat er gecommuniceerd wordt online. Is ook niet overal meer het geval.

Inez Muys 30-05-2021

Snelle service, ruime keus, waren vergelijk. Efficiënt.
Topmerken. Kortr levertijd

Gerard V 30-05-2021

Coolblue doet wat ze beloven en doen ook niet moeilijk als iets geruild of retour moet. En altijd even vriendelijk. Top bedrijf.