Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R. Kuipers 22-08-2022

Al meerdere malen bij Coolblue besteld.
Altijd wordt je netjes van te voren op de hoogte gebracht welke tijd het geleverd gaat worden.
Zelfs nog een kwartier voor levering dat ze eraan komen.
Alles gaat zoals het hoort.

Dion 22-08-2022

Top service! Coolblue doet wat ze beloven, fijn om daar van uit te kunnen gaan. Prijzen zijn iets hoger dan elders.. maargoed, goede service betaal je voor.

Martijn 22-08-2022

Heel snel gevonden wat ik zocht op de site, de prijs is heel erg goed en wat ik erg kan waarderen zijn de extra tips zoals hier een systeem dat de wasmachine met droger aan elkaar koppelt.

Michaela 22-08-2022

Geachte heer/mevrouw,

In de laatste week van juli heb ik naar alle tevredenheid een droger en wasmachine besteld via Coolblue. Normaliter ben ik zeer content met de dienstverlening, echter ben ik nu enorm teleurgesteld.

28 juli zou mijn bestelling worden geleverd, hier heb ik speciaal een dag vrij voor genomen. Echter is mijn bestelling geannuleerd terwijl er enkel een wijziging door was gevoerd. Daarnaast heb ik in totaal 45 euro aan belkosten gemaakt, dat door een fout binnen uw organisatie. Ik heb getracht dit telefonisch op te lossen, echter stond de desbetreffende collega niet open om dit probleem op te lossen.

Ik ben zeer teleurgesteld in de houding van Coolblue. Hopelijk brengt deze reactie meer teweeg.

Groet,
Officiele reactie van Coolblue 23-08-2022

Beste Michaela,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het anders loopt dan verwacht. Hier zijn wij ook niet blij mee. Sorry!

Coolblue is ook bereikbaar per e-mail, Whatsapp of Facebook. Om die reden zullen wij geen belkosten vergoeden.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Leo Derksen 22-08-2022

Geweldig bedrijf doen wat ze zeggen , snelle en correcte levering , je krijg via de mail ook tips voor je gekochte inductie kookplaat

Suzanne 22-08-2022

Zoals altijd maakt coolblue me blij met de humor en de service die ze in hun buisnessplan hebben. Alles werd keurig afgehandeled en de stappen waren duidelijk voro mij en wat ik kon verwachten van mijn bestelling.

... 22-08-2022

Geeft een snelle service. Fijn dat er wordt gebeld een kwartier voor komst. Ze hebben alles geïnstalleerd, ik kreeg een duidelijke uitleg. Al het verpakkingsmateriaal en oude product is weer meegenomen. Top geregeld.

gerrit m 22-08-2022

Belofte van bezorging de volgende dag werd keurig nagekomen. Alleen het telefoontje enige tijd voor bezorging is niet gekomen. Het pakket (zware combimagnetron) werd tot in de keuken bezorgd en ook het oude exemplaar weer keurig mee retour genomen.

Joop Heijmans Elst (Overbetuwe) 22-08-2022

Goede en duidelijke omschrijving van producten en via de klantenservice makkelijk mijn beoogde oven en kookplaat aan de hand van productnummers kunnen vergelijken. Ik vindt dit een heel goede service die door de klantenservice wordt gegeven. De levering was ook op de volgende dag en was op het afgesproken tijdstip en de oude spullen werden meegenomen en de geleverde spullen op de plaats gezet.

RBx 22-08-2022

Een zeer goed bedrijf! ook al is het iets duurder dan sommige andere platformen de kwaliteit is altijd goed en stuur je iets terug of is er iets stuk dan wordt dit altijd zonder problemen opgelost! Zie de kleine extra marge als een kwaliteitsverzekering en dan is het 100% de moeite waard! het is gegund.

pieter 22-08-2022

ik zocht een laptop. informatie op de website was duidelijk, toegankelijk en goed geordend. bestellen is gemakkelijk en de bezorging door de eigen bezorgdienst vlekkeloos.

Stef 22-08-2022

Snelle levering redelijke prijzen en een goede uitleg op de site over de artikelen

Josephine 22-08-2022

Goede omschrijving en advies. Super snelle levering, 's avonds besteld, de volgende dag al geleverd. En daarbij heeft Coolblue al jaren een perfecte service.

Kirsten 21-08-2022

Top service, altijd bieden ze waar ik naar op zoek ben voor een goede prijs aan en ik vind de service uitmuntend

Ronald 21-08-2022

Online shop ervaring met de personal touch van face- to-face, met mooie support mails om snel met je produkt aan de slag te kunnen. Plus een check mail enkele dagen na aankoop. Service with a smile!

Jeanne 21-08-2022

Ik ben blij met Cool Blue in Arnhem. Je wordt er heel vriendelijk en geduldig geholpen. Nadat ik de nieuwe printer had gekregen heb ik de oude naar de winkel gebracht om te recyclen. Ik werd welkom geheten door Simone en ik vertelde waarvoor ik kwam en dat ik het jammer vond dat de vrijwel nieuwe cartridges muurvast zaten. Dat vond Simone ook jammer en ze is direct met tangen en schroevendraaiers aan het slopen gegaan. En het is haar gelukt om de cartridges eruit te krijgen. en ze deed het met het grootste plezier. Top Simone!!

Joyce 21-08-2022

Uitstekende service ,
Mijn stofzuiger ging stuk savonds om 19.00 uur de volgende ochtend om 11.30 had ik al een nieuwe binnen

Frans 21-08-2022

Alles verliep vlot. Bestelling, betaling, levering.
Product diLonghi espressomachine tot nu zoals verwacht naar volle tevredenheid.

Peter 21-08-2022

Headset besteld, levering zondag tussen 16.20 en 17.20. Om 17.28 mail dat het niet gaat lukken. Onbetrouwbaar dus.

Franny 21-08-2022

De bezorger(s) komen altijd met een glimlach. De service bij storing is ook top! Er wordt echt meegedacht. Super tevreden.

Pegsel 21-08-2022

Zeer goed gestemde medewerkers met kennis en service. Bij binnenkomst een drankje werkt zeer goed en geeft je een zeer welkom gevoel . Ontzettend fijn geholpen in Filiaal Eindhoven met leuke jongens en meiden … wij gaan nooit meer ergens anders heen. Onze favoriet is nu COOLBLUE 💙 Ga zo door !! 👌🏼

Cindy 21-08-2022

Het is een gebruiksvriendelijke overzichtelijke website met voldoende concrete informatie.
Snelle levering. Milieubewuste keuze door met de fiets te laten bezorgen. Heel fijn om 15 min voor levering een sms bericht te ontvangen en je krijgt een niet al te groot tijdsblok van levering.

Jim 21-08-2022

Had een verkeert adres ingevoerd maar de sms vooraf van 15 minuten gaf mij de gelegenheid om het pakket op het foute adres op te halen. Goed geregeld zou ik zeggen.

Lina 21-08-2022

Het is geweldig, zo als het stond op side ( vandaag bestellen morgen in huis) zo was het ook.
Pakketje netjes volgende dag thuis

Jonathan 21-08-2022

Besteld en de volgende dag geleverd. Nu kan ik lekker in mijn vakantie genieten van de snel geleverde New Super Mario Bros. U Deluxe!