Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Paul Louwerse 20-04-2021

Heldere enthousiaste communicatie. Laagdrempelig door eenvoudig taalgebruik en jij-vorm. Heldere productpresentaties en vooral video's.

Karin 20-04-2021

Hoe fijn is het dat er nog winkels zijn die echt waarmaken wat ze beloven? Ik vind het fijn dat iedere medewerker bij Coolblue - of het nou in de winkel of aan de telefoon is, vriendelijk en deskundig is. Klant is koning maar dan op een leuke manier.

Dikke 10 20-04-2021

Coolblue heeft een extreem groot assortiment en veel van wat er wordt aangeboden is ook daadwerkelijk op voorraad. De voortgang van je bestelling wordt met een stukje humor gebracht. Niet noodzakelijk, maar het tovert dan wel weer een lach tevoorschijn. De beloofde levertijd wordt bijna altijd gehaald, dus een dikke 10.

Dominique van Barneveld 20-04-2021

De shop van coolblue is echt geweldig, overzichtelijke site en goede bezorgservice.
Tevens word je goed op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat je artikelen verschijnen voor je deur.

Astrid 20-04-2021

Super snel geregeld bezorgen kan ook op zondag,
de bezorger zelf was super aardig en beleefd kwam netjes op tijd ,
Goede service,
Wij zijn zeer tevreden.

Johan Sijtsma 20-04-2021

Zeer snelle levertijd. Netjes verpakt. Goeie klanten service. Bij klachten word je super geholpen. Ook om het juiste product te vinden is cooblue de perfecte webwinkel

Ruud 20-04-2021

Snel en op tijd bezorgd. Bezorgers waren aardig, vriendelijk en ruimden alles netjes op.

KW 20-04-2021

Altijd snelle en correcte levering. En als er iets is wordt het netjes opgelost.

Roel 20-04-2021

Gekozen voor Coolblue, omdat ze de goedkoopste waren en de snelle levering.

Jacqueline 20-04-2021

Snelle levering, vriendelijk personeel, goede uitleg en service.
Ijskast voldoet aan de verwachting.

Corry 20-04-2021

Ik heb 2x met de klantenservice gebeld. Beide keren heel goed geholpen. De prima retourvoorwaarden deden mij besluiten om bij Coolblue te kopen. En ik heb er geen moment spijt van. Coolblue was niet de goedkoopste, maar voor een (dure) robotstofzuiger is voor mij de prijs minder belangrijk dan de service. En ik vertrouw erop dat ik bij Coolblue alle ondersteuning vind die ik eventueel nodig heb. Aanrader.

M.M. Siegers 20-04-2021

Keurige mannen die mijn vaatwasser afleverde en ook installeerde. Deze ervaring heb ik nu 2 maal ondervonden.
Bravo!

Glenn 20-04-2021

"Vandaag besteld, morgen in huis". Die slogan klopt als een bus. Kon het artikel na 16.00 uur ophalen bij een Post-NL punt, maar kreeg een bericht dat het al klaar lag om 15.45 uur.

Theo Stevens 20-04-2021

Overzichtelijke website, zeer vriendelijke medewerkers en ondanks Corona nog steeds zeer snelle levering.

Annemarie 20-04-2021

Ik ben al langer klant en altijd tevreden .
In de winkel staat aardig en kundig personeel dat net dat ene extra doet wat nodig is.
Ze hebben bv alle info van mijn echt heel oude telefoon met kunst en vliegwerk overgezet.
En nu mijn nieuwe wasmachine geïnstalleerd .
Keurig met mondkapjes, prima !!!

Ab 20-04-2021

Snelle, milieuvriendelijke levering door een aardige jongen met een bakfiets. Op de vooraf afgesproken tijd. Daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

Wilfred 20-04-2021

We hebben een beeld scherm gekocht en die is na wens bezorgd nog contact gehad via de telefoon heel vriendelijk en behulpzaam personeel ga zeker vaker bestellen

Heidi 20-04-2021

De Philips Senseo Viva Café was hier 10 goedkoper dan op Bol.com. Besteld en de volgende dag bezorgd. Top!

Ans 20-04-2021

Snelle levering en goed verpakt .
Toen ik nog een vraag had wordt mijn bericht ook direct beantwoord.

Talitha 20-04-2021

Toen ik een nieuwe mobiel zocht, kwam ik al snel bij coolblue terecht. Ik heb een voorkeur voor de website die overzichtelijk zijn en waar je kunt makkelijk producten met elkaar kunt vergelijken. Ook heb ik direct oordopjes, screenprotec en een hoesje erbij gekocht. Super handig dat er een groot assortiment is, je hoeft niet bij verschillende webwinkels iets te bestellen, ik was in 1 keer klaar. Ik had die dag om 10 uur savonds besteld en had het de volgende dag om 1 uur binnen. Oftewel top service dus!

Henk 19-04-2021

Gewoon een hele betrouwbare (web)winkel met een goede website en compacte winkels waarbij service nog belangrijk is.
Ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar ja service en kwaliteit mogen ook iets kosten.

Rob 19-04-2021

Afgelopen vrijdag opeens besloten naar vakantiehuisje te gaan. Daar wel een TV maar zonder F1 zender. Dus dringend een Chromecast nodig om via een app op mijn telefoon naar F1 op die tv te kijken. Voor 12 uur besteld en dezelfde avond bezorgd. Afgelopen zondag Max Verstappen zien winnen. Dus zeer tevreden over Coolblue.

RotterdamseAdje 19-04-2021

Coolblue is een uiterst betrouwbare site waar je razendsnel je spullen geleverd krijgt. En het is ook geen enkel probleem om iets terug te sturen, geen verzendkosten en altijd netjes je centjes terug! Wat ik waanzinnig goed vind zijn de tests die worden uitgevoerd door Coolblue mensen. Ik was toevallig geinteresseerd in een drone. Nou ik heb echt genoten van de tests en de commentaren waren uiterst authentiek en betrouwbaar. Prijzen zijn concurrerend, maar Coolblue is geen echte prijsvechter. Maar ik denk dat alles zijn prijs heeft.
En voor ik het vergeet, de reviews zijn altijd bijzonder leerzaam, omdat hier door kopers op een reële manier nog iets over het product wordt gezegd.
Kortom een uitstekende site waar naast producten veel service wordt geboden!

leon van der velden 19-04-2021

alles gewoon top.....de site is duidelijk, bestellen is makkelijk en bezorging is stipt.

Guardian 19-04-2021

Afspraak is afspraak. Service is Service, dus geen broodje aap verhaal. Goeie en mooie spullen. Snelle levering. DIK tevreden.