Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Willem 10-07-2021

Een 6. Waarom?
Het valt mij op dat er wel bij veel artikelen staat tijdelijk uitverkocht en nooit meer leverbaar.
Vooral die laatste catagorie zou die niet verwijderd moeten worden?

Of is dit bedoeld om mensen te lokken die iets zoeken (meer hits) en dan maar iets anders kiezen.

Corinne 10-07-2021

Geweldige service. Een nieuwe stofzuiger gekregen wegens fabricagefout filter van de vorige (die 1,5 jaar oud was).
Alles in hoog tempo. Ook nog een aardig, handgeschreven persoonlijk kaartje.

Jo 10-07-2021

Voor het eerst besteld bij Coolblue en...het valt niet tegen, netjes verpakt en keurig de volgende dag geleverd.

Kees 10-07-2021

Bestelling s;avonds geplaatst volgende dag bij ophaalpunt op gehaald
Vindt dat echt super chauffeur staat eventueel niet voor een dichte deur ik hoef er niet thuis voor te blijven
Geen busje in de straat pickup punt is in de buurt ik blij chauffeur blij
Verders vindt ik jullie service top
Prijs is goed
Ben erg tevreden .

Johan 10-07-2021

Supersnelle levering na een eenvoudige bestelling en keurige aflevering door vriendelijke bezorger.

Annelieke 10-07-2021

Fijne snelle levering en goeie service. Enige dat minder goed ging was de bevestiging dat de bestelling bezorgd zou worden en betaald was. De mail kwam ook na contact met klantenservice niet binnen. Wel is alles goed gekomen en ontving ik vlak voor bezorging een SMS.

Latisha Dasiman 09-07-2021

Ik kende Coolblue altijd van het internet en vroeg me altijd af hoe een fysieke ervaring in zo een winkel zou zijn. De webshop is duidelijk en valt veel informatie te vinden over alle producten.

Kort geleden is er een coolblue filiaal geopend in Almere. Toevallig was ik geïnteresseerd in een Apple Watch en gezien ik benieuwd was naar een fysieke ervaring, vond ik dit een mooie kans. Zo gezegd, zo gedaan. Ik ben langs geweest bij coolblue en ben uitstekend geholpen door 1 van de medewerkers. Door het eerlijke advies en fijn gevoel (geen “aansmeer” praatjes) heb ik een Apple Watch gekocht en ben er heel blij mee!

Anne-José 09-07-2021

Ik heb een tweede kans artikel gekocht en helaas zaten er niet meer het juiste aantal schroeven bij. Verder product snel geleverd, binnen geplaatst. Erg tevreden over het snel leveren van het product.

M. Grooten 09-07-2021

Super duidelijke website. Vergelijkbare producten zichtbaar en duidelijk reviews door de website zelf. Bestelproces soepel en duidelijke berichtgeving over leverproces. Goed in elkaar gezet en doen wat ze zeggen.

Lorenzo 09-07-2021

Super blij met de service van coolblue. Het is een fijne website en hun klantenservice/ klanten hulp is echt fantastisch. Ik had zelf een fout gemaakt met mijn adress in typen en hun app systeem is echt top!

Joan Belmer 09-07-2021

Ik heb online een wasdroogcombinatie gekocht. Er werd keurig de avond ervoor een mail gestuurd met een mogelijke tijd van bezorgen. Op de dag zelf keurig SMS om te vertellen dat de bezorgers naar me onderweg waren en even later werd ik gebeld door de bezorgers om te vertellen dat ze er 10 minuten later zouden zijn. De aansluitpunten waren niet makkelijk maar de mannen hebben het met alle geduld prima voor elkaar gekregen. En... super vriendelijk!

Coolblue 09-07-2021

Prettige en overzichtelijke site, goede info.
snelle levering. Had eerder al prima ervaring met Coolblue.

jan 09-07-2021

goede afhandeling pakket is op het dagdeel bezorgd wat ik wou dus dikke prima

Jitse 09-07-2021

Het is makkelijk om alles te vinden en je kan altijd nog advies vragen in de winkel

Jitse 09-07-2021

Het is makkelijk omdat het niet moeilijk is om te vinden wat je zoekt en je altijd naar een winkel kan

Hans 09-07-2021

Bij elk categorieën / apparaten is een (technisch) advies van de betreffende apparaat aanwezig, perfect!! Bestel pagina is duidelijk overzichtelijk weergegeven, geeft geen problemen voor een bestelling te plaatsen.

Monique 09-07-2021

Webshop heeft groot assortiment met prijzen van laag naar hoog. Goede product omschrijving.
En super snelle levering, zelf het wachten was leuk; met de zin het aftellen gaat beginnen en op de doos :het pakket Tadaa .
Alles toverde dus glimlach op mijn gezicht.

Robbin 09-07-2021

De website werkt makkelijk en de informatie is duidelijk. Vaak iets duurder dan de concurrent maar daar staat dan weer service tegenover. Veel positieve verhalen over gehoord.

Pleun 09-07-2021

Coolblue is naar mijn mening een erg goede en klantgerichte webwinkel. Leuke aanbiedingen, snelle levering en vooral een goede klantenservice. De keren dat ik contact heb opgenomen met de klantenservice werd ik heel vriendelijk en uitgebreid geholpen.

Kortom, ik heb alleen maar positieve ervaringen bij Coolblue!

Rob 09-07-2021

Duidelijke informatie vooraf en tijdens de bestelling. Snelle levering. Vooral erg prettig als je een artikel zo snel als mogelijk in huis wenst.

Frans 09-07-2021

Prima webshop voor elektronica producten met een goede prijs kwaliteit verhouding, waarbij de veelal gratis levering zeer positief werkt.

Peter 09-07-2021

Groot assortiment met keuzehulp. Concurrerende prijzen. Levertijd zoals beloofd.

De Boysère 09-07-2021

Product is binnen 24 u geleverd met de fietser. Ik was verbaasd van de snelheid en op zondag. Zeer vriendelijke collega's hebben jullie. Bravo

Koper 09-07-2021

Ruime keuze, behoorlijk goede informatie over de producten, soms mooie korting op uitloop producten en een snelle levering. De site maakt zoeken en vergelijken makkelijk.

William R D 09-07-2021

Helder, duidelijk, goed vergelijken tussen diverse modellen. Coolblue advies was beste keuze voor mij.