Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Ferry den Hoedt 10-04-2021

Snelle levering, correct in een oplossing zoeken, als er een probleem met het artikel is. Leuke slogan,’ alles voor een glimlach.’ Ik lees dat met een glimlach.

Evelien 10-04-2021

Super. Product was in orde. Fijne service. Vrolijke en enthousiaste sfeer en communicatie. Hier word ik blij Vann! 🙂

Niels Schröder 10-04-2021

Geweldige service, doen wat ze zeggen (een schaars ding tegenwoordig). Levering optijd. En een gezonde dosis humor is kosteloos meegeleverd.

Koen 10-04-2021

Goede prijs, prettige website met goede informatie + specificaties en zeer snelle / accurate levering! Alles waar je op hoopt als je iets online koopt...

Appieg80 10-04-2021

Wasmachine geleverd op locatie zonder problemen.
Er waren wat vragen die zijn goed beantwoord. Ik bedoel met regelmaat bij coolblue en ben tot op de dag van vandaag erg te vrezen.

Liesje 10-04-2021

Duidelijke site met goede informatie over het product. Levering was op exact de beloofde datum.

Willem M. 10-04-2021

Duidelijke webshop, met concurrerende prijzen.
Goede leveringsvoorwaarden en zeker ook klantvriendelijk.

Kim 10-04-2021

Snelle levering en op alle contactmomenten een glimlach op mijn gezicht. Maken er echt werk van de belofte waar te maken. Knap!

Henk Beenakkers uit Breda. 10-04-2021

Vlotte service en vriendelijk personeel. Aardige mensen werken er bij Cool Blue.

Ellen 10-04-2021

Bestellen gaat online eenvoudig en snel (mede dankzij de duidelijke en volledige informatie op de site). Ophalen van de bestelling js goed geregeld in tijdvakken. Je wordt snel en vriendelijk geholpen. In deze Covid-tijd is bij Coolblue alles netjes en veilig georganiseerd. Echt service met een glimlach!

Nino 10-04-2021

Duidelijke beschrijving en een snelle levering, goede website, verder niks....

Liz 10-04-2021

Super snelle service! Binnen 1 dag in huis en goede prijs-kwaliteit. Ik had een 10 gegeven als de spullen duurzaam verpakt zouden zijn.

JP 09-04-2021

Niets mis mee, doen wat ze zeggen! Tijdige levering van het aangekocht product en goede informatie omtrent de levering.

FredG 09-04-2021

Google is best goed alleen hadden we nu een onaangename verrassing, bij de aankoop staat we nemen u oude apparaat mee, dus niet, nee meneer wij van DHL nemen geen oude apparaten mee

Do 09-04-2021

Vandaag bestelt morgen al in huis. Prijs kwaliteit is super. Heel blij met alles.

Ter 09-04-2021

Super geregeld aangegeven welke dag en ook precies die dag geleverd

Goede communicatie en ook netjes verpakt

Marjan 09-04-2021

Alles was zo netjes, vanaf het bestellen tot de bezorging. Mijn complimenten, ga zo door.

Alwin 09-04-2021

Altijd snelle service, omschrijving klopt goed, betrouwbare reviews van andere klanten.

Frans 09-04-2021

Besteld via de app van Coolblue. Super handig, overzichtelijk en eenvoudig filters aan te brengen. Levering zoals beloofd.

Irma 09-04-2021

Goede service en afspraak verliep zoals gepland
Erg getwijfeld over het product maar zeker geen spijt van !

Woudt 09-04-2021

Bestel alles bij coolbleu
Snelle levering
Veel keus
Uitstekende Servise

Gertie 09-04-2021

Makkelijk te bestellen via de website, en ideaal dat je voorkeur voor tijdstip van bezorging kunt aangeven.

Sylvia 09-04-2021

100% tevreden

De website is gebruikersvriendelijk, bestellen gaat probleemloos en bezorgen ook. Fijn. Geen stress dus. Communicatie en voorwaarden zijn helder. Ook een goede zaak!

Ik hou daarvan. Helder en duidelijk en het gewoon service noemen.

Jaap 09-04-2021

Keurig op tijd geleverd. Prima service.
Een tevreden klant. Heb er regelmatig iets besteld en zou het bij bedrijf bij iedereen aanraden. Goede prijs kwaliteitverhouding.

R. 09-04-2021

Snelle levering! In de avond besteld en de volgende dag in huis. Bezorgd per fiets in een papieren zak ipv een doos. Goed voor het milieu, alleen daarom al een 10