Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

ronald 28-05-2021

zeker in deze rare tijd is het gewoon handig zoeken en snel geleverd en de uitleg is goed en op allerlei manieren kan je jouw keuze zien.

Monique 28-05-2021

Prima webshop. Duidelijk en snel. Aankoop zelf nog niet in gebruik, dus nog niet te beoordelen.

Webshop die aan de gestelde verwachting voldoet 28-05-2021

Ruim aanbod tegen een concurrerende prijs met een snelle levering. Veel aanvullende informatie op de website beschikbaar.

Bert 28-05-2021

Zeer kundige mensen die je vakkundig helpen en net dat beetje extra geven! Top zaak!

Kb 28-05-2021

Heb een dag van te voren besteld.. volgende dag gelijk in huis! Super blij met me aankoop

Lindsey 28-05-2021

Hele snelle levering en super goede service.
Zeker een aanrader. Je word van punt tot bestelling tot de levering overal van op de hoogte gehouden.
Kortom.. Top dus!

AD 28-05-2021

Zeer goede servies tv besteld een QLED tv besteld van samsung maar het beeld was voor ons niet mooi

Maar geen probleem bij coolblue even contact gezocht en binnen een dag stond er een , OLED TV van LG
ECHT SUPER

Bart E 28-05-2021

Snelle ophaalservice en heel klantvriendelijk personeel! Na aankoop extra uitleg over het apparaat en wat tips meegekregen.

R. de Boer 28-05-2021

Geheel volgens mijn verwachting.
Waarom een -8- en geen 9 of 10?
Jullie gaven mij aan, de levering op maandag 24/ 5 te laten plaatsvinden. Pas de volgende dag werd duidelijk dat er een vertraging in de levering zat en woensdag ! bezorgd zou worden. Had beter gekund.

Levi 28-05-2021

Goede prijs, snelle levering en bezorging met een smile. Kortom; zeker aan te raden!

Lenie 28-05-2021

De levering is altijd op tijd en volgens afspraak. Goede service als een apparaat binnen de garantie kapot gaat. Alles is goed geregeld en je wordt goed geïnformeerd.

RD Wijnen 28-05-2021

Ik heb al meerdere malen iets besteld en geleverd gekregen bij CoolBlue. De service die zij bieden vind ik enorm goed. Buiten het feit dat het snel en meestal voor de beste prijs geleverd wordt sturen zij nog altijd een e-mail met tips van je aankoop.
Dit hoeven zij natuurlijk niet te doen maar ze doen het wel! Hierdoor ben je beter op de hoogte van je aankoop. Verder is hun klantenservice bij vragen altijd goed en op meerdere manieren bereikbaar.
Ik vind dat de manier hoe CoolBlue zich opstelt een voorbeeld kan zijn voor andere bedrijven!

Willem 28-05-2021

Duidelijk informerende website gericht op de vraag en het relevante product. Bestellingsproces is eenvoudig en helder en levering altijd zoals beloofd.

Usman 27-05-2021

Coolblue is heel cool. Website is duidelijk, beschrijving is duidelijk van producten, prijs/kwaliteit sn levertijden zijn snel.
Aanrader!

Onno Driessen 27-05-2021

Nette afhandeling en goed getraind personeel.
Afspraken over levertijd nagekomen en vaatwasser netjes geinstalleerd.

Letty Dropvat 27-05-2021

Duidelijke uitleg bij binnenkomst, later goede informatie bij kassa. Online besteld en dmv mail en sms contact een duidelijke communicatie over levering en het artikel zelf. Ik ga voortaan naar Coolblue. Service is echt top.

erwin 27-05-2021

je word goed op de hoogte gehouden van de voortgang , doen wat beloofd. gister besteld volgende dag geleverd.

Ab Smits 27-05-2021

Maandag een moederbord gekocht met een processor maar het moederbord start niet op en ik kom niet in de bios. Vervolgens hem naar tilburg gestuurd want daar zit de afdeling retouren maar die zegt dat de pinnetjes van de processor op het moederbord plaat liggen.
Maar ik bouw al sinds 1985 computers en heb dit nog nooit mee gemaakt. Misschien was dit al zo maar dit kan je niet bewijzen ik heb de processor echt goed gemonteerd en het geheugen ook maar dit valt niet onder de garantie volgens coolblue retouren.

Jolanda B 27-05-2021

Altijd helder product informatie bij Coolblue inclusief nette prijzen en goede acties. Wat ik zeker waardeer bij Coolblue is de helder communicatie, over de levering, tijdstip en methode. Ook als een product eens niet goed functioneert, niet lastig maar goede communicatie en service.

Leen blom 27-05-2021

Verloop heel goed is de volgen de dag al in huis prijs ook goed ook de aflevering thuis is goed

Gerrit de Zwaan 27-05-2021

Ik heb voor de shop gekozen na aanraden van een collega. Ik vindt het prettig shoppen aangezien er een groot aanbod van artikelen is en de leverbetrouwbaarheid groot is. Daarnaast voldoende feedback te vinden over andere mogelijkheden.

Paul 27-05-2021

Coolblue heeft een mooie uitstraling. De website is erg overzichtelijk zodat je niet op een dwaalspoor wordt gebracht.
Aanschaf van artikelen is eenvoudig, betaling makkelijk geregeld en de levering is razendsnel. Kortom: ik ben tevreden.

SdenHoed 27-05-2021

Snelle levering, prima service en product zoals omschreven. Per mail ook extra informatie gekregen over tips voor gebruik nieuwe Chromebook met link naar video's voor tips, heel handig !

Anne 27-05-2021

Laptop besteld die de volgende dag bezorgd zou worden. Pas een uur na het aangegeven tijdpad kreeg ik bericht dat de fietskoerier zijn route niet reed. Voor niks gewacht dus. Vervolgens zelf naar winkel gegaan om laptop op te halen, maar moest wel weer betalen. Geen glimlach waard. Personeel bleef vriendelijk maar het resultaat bleef teleurstellend.

Suzanne 27-05-2021

Ik kies voor Coolblue vanwege het ruime aanbod, de prijs-kwaliteitverhouding en de top dienstverlening. De wachttherapie; té grappig! Coolblue maakt winkelen heel erg leuk met dit soort grapjes. Levering gaat vlot en fijn dat ze dat milieubewust met de bakfiets doen.