Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Ik beveel Coolblue zeker aan. 21-10-2021

Altijd betrouwbare levering en accuraat met een glimlach :-) .
Koop al jaren bij deze fijne vriendelijke webwinkel zij masken het verschil waar andere web webwinkels het laten liggen.

holanda 21-10-2021

I like the service that you can return item for free within 30 days from the purchase date. Because of this, I can shop more with you because I have less risk.

Fleur 21-10-2021

Enorm snelle levering binnen de afgesproken tijd, goed product en goede communicatie. Helemaal tevreden!

Jessika 21-10-2021

Ik kijk uiteindelijk altijd bij Coolbleu omdat de zoekmachine enorm goed is.
Ook het vergelijken van de selectie die er dan uitrolt is tof. Dat scheelt zo veek werk. Ookal weet je wat je zoekt.
En daarnaast is het tof dat er tweede kansjes zijn 👍

Piet de Jong 20-10-2021

Website werkt prima, producten werden in de verleden altijd netjes op tijd geleverd. Echter is bij de laatste bestelling iets fout gegaan en krijg ik nu voor het eerst te maken met customer service. Telefonisch werd mij dingen beloofd dat uiteindelijk niet waar gemaakt werden en via whatsapp mag je eerst 6 uur wachten voor je eerste antwoord en daarna telkens weer een uur voor een antwoord. Kan echt beter.

Patrick klein 20-10-2021

Eenvoudig, direct en makkelijk te bestellen. Bijna altijd heeft Coolblue producten wel op voorraad terwijl de andere winkels dat niet hebben. En vaak de volgende dag al in huis!

😄 20-10-2021

Overzichtelijke app. Goede kwaliteit product. Personeel loopt echt rond met een glimlach.

Frank van der Linden 20-10-2021

CoolBlue, is wat mij betreft een prima organisatie. In alles wat ze doen merk je dat. Niets is te veel en er is heel veel onderling af te spreken. Natuurlijk, ze zijn soms wat prijziger met sommige dingen dan andere bedrijven. Maar het gemak, de klantvriendelijkheid, de snelheid en de service maakt dat helemaal goed. Ongeveer vier dagen geleden had ik een bestelling gedaan die CoolBlue mij middels Post.NL stuurde. Dit ging echter helemaal mis omdat PostNL hier in de buurt gewoon niet goed functioneert. Mijn klachten werden genegeerd, PostNL reageerde er helemaal niet op, ik kreeg niet eens antwoord van PostNL. Ten einde raad contact met CoolBlue opgenomen en de volgende dag was het geregeld en kreeg ik de bestelling in huis! Kijk, dat is nou de service en ondersteuning die ik bedoel, die gaat bij CoolBlue heel ver. Bedankt CoolBlue jullie krijgen voor de zoveelste keer een dikke 10 van mij.

Pietjepuk 20-10-2021

Snelle en correcte levering. Perfecte verpakking en duidelijke gegevens over een eventuele retour zending.

Mars 20-10-2021

wasmachine gekocht met droger , een refurbish model, erg blij mee,
was wel teleurgesteld met tijdens bestellen kon al niet gratis bezorgd worden de volgende dag.
moest nu 2 dagen wachten en als je een dagdeel wilde kiezen was je 40 euro kwijt, gaf een beetje vieze nasmaak
maar erg blij met de wasmachine

ReJon 20-10-2021

Een cadeautje voor mijn vrouw was snel gevonden door de grote keuze en de uitgebreide beschrijvingen

Belabberde klantenservice 20-10-2021

Wat een brutale medewerkster vd klantenservice!!!
Van alles beloven, nu 3 dgn achter elkaar en geen oplossing voor mijn probleem.
En ik moet zelf iedere dag weer bellen, mijn probleem uitleggen en krijg hetzelfde riedeltje te horen, we kunnen u nu niet helpen mevrouw, u wordt teruggebeld mevrouw...
Bah!!!
Nooit meer coolblue voor mij!!!!

SdT 20-10-2021

De website is duidelijk en zonder poespas, en het verzenden was ontzettend snel. Zondagavond besteld, maandagochtend zat ik achter mijn nieuwe laptop.

Michaël 20-10-2021

Laptop voldoet bijna volledig aan de verwachtingen. 1 klein minpuntje is dat Norton er op is geïnstalleerd. Ik heb al sinds jaar en dag mijn eigen virus protector. Ik ben nu alleen nog aan het puzzelen hoe ik Norton moet verwijderen.
Verder super apparaat. Zeer snel en werk prettig.
Bedankt Cool blue.

Roy 20-10-2021

Levering was dik in orde. Werd dezelfde dag op de hoogte gesteld wanneer mijn bestelling zou arriveren en 15 minuten vantevoren gebeld.

Duidelijke site met goede vergelijkingsmogelijkheden. Prijs / kwaliteit verhouding ook sterk.

Karel 20-10-2021

Goede producten, snelle leertijden, perfecte bezorging. Kortom ; alles past hier.

Sebastiaan 20-10-2021

De webshop van Coolblue is erg overzichtelijk en de producten zijn goed terug te vinden. Hoewel ik me wel eens afvraag of de getoonde reviews ook daadwerkelijk van klanten zijn, stelt de webwinkel met zeker niet teleur

Schumer 19-10-2021

het is makkelijk om te vinden wat je zoekt. De prijsstelling is zeer aantrekkelijk. Ook alternatieven worden weergegeven en eventueel aanvullende producten.
Na aanschaf krijg je ook tips over het gebruik van het product.
Perfect is de zeer snelle levertijd. Ook op zondag wordt bezorgd. Perfect!

Rene 19-10-2021

Prima aankoop en dito webshop. Werkt altijd top en afspraak is afspraak. Kopen bij Coolbleu is een zekerheidje

Prompt en snel 19-10-2021

Overzichtelijke site. Duidelijk bestelproces en snelle levering met bijbehorende info mails.

P. Jansen 19-10-2021

Ik vind het fijn dat coolblue zoveel uitleg geeft, dat je producten kan vergelijken en dat er ook een Coolblue's keuze is.
Fijne service op de website!

jos Verhagen 19-10-2021

producten zijn snel, en zonder beschadigingen geleverd, ondanks dat de winkel voorraad 0 was, en dat zelfs op zondag !!!!
toppie

Arlette 19-10-2021

Vriendelijk & behulpzaam personeel. Kennis van zaken. Fijne shop met veel demo modellen.

Ann 19-10-2021

Makkelijke en veilige betaling, snelle bezorging ( zaterdagavond bestelling gedaan, zondagmorgen geleverd) en in een mail meteen uitleg gekregen met tips voor het gebruik van het product.

Lynsey 19-10-2021

Hele snelle en vlotte bezorging van het artikel. Zaterdagavond besteld en zondagmiddag werd het al bezorgd en volgens afspraak. Ik werd keurig meerdere malen op de hoogte gehouden van het tijdstip waarop de bezorger aan de deur zou staan, ook op het moment 15 min van tevoren.