Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

HG 14-06-2022

prima, snelle levering, lekker per fiets, kan online goedkoper, maar fan van Coolblue

Finn 13-06-2022

Levertijd is heel snel en geen gedoe met de tijd dat vast staat en geeft duidelijk aan waar het gebracht is en hoe laat

Guus Vermeeren 13-06-2022

Ik vind het een mooie service wat ze bieden en snelle bezorgingen. En mooie prijzen

Anouk van Lokven 13-06-2022

Fijne aanbiedingen en een snelle levering. De klantenservice is vriendelijk en behulpzaam

Aukje Van der beek 13-06-2022

Prima , snel . Goed ingepakt .
Duidelijke mail over bezorgen.
Besteld via Bol.com

y. admiraal 13-06-2022

Goede communicatie ook tijdens dag van levering. Adequate en vriendelijke hulp van persoon die nieuwe machine aflevert en oude meeneemt. Machine doet wat is beloofd tot nu toe. Geplaatste reviews kloppen.

Aari 13-06-2022

Hele snelle en nette levering en dat ook nog milieuvriendelijk op de fiets. Top service! Altijd blij met Coolblue.

Anoniem 13-06-2022

Snelle verzending, lekker op de fiets!!
Smsje gekregen om 12u dat hij er met een kwartier zou zijn, dat was 5kwartier. Dat was op onze zonnige dag even een lange wacht 😉

Tjerk Fokkema 13-06-2022

Vlot geleverd volgens afspraak.
Artikel voldoet aan de verwachtingen.
Prima kwaliteit. Zeker aan te bevelen.

John 13-06-2022

Goed advies, hele vriendelijke aflevering en plaatsing van in ons geval wasmachine.
Was verder ook geen probleem om deze op de eerste verdieping te plaatsen.
Defecte apparaat correct afgevoerd

Annemiek van der Burg 13-06-2022

Doen wat ze zeggen, Het product voldoet perfect aan de beschrijving! Zo niet nog beter! Heel blij mee.

Klantje 13-06-2022

Heldere informatie. Simpele bestelprocedure. Prompte en snelle levering.
En die eigen bakfietsbezorgdienst is natuurlijk ook mooi meegenomen !!

Sander 13-06-2022

Vandaag besteld morgen in huis is het mooiste.
En misschien zijn ze niet de goedkoopste maar de service die ik altijd ontvang is gewoon goed. Daarom kom ik ook terug bij Coolblue.

Zdravko 13-06-2022

Coolblue is in alles heel goed
Ik heb nog nooit problemen gehad da het niet opgelost is. Snelle levering, en rest ook

Hilana 13-06-2022

Coolblue begrijpt dat je apparaten snel nodig kan hebben. Ondanks overal bezorger tekort kon de stofzuiger nog de volgende ochtend geleverd worden

M 13-06-2022

Duidelijke hulp bij bestellen en een vriendelijke bezorger die keurig op de afgesproken tijd kwam

Saskia 13-06-2022

gewenste was op voorraad in tegenstelling tot andere sites. Site en service is super.

Jelle 13-06-2022

Duidelijk website en een goeie klantenservice. Altijd tevreden met mijn aankopen geweest

Nettie 12-06-2022

Doen wat ze beloven,levering op tijd . Dus niets op aan te merken.
Zou zeker weer bestellen

Mert 12-06-2022

We waren op zoek naar een nieuwe wasmachine en kwamen al snel jij coolblue uit. Wij hebben eerder onze tv daar besteld en er was ons bijgebleven dat de bezorger des tijds vriendelijk en behulpzaam was. Wij hebben de wasmachine op 1e pinksterdag besteld en zij kwamen deze netjes op 2e pinksterdag bezorgen. We kregen een tijdvak tussen 13:30 en 14:30 maar de bezorger belde om 12:45 al dat zij er eerder konden zijn. Dit was in mijn geval heel fijn.
Ook bij de bezorging van de wasmachine waren de twee bezorgers uiterst vriendelijk. Ik had aangegeven dat ik hem zelf zou aansluiten en zij hadden veel tips en uitleg wat wel fijn was!

Ik vind het mooi om te zien hoe leuk en geinterreseerd de bezorgers van coolbleu altijd zijn en hoe het bedrijf hiervoor zijn best doet. Ik heb veel bij andere grote webwinkels gezien dat dit anders is.

L13Prays 12-06-2022

Snel en goed aangekomen
Dit was een Outlet product schade was er niet maar een fabriek reset was wel een goed idee gweest ^^

Robert 12-06-2022

Berijkbare klantenservice, prima assortiment, keuze in afleverdag en bezorgtijden , het volgen van de aflevering is een belevenis op zich

Saskia van Pinxteren 12-06-2022

Duidelijke website met informatie wat behulpzaam is met een eventuele aankoop. Goede informatie en keuze omtrent levering van de bestelde goederen en hele goede nazorg en ondersteuning

Marcella 12-06-2022

Snelle levering en goede prijs. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, erg prettig

Saskia 12-06-2022

Zeer vriendelijke mannen die de wasmachine aansloten. Alles keurig geregeld. Netjes een kwartier voor ze kwamen gebeld en ze hebben de oude machine afgekoppeld en de nieuwe aangesloten. Wasmachine doet het perfect! Kortom erg blij met Coolblue, ook eerdere bestellingen (tv en nog iets weet niet meer wat) tot volle tevredenheid geleverd.