Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Susan 16-10-2022

Ik heb 4 jaar geleden een espresso machine aangeschaft van Cool Blue. Ik heb hem 6 maanden geleden ingelevered voor reparatie, maar helaas na een maand wachten was het helemaal onbruikbaar terug gestuurd. Na meer dan 40 emails hoorde ik dat het vernietigd was (zonder overleg). Mijn merk was niet meer te koop bij Cool blue dus ik mocht een nieuwe uitzoeken en Cool Blue heeft wel zelfs een beetje bij betaald. Was netjes maar helaas is het nieuwe machine op geen manier vegelijkbaar met mijn oude. Het is rampzalig en ik had gewoon door een manager gebeld moeten worden, met excuses voor het slechte en verwaarend behandeling van mijn dossier. Het is erg jammer want Cool blue zou veel kunnen leren van alle fouten die gemaakt waren. Ik was vroeger echt een fan maar dat is nu niet meer. Helaas. 40 emails en 6 maanden heeft dit geduurd.
Officiele reactie van Coolblue 02-11-2022

Goedemorgen,

Wat rot om te horen dat het reparatieproces niet naar wens is verlopen.

We zouden graag met je mee willen kijken naar een passende oplossing. Daarom willen we je vragen of je het ordernummer/retournummer wil toesturen naar geenglimlach@coolblue.nl zodat wij in kunnen gaan op jouw klacht.

We zien jouw reactie graag tegemoet op weg naar een oplossing.

Coolblue

Marc Casier 16-10-2022

Snel en correct. Vandaag bestelt, morgen geleverd. En vorige keer met de aankoop vaatwas. Stuk ontbrak, correct opgelost.

Pascal 16-10-2022

Wezen kijken voor een koffieautomaat . Bij binnenkomst direct aangesproken. Hoewel ik dit normaal niet prettig vind werd dit op een zodanige wijze gedaan dat dit mij niet hinderde. Direct een kopje koffie aangeboden gekregen. Ik had natuurlijk al wat uitzoek werk gedaan. Helaas stond het model niet in de winkel dat ik zocht maar wel een minder uitgebreid apparaat. Van de zelfde serie. Het fijne was dat het een adviesgesprek eas en niet een opdringerig gesprek. Na huis waards te zijn gegaan. Gaf mijn oude apparaat dan toch echt de geest. En om 20.55u stapte ik wederom binnen bij de gronger vestiging. Wederom werd ik even gastvrij onthaald. En namen nog weer alle tijd. Om 21.05 stapte ik voorzien van een gloednieuw apparaat naar buiten. Top service

marcel 16-10-2022

Ik kan daar vaak slagen voor een goede prijs en artikelen zijn altijd in orde.Prima

Jaap Boersma 16-10-2022

Een stofzuiger besteld, maar kreeg een Samsung monitor.
In eerste instantie moest ik deze zelf terug brengen naar een PostNL. punt.
Maar dat is dan weer netjes opgelost. De monitor werd zaterdag opgehaald.
Maar nog geen stofzuiger. ?

cisca 16-10-2022

ik ben heel fijn geholpen en ik heb een slowcooker gekocht en hij was er de volgende dag al dus ben heel tevreden

Fay 16-10-2022

Bestellen was erg makkelijk en de bezorging was top! De volgende dag in huis en ook nog is vroeg op ochtend, erg blij mee!

RDeelen 16-10-2022

Op donderdagavond rond 19:00 uur een wasmachine en droger besteld. Stond bij de volgende dag geleverd. Konden zelf een tijdvak kiezen, allemaal super duidelijk! Tijdvak van de hele vrijdag gekozen, 's ochtends een tijdvak van een uur ontvangen en rond 13:00 uur stond zowel de wasmachine en droger volledig geïnstalleerd op hun plaats!l en de oude apparaten namen ze mee! Super snel en ook echt super service! Vriendelijke bezorgers die snel en vakkundig te werk gingen. We bestellen zeker opnieuw bij Coolblue.

Mark 16-10-2022

Ruime keus in artikelen, goede prijs en wat ik zelf een goede service vind, is dat er veel instructievideo's gemaakt zijn om je te helpen installeren. Top!

Klaas te Mebel 16-10-2022

Heb vaker iets bij coolblue gekocht, geweldige winkel, vriendelijke personeel, weten waar ze over praten en helpen met mee denken, denken niet alleen maar aan het geld maar meer aan jou wensen.

Mirjam 16-10-2022

Mijn iPhone was kapot en ik ben erg snel geholpen in de winkel. Moest even wachten maar er staat koffie, thee en water voor je en je kunt even zitten en wat lezen. Zelf heb ik iets besteld wat ik ook nodig had en heb dit direct mee kunnen nemen.

Peter Boer 16-10-2022

Ik kies voor Coolblue vanwege de snelle levering, de mogelijkheden van de bezorging en de scherpe prijzen.

Lucas 16-10-2022

Snelle levering - en dat is niet bij alle online shops het geval - tegen normale prijzen.

Reinders 16-10-2022

Duidelijke omschrijving. Keurige keuzehulp. Snelle levering en heldere communicatie over de levering

John Fitzgerald 16-10-2022

Heb een Canon printer te reparatie aangeboden
Was zeer ontevreden met het.
Het kon niet terplatse gerepareerd worden. Henb jullie medewerkers gevraagd over betere printers
Ze hebben Epson aanbevolen, heb een dus gekocht.
Tot nu toe zeer tevreden.

Margot 16-10-2022

Snelle reactie op bestelling en idd volgende dag al geleverd.
Wij kozen ervoor om de oude wasmachine mee terug te sturen en onze nieuwe te laten installeren en dat verliep ook meer dan prima.
Respect voor die jongens om de nieuwe Miele wasmachine op zijn plek te zetten.
Niks dan + punten voor Coolblue.

Arly05 15-10-2022

Gebruiksvriendelijke website. Pakketje was volgens planning de volgende dag binnen. Pakket was in orde en naast de standaard tijd-frame dat je pakket bezorgt wordt, krijg 15 minuten van te voren een berichtje dat het bezorgd wordt.

Linda 15-10-2022

Fijne webshop. Prima product omschrijving, snelle service. Makkelijke site om producten te vergelijken

Alles voor een brede glimlach 15-10-2022

goede omschrijving op internet, vlotte afhandeling, zo goed dat het thuis afgeleverd werd met de fiets!! Echt CoolBlue, alles voor een glimlach, nou die kwam echt op mijn gezicht!!

Nassira 15-10-2022

Het was allemaal duidelijk en goed geregeld. Ik kon m'n pakketje meteen ophalen en alles zag er goed uit. Ik werd ook snel geholpen in de winkel. De medewerkers waren ook erg vriendelijk

Maritha 15-10-2022

Makkelijk te navigeren webshop, bestellen geen probleem, snel bezorgd op de dag en tijd die jezelf wilt.
Je wordt via email en sms op de hoogte gehouden en de bezorgers waren heel vriendelijk

Frank V 15-10-2022

's Avonds besteld, de volgende dag bezorgt. Goede informatie over de voortgang.

HVR 15-10-2022

Al veel artikelen bij Coolblue gekocht. Zeer snelle levering. Goede artikelen en een zeer goede klantvriendelijkheid.
Ik koop het liefst bij Coolblue.

Remo 15-10-2022

Ease of use of the app and the detailed specifications and categorisation of each and every product makes me return to this store again and again.

Emir Ceric 15-10-2022

Bestelling was op tijd bezorgd, alles zat erin wat ik besteld had. De muis heeft een heel mooi design en een oplader had ik al een lange tijd nodig, dus kortom ben ik heel tevreden. Keep it up 😀👍.