Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Geert 22-03-2022

Vrijdagavond om 23.30 bedacht ik me dat ik nu toch echt een nieuwe NAS moest hebben. Hoe idioot kun je zijn. Coolblue was europawijd de goedkoopste dus daar besteld. Zaterdagochtend om 10.30u stond ik in mn ochtendjas een vrolijke jongeman te woord die me, op de fiets, de NAS kwam brengen. Ongelooflijk maar waar. Superblij!

Bram 22-03-2022

goeie service, goeie prijs, goeie nazorg. Tis geen geheim natuurlijk, Maar alles klopt

Jannie Aalders 22-03-2022

Vanwege prijs, was voordeliger dan andere winkels, en snelle levering. Was geadviseerd door vrienden, en zal het ook andere adviseren.

Rob 22-03-2022

Hele slechte service . Afgelopen weekend kocht ik een nieuwe inductie kookplaat en 2 pannensets. Deze zouden op zondag worden bezorgd. Maandag was ook prima geweest maar het is mogelijk. PostNL had slechts 2 van de 3 pakketten in de bus. Het bleek dat die ochtend al de kookplaat was teruggestuurd omdat deze ernstig beschadigd was. Ik heb contact opgenomen met Coolblue en meerdere keren werd ik afgescheept en lange tijd in de wacht gezet. Alles was geregeld en een nieuwe kookplaat was onderweg. Ook kreeg ik het voorstel op jolige toon om maar te wachten tot de kookplaat retour was en maar even een nieuwe te bestellen. Ik kreeg het geld later wel terug (1300 euro). dit terwijl ik gewoon nooit het artikel heb ontvangen. Ik kreeg maar geen bevestiging van bestelling en verzending en na 4x bellen zette pas de laatste werknemer het proces in gang. De conclusie was dat de andere collega's niet hadden gedaan behalve mij als klant in de wacht zetten. dat iets even niet lukt prima maar er achter komen dat je bent voorgelogen... werkelijk schandalig en ben ik ook absoluut niet gewend van coolblue. imago heeft deuk opgelopen.
rpfaber 25-03-2022

Ook deze reactie slaat toch nergens op? Vervelend en we spreken de vervoerder erop aan. Maar daar gaat het helemaal niet om. Dat er iets mis kan gaan met vervoer is altijd mogelijk. Waar ik zeer ontevreden over ben is de afhandeling en het serieus nemen van de klant door COOLBLUE. Niet PostNL. Daar ben ik absoluut niet tevreden over. En dus die zelfreflectie en echt naar de klant luisteren is hier ook weer niet aan de orde. Er is gewoon niet 1x contact geweest met mij als klant in de afgelopen dagen. Alleen maar nietszeggende reacties via Whatsapp en nu dit forum. Dat zegt toch genoeg. Niet serieus nemen en gebruiken voor verbetering. Nee, het probleem leggen bij de vervoerder....

Officiele reactie van Coolblue 25-03-2022

Beste Rob,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de levering net anders loopt dan verwacht. Dit hoort natuurlijk niet en maken wij bespreekbaar met onze vervoerder.

Ons excuus voor dit ongemak.

Coolblue

Wim 22-03-2022

Goede en snelle service : vrijdag avond bestel en zondag in huis.
alleen site mag iets duidelijker mbt betaling door werkgever (heb nu alles zelf eerst betaald)
Of geen keuze laten want de betalingen gaan zo wie zo via werkgever.

Claudia 22-03-2022

Zeer gebruiksvriendelijk webshop, betrouwbaar en supersnelle levering. Je wordt heel goed op de hoogte gehouden over de status van je aankoop. 15 minuten voor levering krijg je nog keurig een berichtje dat de bezorger bijna bij je huis is. Zelfs op zondag! Top.

Campos 22-03-2022

Duidelijke website. Makkelijk zoeken. Snelle afhandeling van de order. Klantenservice is goed.

Wendy 22-03-2022

Snel geleverd met een mogelijkheid op zondag te leveren. Ideaal! Kwaliteit product kunnen ze in dit geval niet veel aan doen (die overigens meer dan prima is). Ik ben meer dan tevreden!

Karin 22-03-2022

Mijn fitbit was binnen de garantie kapot gegaan. Helaas kon die niet gemaakt worden maar ik kreeg voldoende coolbluetegoed om de nieuwere variant aan te schaffen. Ik ben tevreden! Ik werd ook goed op de hoogte gehouden de hele tijd.

Jeroen 22-03-2022

Had heel snel een nieuwe SSD nodig.
Plaatselijke computerwinkel was die dag gesloten.

Via Coolblue vrijdags besteld, volgende ochtend keurig op tijd binnen.

Super service!!

rAz 22-03-2022

Ik bestel met regelmaat bij Coolblue, en eigenlijk gaat het altijd goed. Snelle levering overzichtelijke website, prijzen die meestal goed zijn. Topwinkel!

Esther 22-03-2022

Via de heldere website van Coolblue snel tot een keuze gekomen. Vervolgens ook razendsnelle facturatie en levering van de bestelde laptop plus het gratis beveiligingsprogramma. Zeer tevreden!

B. A. 22-03-2022

Bij Coolblue krijgt men het product altijd in goede en originele staat. Heb bij andere elektronica webshops vaak anders meegemaakt.
Daarnaast heeft Coolblue een snelle service, wat superfijn is!
Bedankt Coolblue!

oudheidkamer pernis 22-03-2022

Op woensdag telefonisch besteld ,de volgende dag om 9 uur afgehaald. In de winkel en aan de telefoon keurig geholpen, Heel blij met mijn nieuwe laptop. Niks dan lof, zoals alle andere keren.

Jarco 21-03-2022

Goede winkel! Doen wat ze beloven.
Levering mooi op tijd en duidelijke communicatie.
Pakketje ook goed verpakt!

Hjs 21-03-2022

Goede website, makkelijk te navigeren eenvoudig bestellen en volgens afspraak afgeleverd.

Jeroen 21-03-2022

Goed snel geleverd geheugen voor mijn iMac had ik veel eerder moeten aanschaffen. Afhaalpunt kiezen vind ik ook erg handig.

StefanB 21-03-2022

Goeie en vooral snelle service. Door de keuzehulp, filters en productvergelijker een keuze gemaakt en de volgende dag al in huis.

JZ 21-03-2022

Prima website voor het aanschaffen van electronica, geeft een duidelijk overzicht van de specificaties van de producten zodat ze makkelijk te vergelijken zijn. Duidelijke communicatie over wanneer een product geleverd kan en gaat worden. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

webside 21-03-2022

Snel te bestellen via de side en snel op tijd bezorgd. Apparaat ziet er goed uit.

Eveline 21-03-2022

Duidelijke website, fijne beschrijvingen van de producten en keuzehulp, vlotte bezorging.

Raymond van Kempen 21-03-2022

Vriendelijk personeel met een goede service. Ooit een defect met een in-ear hoofdtelefoon gehad en deze werd zonder vragen vervangen door een nieuwe. Niet te vergelijken met bijvoorbeeld ***.

Marco Brozxu 21-03-2022

Ik kijk altijd eerst rond op basis van wat er het beste uit de test komt en wat goeie reviews heeft gekregen.
Dan komt het prijsvergelijk om de hoek kijken en Coolblue heeft daarbij zeer vaak de laagste prijs, ik ga graag naar een filiaal van Coolblue toe om het product te bekijken en te testen maar vanwege de 30 dagen “proeftijd” kan je die actie ook makkelijk thuis doen.
In het Nijmeegse filiaal wordt je echt met een glimlach geholpen!
De voorraad situatie wordt perfect op de site weergegeven, als het item op voorraad ligt is het zeker de volgende dag in huis. Je wordt perfect op de hoogte gehouden hoe laat de spullen gebracht worden. Een kwartier voor aankomst wordt er een SMS gestuurd.
Mijn pakketje kwam met een millieubewuste bakfiets.
Kortom helemaal prima.

Henk 21-03-2022

Het vertrouwde beeld van de bezorger op de fiets. De bekende glimlach en beleefdheid. Alle bestelde producten. Keurig op tijd. En alle producten zoals besteld en verwacht.

F.H. l'Amie 21-03-2022

Snelle bezorging en informatie wanneer wordt bezorgd,nette en vriendelijke bezorger van coolblue.
Duidelijke informatie over product op de webseit.