Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Karin 26-05-2021

De site is erg overzichtelijk. Aanbiedingen worden goed weergegeven. Zoekfunctie is zeer punctueel. De klantenservice via diverse mogelijkheden zijn goed bereikbaar. Je word vriendelijk geholpen.

Menno Daalmans 26-05-2021

De website oogt vlot en vrolijk. Ook staan er iets wat grappige, persoonlijke nonchalante teksten op de mail en met de afhandeling. Daarmee onderscheid Coolblue zich,
De bestelling ging erg snel, en ik werd met alles goed op de hoogte gehouden.
De levering was eveneens erg snel, de volgende dag al en, zoals beloofd.
Kortom:
“COOLBLUE TALK’S THE TALK AND ALSO WALK’S THE WALK”.

cor 25-05-2021

Vriendelijke benadering en doen wat ze zeggen. Heb al redelijk wat spullen gekocht hier en zeer tevreden. Het belangrijkste is de positieve houding van medewerkers. Ga zo door!

Utrechter 25-05-2021

Levering per fiets op 2e pinksterdag door Coolblue zelf, dus dat is goed geregeld. Vorige week heb ik zelf een bestelling opgehaald in de winkel in Utrecht, maar daar stond buiten een rij van een half uur.

Hans 25-05-2021

Gemakkelijk winkelen bij Coolblue. Het pakket werd de volgende dag (zondag) geleverd. Alles perfect in orde.

Wim 25-05-2021

Bj de bestelling kregen wij de melding dat het de volgende dag in een bepaald timeslot zou worden afgeleverd. Helaas kregen wij ruim na het einde van het timeslot het bericht dat het een dag later zou worden afgeleverd. De eerste afleverdatum was 2e Pinksterdag maar als het niet op die dag kon worden afgeleverd was het fijn geweest om dat ook op tijd te melden, wij hebben nu een hele dag zitten wachten op iets wat niet zou komen.

CP 25-05-2021

Gekozen om de gunstige prijs. Zoals vermeld de volgende dag bezorgd en dat met de fiets, ik ben tevreden weer een positieve ervaring

Ellis 25-05-2021

Coolblue heeft mijn voorkeur omdat ik het gereserveerde produkt in de winkel kan ophalen.
Dat geeft mij zekerheid en ze houden je via email prima op de hoogte over de bestelling.

Marjolijn Hund 25-05-2021

Heel blij met de snelle service. Een cadeau binnen
Een paar dagen nodig waarbij de wachttijd in andere winkels heel lang waren.

Coolblue 25-05-2021

Ik bestel op vrijdag voor 23.59. Dan zou het product zaterdag worden geleverd. Ik krijg tot 2 maal toe een bericht dat de verzending is vertraagd. Het laatste bericht is dat het product woensdag word geleverd.
Bij dit alles moet worden vermeld, dat de maandag uitviel i.v.m. 2e Pinksterdag.

JLD 25-05-2021

Ruime keuze, goede communicatie via mail en goede prijzen.
Bestelde producten worden snel geleverd.

Ron 25-05-2021

Goede prijs, snel geleverd en prima ingepakt voor verzending zelfs met de feestdagen

Annemieke de Ruijter 25-05-2021

Duidelijke informatie, inclusief filmpjes. Savonds besteld en de volgende dag keurig verpakt in huis!

Jannes63 25-05-2021

Goeie uitleg en altijd als je wat koopt de handleiding online en snelle levering

D. Heida 25-05-2021

Overzichtelijke site met de juiste zoekfilters, snelle levering en goede service. Daarnaast hebben ze scherpe prijzen en een ruim assortiment.

Veerman 25-05-2021

Een duidelijke site met mooie aanbiedingen en een groot assortiment van producten. Snelle aflevering, stipt op de dag dat het geleverd wordt in het aangegeven tijdsbestek. En +/- 30 minuten voor aflevering gebeld en keurig door vriendelijke bezorger afgeleverd met instructies hoe te handelen en als slotvraag of er nog vragen zijn. Top dus.

Elske 25-05-2021

Snel verzonden en goed verpakt service is altijd top bij coolblue regelen alles netjes voor je

Maud 25-05-2021

Ik kon het product snel vinden en het werd op het goede moment bezorgd. Het product dat ik heb besteld werkt goed en is fijn om te gebruiken. Er stond alleen niet bij dat het pure bass was.

Eline 25-05-2021

Een nieuwe blender besteld en afgehaald in de winkel. Qua maatregelen werd er goed gehandeld, er stond een medewerker bij de deur voor assistentie bijvoorbeeld. De jongeman die mij hielp was erg vriendelijk. Hij maakte een praatje over mijn aankoop, waar ik het voor nodig had etc. Ik had kortingscodes die eigenlijk online gebruikt hadden moeten worden (oeps), maar hij nam de tijd om de codes voor mij in te vullen. Goede uitleg over eventuele gebreken en garantie. Al met al een goede ervaring van coolblue. Dit was de eerste keer dat ik er iets besteld heb :)

Gerdi Pijls-Holtman 25-05-2021

In de winkel in den Haag goede info gekregen. Vriendelijke medewerker.
Aankoop volgens afspraak gisteren afgegeven.

Paul 25-05-2021

bijzonder fijn bedrijf om online te bestellen. Ze doen altijd wat ze beloven en leveren supersnel. Alles voor een glimlach - dat geldt voor hun (zelfs als ze wasmachine 2 hoog moeten neerzetten - hele fijne en aardige afleveraars), maar ook als klant krijg je die glimlach vanzelf. Ik/wij bestellen zonder aarzelen elke keer weer en ze staan voor ons op no. 1 voor webwinkel-aankopen.

Bruno 25-05-2021

Ruime keus, levering de volgende dag, zelfs op 2e Pinksterdag, perfecte winkel

Ted klein 25-05-2021

Fantastisch. Ik kan alleen maar vol lof spreken over coolbleu. Altijd heel transparant en een super service!

Lieke 25-05-2021

Goed dat Coolblue oog heeft voor ‘tweedekans’ producten! Verder goede communicatie en snelle en nette levering.

Gerrit 25-05-2021

Website is overzichtelijk. Makkelijk zoeken wat je wilt hebben. Snelle en keurige levering.