Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Tim 19-05-2021

lekker snel en makkelijk. Levering is ook de beste tot nu toe. Zaterdag avond besteld en zondag werd het al aangeboden.

van Wolferen 19-05-2021

De site is duidelijk en overzichtelijk en de prijs van aanschaf TV is het aan bevelen waard.

Ireentje46 19-05-2021

Vriendelijk geholpen en uitgebreid geïnformeerd en meegedacht aan oplossingen!

Leonie 19-05-2021

Dag ervoor besteld, dag erna in huis. Nette levering. Mail met extra informatie over aansluiting beeldscherm..

W. van den Berg 19-05-2021

Goede service en super snelle levering. Fijn dat tweedekansproducten gekocht kunnen worden. De tweedekans telefoon die ik heb gekocht was nog helemaal perfect, alleen de verpakking was geopend geweest.

Ger 19-05-2021

Symphatieke shop, uitstekende service en klantvriendelijkheid. Snelle en correcte levering.

Lisette 19-05-2021

Super service. Tv was tussen bestellen en leveren 190 euro goedkoper geworden. Na 1 kort telefoontje kregen wij meteen een credit factuur voor die 190 euro.

Donald48 19-05-2021

Ik voel me veel persoonlijker en betrouwbaarder benaderd dan bij een andere webshop waarbij ik voorheen veel bestelde. Ik wil weten waar ik aan toe ben en met wie ik zaken doe en dat is me bij die ander niet duidelijk meer.
De wijze waarop jullie werken is anders en dat voelt beter. Bovendien hebben jullie een veel hogere score bij Trustpilot

Anthony 19-05-2021

Na aanbevelingen van familie ook hier een wasmachine gekocht nette bezorgers en netjes op de gewenste plaats neergezet kortom 👍

Mike 19-05-2021

Bestellen bij Coolblue is makkelijk, en de naam staat garant voor service en zekerheid. Duidelijke communicatie en bestelproces. Nooit teleurgesteld. Als ik, na wat vergelijkend warenonderzoek, uitkom op 2 of meer winkels, kies ik meestal wel voor Coolblue.

Eline 19-05-2021

Voldoende informatie aanwezig over de laptop, snelle service en op zondag geleverd.

Remco 19-05-2021

Top service. Iets wat ze bij de mediamarkt niet meer kennen. Bij Coolblue denken ze echt met je mee en proberen ze je niet zomaar het duurste product aan te smeren. Je wordt echt als klant behandeld.

Coolblue, Grootte Houtsstraat, Haarlem 19-05-2021

ben vorig jaar verhuisd en heb bij jullie 2 tv's, radio, was/droogmachine en afgelopen zondag een gewone telefoon gekocht.
ben zo grandioos geholpen door de jongens die het bezorgde, zal zeker niet gauw meer naar een andere winkel gaan.
zeker omdat ik niet een van de jongste ben en niet precies weet wat voor mij goed is.

Jeroen van der Eerden 19-05-2021

Zoals altijd fijne shop ervaring. Bestellen en betalen ging goed. Levering was ook goed in order. Ik was onverwachts niet thuis, de fiets bezorger heeft mij even gebeld en vervolgens het pakketje bij mijn voordeur verstopt.

Anke 19-05-2021

Duidelijke omschrijving van producten makkelijk te zoeken op de site en snel geleverd.

B 19-05-2021

Super snelle levering, zaterdag om 20:00 besteld en zondag rond 14:00 mijn bestelling al binnen.

D.Yaman 19-05-2021

Ik heb de bestelling geplaats , en de volgende ochtend kwam mijn bestelling al aan.
Snelle service mooi en veiling ingepakt.

Marianne 19-05-2021

Duidelijk overzicht aan producten en goede omschrijvingen. Alles wordt optijd bezorgd.

Farisa 19-05-2021

Ik vind bestellen bij Coolblue fijn, vanwege het grote aanbod. Maar vooral ook de zeer snelle bezorging.
De klantvriendelijkheid start al bij het uitzoeken, bestelproces en de bezorging.
Wat een vriendelijke mensen!

Erg fijn!

Jorge Velarde Olivera 19-05-2021

uitstekende service, 100% efficiënt
Ik had te allen tijde informatie over waar mijn bestelling was en eventuele vragen zullen onmiddellijk worden opgelost.
Ik ben erg blij met mijn bestelling
bedankt coolblue

Michel Wierts 19-05-2021

Keurig en correct geholpen. Goede antwoorden op de door ons gestelde vragen.

JOS 19-05-2021

Een 10 vind ik op zijn plaats. Al meerdere malen. Wellicht een beetje vreemde want ik ga Coolblue on-line vergelijken met Bol.com vroeger en nu. Bol.com von ik kwa website en service en vriendelijkheid vroeger ook top, dat vind ik nu allang niet meer. Bol is rommeliger en minder service en minder klantvriendelijk, minder efficient.
COOLBLUE daarentegen heeft Bol op alle fronten voorbij gestreefd en zelfs beter dan Bol ooit geweest is. Daarom een 10 voor COOLBLUE.

Mathijs Visser 19-05-2021

Bij Coolblue een wasmachine en droger gekocht. Naderhand bedacht ik me dat ik deze toch wilde stapelen. Coolblue hielp me bij de aanschaf van het benodigde tussenstuk en bood aan het ook nog eens gratis te plaatsen (hoewel ze daar dus speciaal een 2e keer moeten langskomen). Bij CoolBlue heb ik over de jaren heen al meerdere apparaten besteld en 1 keer ook ter reparatie aangeboden. Zeker voor de grotere aankopen kies ik CoolBlue vanwege de goede informatie op de website, de bezorgopties, de uitleg en in het bijzonder de goede nazorg (reparatie, hulp).

RemcoKooptHub 19-05-2021

Ik had een netwerk hub nodig. Op een zaterdag besteld en binnen 24 uur werd deze de volgende dag op zondag geleverd. Het apparaatje was tevens afgekort en werkt perfect. Deze bestelling is voor mij de quinta essentia van hoe online winkelen dient te verlopen. Bedankt, COOLBLUE. Nu kan ik veilig, zonder over kabels te struikelen, door huis lopen.

Cyriel Hermans 19-05-2021

Een goede aanbieding gezien van een was-droog combinatie bij jullie. Online bestellen ging heel soepel. De bezorging verliep ook heel goed. Zeer tevreden en niets aan te merken.
De website werkt makkelijk. De vele reviews helpen goed om de juiste beslissing te nemen.