Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Charlotte 06-11-2022

Heel blij met mijn nieuwe laptopstandaard. ‘S avonds besteld en volgende dag direct geleverd. Ook zo fijn dat je een tijdsvak voor de bezorging krijgt doorgestuurd.

Tjerk 06-11-2022

Vlotte levering en lage prijs. Cool Blue geeft en eerlijke beschrijving van de airfryer. Ben er zeer tevreden over.

Ton Brandenburg 06-11-2022

Het bestel- en betaalproces is zeer duidelijk en dus gebruiksvriendelijk. Terugkoppeling op het email- adres, over bestelling en levering zijn zeer goed op de klant gericht. Het uiteindelijke levermoment dat wordt ondersteund met een SMS bericht is voor de klant super gebruiksvriendelijk. De klant kan de verschillende belangrijke momenten in het gehele proces goed volgen. Toppie.

Frans 06-11-2022

Snel - goede prijs - klantvriendelijk.
Een kwartiertje voor aankomst bellen is een goede zaak.

Leiden 06-11-2022

Pakketje opgehaald in winkel, dacht, dat gaat sneller dan pakketje moeten ophalen bij ophaalpunt omdat bezorger adres niet kan vinden (wat regelmatig gebeurt). Heb minstens 15 min staan wachten...?! Zwaar onderbezet deze winkel (Leiden), slechte service van CB dus! Niet van de 2 medewerkers die er wel waren: waren aardig, behulpzaam en vonden het ook gênant dat klanten zolang moesten wachten.
Officiele reactie van Coolblue 09-11-2022

Goedenavond,

Wat jammer dat je zo lang hebt moeten wachten tijdens het ophalen van jouw bestelling.

Hopelijk is jouw bestelling in de tussentijd goed bevallen!

Coolblue

Mark 06-11-2022

De CoolBlue website en app zijn zeer gebruiksvriendelijk en informatief. Supersnelle levering! Op Zaterdagavond de bestelling geplaatst en op Zondagochtend het product al in huis. Een aanrader!!!

D. S. 06-11-2022

Gekozen voor de goedkoopste . Er werd keurig op tijd bezorgd. En wat ook fijn was het telefoontje vooraf we zijn er over een kwartiertje. En dat klopte.

CR 06-11-2022

Zeer llantvriendelijk vanaf moment binnenkomst tot en met verlaten van de winkel. Er werd gevraagd wat mijn reden van bezoek was en of ik daarbij geholpen kon worden. Aangegeven dat ik eem bestelling kwam afhalen. Personeelslid verwees mij naar de juiste balie in de winkel. Hele fijne winkel, ik ben fan van CoolBlue Groningen!

Jochem 06-11-2022

Het artikel dat wij gekocht hebben is op deze website het goedkoopst, daarnaast wordt de bestelling heel snel verzonden. Klantenservice is makkelijk te bereiken en er wordt meegedacht in oplossingen.

William 06-11-2022

Alles op tijd geleverd en heel handig te plaatsen.
Zit standaard een waterpas alle pluggen en schroeven bij de muurbeugel voor de tv. Het mooiste ervan vind ik dat er klittenband bijgeleverd wordt om de kabels van de tv vast te zetten.

Henk-Jan 06-11-2022

Snel een goede keuze kunnen maken, snel bezorgd en vriendelijk, behulpzame bezorgers.

MorrisP 05-11-2022

Bijna 15 minuten moeten wachten terwijl het gewoon om ophalen van een klein product ging. Te weinig balies open. Er was genoeg winkelpersoneel maar die waren gezellig aan het babbelen met bevriende kopers en met elkaar. Ik heb mijn product opgehaald in de Coolblue winkel in Den Haag. Volgende keer laat ik het thuis afleveren. Overige punten van Coolblue vind ik wel goed, hoewel ze erg pushen via de e-mail, maar dat kun je stoppen.
Officiele reactie van Coolblue 09-11-2022

Goedenavond,

Het is inderdaad niet de bedoeling dat het winkelpersoneel tijdens een druk moment gezellig aan het kletsen is. Hier ben je dan namelijk als klant de dupe van. We zullen dit als feedback doorsturen naar de juiste afdeling. Zo kunnen we ervoor zorgen dat het volgende winkelbezoek weer een groot succes wordt.

Hopelijk is jouw bestelling in de tussentijd goed bevallen!

Coolblue

Maura 05-11-2022

Goede omschrijving van producten en ook uitleg bij hoe te kiezen. Snelle levering

Oliie 05-11-2022

Coolblue altijd goed.
Goede uitleg bij product dat je wil kopen.
Snelle levering.

Nathalie 05-11-2022

Wij zijn super blij met onze nieuwe wasmachine, de bezorgers waren erg vriendelijk en belde al ruim een half uur van te voren op dat ze onderweg waren, de wasmachine werd netjes boven gezet en aangesloten, er was alleen een probleempje met het kastje van de trekschakelaar, maar zodra deze gemaakt is door de woningbouw zouden ze terug komen om hem daar op aan te sluiten, ze legde alles goed uit over de wasmachine en zette hem zelfs aan om te testen of hij het goed deed. Wij zijn zeer tevreden en coolblue heeft er zeker een nieuwe vaste klant bij.👍🏻

Martin Bosui 05-11-2022

Een tijdje gezocht naar een nieuwe laptop bij Coolblue uiteindelijk de goedkoopste gevonden en de volgende dag al geleverd. Top!

Sebastiaan Wolf 05-11-2022

Goede service, snelle levering en heel vriendelijk personeel.
Ik ben erg tevreden met Coolblue.

sanne 05-11-2022

mega snel geleverd en lieve guy die om 10 uur voor mn deur stond. het product zelf nog niet getest maar ga er vanuit dat die goed is

Heleen 05-11-2022

‘s Avonds een AEG-parketborstel besteld.
De volgende middag al om half 1 bezorgd.
En meteen aan de slag met stofzuigen.
Top!

Daniël Koorn 05-11-2022

Ik heb al veel bestellingen geplaatst altijd optijd, niet te grote verpakkingen en altijd nette cominucatie.
Top site

Harm Tielemans 05-11-2022

Coolblue is een prima winkel die over het algemeen een breed assortiment heeft, en ook een goede prijs/kwaliteit verhouding producten aanbied.

Jan Sodermans 05-11-2022

Bestellen bij coolblue is eenvoudig en makkelijk.
De levering is snel en je wordt goed geïnformeerd over het tijdstip van levering.
De prijs van het product in vergelijking met andere firma's was goed.

Bart 05-11-2022

ruime keuze, goede aanbevelingen, snelle levering. Niet altijd even goedkoop als het lijkt maar dan moet je gewoon verder zoeken als dat belangrijker voro je is.

Adriger 05-11-2022

Geweldig bedrijf. En echt, het is waar, Met een glimlach! Zeer behulpzaam en alles vragen worden volledig beantwoord. Zeer goede website en snelle levering/service. Coolblue is voor mij nummer 1

Rien 05-11-2022

voldoende en goede keuze mogelijkheden en snelle de zeer snelle levering. Met name de terugkoppeleing van de planning en exact tijdstip van levering is een pluspunt