Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Erwin 01-10-2022

Netjes op tijd bezorgd. Bij andere bestellingen nooit problemen gehad. Bij een defect of prijsverschil wordt je netjes geholpen

Peter 01-10-2022

Goede service, en zoals overal gaat het hier soms ook niet goed. Maar komen dan snel en proffesioneel met een oplosssing. Mijn laatste bestelling probleemloos ontvangen binnen 1 dag👍

Jeroen 01-10-2022

Snel, duidelijke webshop en vooral veel gemak, assortiment is ook enorm, dus een aanwinst voor mij.

Jongenelen 01-10-2022

Houden zich aan de afspraken en geven zeer goede track en tracé info.
Website is informatief en met complete gegevens

RvS 30-09-2022

Eerlijk advies dat zeker niet merk gebonden is en ze geven je echt de tijd om je eigen keuze te maken.
De site zou mijn inziens beter sneller en beter kunnen bijv. met het terug gaan naar een submenu, dan gaat hij vaak terug naar het hoofdmenu en dat is een omslachtige handeling en onnodig.
De eigen bezorgdienst is perfect, kan menig ander bedrijf een voorbeeld aannemen.
Kortom, een fijne winkel om te kopen.

Jos 30-09-2022

Uitstekende advisering voor de aankoop van een printer. De volgende dag op mijn verzoek na 18.30 bezorgd. Uitstekend verpakt. Goede uitleg voor de installatie van de printer op de site van COOL BLUE.

Guus 30-09-2022

Heerlijk snelle levering en zoals altijd service met een smile. Fijn ook dat het product van Coolblue komt en niet van een andere leverancier.

Joke van Gelder 30-09-2022

De website is overzichtelijk ,de levering accuraat en snel. In de winkel is het personeel vriendelijk en behulpzaam. de service is uitstekend.

Andreke 30-09-2022

Veel beloften, maar ook veel vertraging. Volgende keer weer gewoon naar een winkel.

Titia 30-09-2022

Uitstekende service, zowel in de winkel als bij thuisbezorgen. Vriendelijk personeel!

MH 30-09-2022

Heldere website, goed product, keurige bezorging en vakkundige aansluiting van de wasmachine, oude wasmachine retour. Het enige minpuntje was dat geleverd binnen één dag uiteindelijk pas na 3 dagen bleek te zijn. Dat is zeer onhandig als je oude wasmachine écht kapot is. Daarom een 9 ipv een 10

J. Marcelis. 30-09-2022

Goede Service en vlotte bezorging en goede garantievoorwaarden en een hele correcte bezorging op het opgegeven tijdstip.

Fred 30-09-2022

Had 3 brandmelders besteld en 1 doet het niet. Mijn ervaring met Coolblue is bijzonder slecht qua klantenservice dus neem niet eens de moeite meer om met hun een discussie aan te gaan.

Margarita 30-09-2022

Prijs en kwaliteit zijn goed. Ik heb een Xiaomi Redmi Note 10 telefoon besteld en ben zeer tevreden met levering en kwaliteit van telefoon.

Gerard Vissers 30-09-2022

Artikel gekocht in de winkel in Utrecht, een tablet met een los toetsenbord. Dat beviel niet en nu kan ik morgen het toetsenbord inleveren en de hoes van het tablet inruilen voor een passende. Het tablet houd ik. Dat is keurig opgelost.

Nick v. S 30-09-2022

Pakketje was snel bezorgd en naar wens.
Tevens werkt het product als omschreven en ben ik er erg blij mee!

Geweldig!

Daan 30-09-2022

Goede producten informatie online, snelle en duurzame bezorging op de fiets

Jan Willem 30-09-2022

Snelle levering, goede service en duidelijke site. Daarnaast een goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom ik ben blij met Coolblue

Rene Beenhouwer 30-09-2022

Prima behandeling en met name de bezorging was uitstekend. Vriendelijk, snel en adequaat.

Eva 30-09-2022

Snelle levering en alles was in orde. Ik gebruik Coolblue voor de meeste electronica aankopen.

Louise 30-09-2022

Ik vind Coolblue zeer klantvriendelijk!!! Ze luisteren naar de behoeften van de klant en door het bieden van gerichte service zijn ze groot geworden. Dat vind ik zo geweldig aan Coolblue.

Morpheus 30-09-2022

Super snelle levering! Product was precies zoals op de foto. Overzichtelijke websote. Zeer tevreden.

Sander P. 30-09-2022

Prettige toon richting klant, overzichtelijke website en geloofwaardige en handige adviezen!

Daan 30-09-2022

Zeer goede en snelle service. Van te voren kreeg ik een sms over de bezorgtijd en dat was ook precies in het vak van 1 uur dat een dag ervoor werd gecommuniceerd.

Jan 30-09-2022

Snelle en vakkundige bediening. Niet alleen het bezorgen werkt perfect. Ook afhalen in een van de winkels verloopt soepel en snel.