Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4058 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

mtenvoorde 12-11-2022

Altijd fijn bestellen bij Coolblue
Groot assortiment
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling
Snelle levering

Eric 12-11-2022

Heb voor Coolblue (online) gekozen vanwege de service in de winkel. Ben tot nog toe zeer tevreden over leveringen en over het terug brengen als een artikel niet voldoet. Geeft toch en beter gevoel als je naar de winkel toe kunt stappen.

Harry 12-11-2022

Assortiment is ruim voldoende. Snelle levering en bij veel producten krijg je adviezen hoe te gebruiken.

Pieter 11-11-2022

Prijzen zijn in de winkel en op de website altijd duidelijk aangegeven. Advies in de winkel is adequaat.

Smartking 11-11-2022

Coolblue heeft top producten, met een top service en ze staan altijd voor je klaar. Een bijzondere winkel met bijzondere mensen.

Chris 11-11-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg snel in gebruik te nemen zonder ingewikkelde instructie

Eric1403 11-11-2022

Prima webwinkel, de klantenservice is goed, geen gezeur wanneer je een artikel retour stuurt.

Marcel Timmermans 11-11-2022

Gewoon goed en snel geleverd.
Ook was de chauffeur van dhl heel aardig.
Verder een goed product en zeer netjes verpakt.

A de Groot 11-11-2022

Mobiel online uitgezocht. Duidelijke informatie wat de keuze vergemakkelijkt. Zeer snelle levering.

Henk 11-11-2022

Hele fijne zaak , cool blue!
Komt de afspraken na en levert een mooi product ononderbroken geval een I phone.
Dik tevreden!

Alfred 11-11-2022

Ik bestel al jaren bij coolblue en vind het fijn dat alles snel wordt geleverd en dat ik perfect op de hoogte wordt gehouden over de status ban mijn levering.

José 11-11-2022

Snelle bezorging. We waren niet thuis en ik werd netjes gebeld door de bezorgster om te vragen wat de beste oplossing was. Erg blij!

Mark 11-11-2022

Duidelijke en uitgebreide artikelinformatie en goede mogelijkheden om aan de hand van verscheidene zoekcriteria het best passende apparaat te kiezen, waarna de aankoop heel gladjes verloopt evenals de afwikkeling en aftercare. 's Avonds besteld en de volgende dag bezorgd, je zou 't bijna gewoon vinden. Ik heb ze vanaf de Oudedijk zien groeien en de huidige imposante positie kon terecht alleen worden bereikt met veel vertrouwen, van zowel de klant als zichzelf.

L. Shuty 11-11-2022

De bestelling is netjes op tijd gekomen en werkt tot nu toe. Maar de "Norton 1 jaar gratis" kon ik nooit opstarten, en "3 maanden Apple TV gratis" is waardeloos.

AAM 11-11-2022

De levering is zoals je van Coolblue mag verwachte super snel en efficiënt. Het is wel opletten om prijskritisch te blijven omdat niet iedere aanbieder de beste/laagste prijs heeft voor hetzelfde product.

Niels 11-11-2022

Fout op fout gemaakt bij zowel de levering als retour als verdere afhandeling van mijn bestelling. Personeel dat door de bomen het bos niet meer ziet, klantvriendelijkheid welke ver te zoeken is en totaal geen passende oplossingen bedenken welke de klant echt centraal zet. Gelukkig uiteindelijk, na meermaals contact te hebben gehad, geholpen door een bekwaam persoon.
Officiele reactie van Coolblue 22-11-2022

Beste Niels,

Wat rot dat het zo mis gegaan bij jouw bestelling! Voor veel fouten bestel je niet bij Coolblue.

We gaan met jouw feedback aan de slag, zodat het bij jouw volgende bestelling een stuk soepeler verloopt. Geen geen bomen, wel bos.

Groeten,
Coolblue

Coolblue 11-11-2022

Het is een grote plus punt als je voor 12 s'nachts bestel, het de volgende ochtend om 9 uur in de winkel kan ophalen, dit heeft de doorslag gegeven om te bestellen. en de prijs van het product is ook zeer scherp geprijst

Ivan 11-11-2022

Snelle levering, en duidelijke communicatie. Ook heb ik gebruik gemaakt van de keuzehulp op de site voor monitoren. Dit heeft me goed geholpen om een keuze te maken

Hugo Brand 11-11-2022

Klantvriendelijke en gemakkelijke site om je elektronica te kopen. Ook een snelle en nette verzending.

Dirk 11-11-2022

Hele fijne site! Als je besteld dan echt de andere dag in huis hebben hier goede ervaring mee!

C Mallee 11-11-2022

Goede produktvergelijking. Maakte de keuze makkelijk. Supersnelle bezorging (16:50u besteld en volgende dag 9:50u binnen) én met de fiets!

ErikK 11-11-2022

Prima service voor een Tweddekansje. Duidelijke foto's die kloppen met de werkelijkheid. Snelle levering met op de oude plek plaatsen van de nieuwe koelkast. En ook nog eens extra service om zeer snel (45 min.!) de oude koelkast met andere vrachtwagen op te halen omdat deze niet met de eerdere meekon ivm met laadklep.

Kelly 11-11-2022

Duidelijke filters op website, hele snelle levering en update van status. Nooit gedoe!

Karin 10-11-2022

De informatie is goed en uitgebreid waardoor keuzes maken makkelijker wordt. Op zondagavond om 23.00 besteld en op maandagmiddag 15.00 al afgeleverd.

Guus 10-11-2022

Bestellen bij Coolblue is zo makkelijk / juiste informatie over het product .
Levering op tijd
Top online winkel .👍