Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dominique 04-12-2022

Ik koos voor Coolblue omdat de beste prijs aanbood voor de wasmachine die ik zocht. Ik benaderde de klantenservice via whatsapp omdat ik het artikel met de verpakking wilde ontvangen (ipv bijvoorbeeld buiten uitgepakt voor de flat) Ik ontving snel bericht dat er een notitie was gemaakt voor de bezorgers. Zo gezegd zo gedaan, ik ontving de volgende dag mijn wasmachine in de verpakking. De bezorgers waren erg vriendelijk en ik werd goed op de hoogte gehouden waardoor het niet mijn dag in beslag nam.

Paul 04-12-2022

Coolblue is duurder dan de rest, maar dat vertaald zich naar een uitstekende service met gemotiveerd personeel. Mijn nieuwe wasmachine werd bijvoorbeeld zonder moeite door 2 heren afgeleverd en geïnstalleerd. En dat met een lach op t gezicht. Ook al mijn gereedschap koop ik bij Coolblue. Altijd hagelnieuw en in gezegelde koffers, zoals het zou moeten. Ook altijd erg goed contact gehad met de klantenservice; duidelijke klant=koning formule en lijken altijd gevoel voor humor te hebben. Top zaak. Dat is dat beetje extra geld zeker waard.

Johan 04-12-2022

Snelle levering en positieve ervaring alleen dat een ps4 game in een doos gaat die te groot voor de brievenbus is snap ik niet want nu moest ik hem nog ophalen bij de buren

Tijmen 04-12-2022

Ik heb Coolblue altijd al een betrouwbare webwinkel gevonden, daarom ga ik daar altijd als eerste kijken als ik iets zoek. Naast dat ze vaak de voordeligste zijn (en leuke reclames hebben, ja het kan nog!) kunnen ze vaak snel leveren. Mijn laatste aankoop was een monitor die helaas net niet meer op voorraad was toen ik hem wilde kopen. Ik had me aangemeld voor de mail alert wanneer deze weer voorradig was. Jawel een dag later alsnog kunnen bestellen en dik tevreden mee. Mede omdat je gemakkelijk producten kunt vergelijken zodat je altijd de juiste keuze maakt.

Alekzandra#22 04-12-2022

- mijn telefoontje kwam in een veel te grote doos.
- ik krijg wel wat veel email van Coolblue, na aankoop.
+ snelle levering.
+ fijne telefoon, denk ik, zodra ik hem getemd heb.

Dat ik wat moeite heb met de instellingen van de nieuwe telefoon, ligt niet aan Coolblue, natuurlijk.

R 04-12-2022

Duidelijk beschreven producten, snelle verzending en goede klantenservice. Meerdere malen al producten aangeschaft en altijd tevreden.

Theo T 04-12-2022

Onze aankoop was op het moment van bestellen uitverkocht. In de webshop konden we aangeven dat we een mail zouden ontvangen als het product weer leverbaar zou zijn. Na enkele dagen keurig een mail bericht dat het product weer leverbaar was. Gelijk besteld en dag erna al lekker koffie kunnen drinken uit onze lattissimo touch nespresso

Dick 04-12-2022

Ben groot fan van Coolblue, maar Koboreader toen wij niet thuis waren, is niet aan buren aangeboden, maar direct naar PostNL afhaalpunt gebracht dat vandaag in tegenstelling tot alle winkels in Bussum NIET open is.
Officiele reactie van Coolblue 05-12-2022

Beste Dick,

Dank je wel voor je review. Wat vervelend dat je de bezorger bent misgelopen. Wij begrijpen dat je baalt.

Helaas heeft onze vervoerder zijn werkwijze aangepast. Na één keer niet thuis is zelf ophalen bij het PostNL punt.

Tip! in de app van PostNL kun je aflevermoment en eventueel pick up point wijzigen.

Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

EllenvB 04-12-2022

Overzichtelijke website en altijd snelle levering. Bij evt problemen is de klantenservice goed bereikbaar en adequaat met hun hulp.

Rachel 04-12-2022

Medewerker is zeer vriendelijk, goed advies. Geduldig. Klantvriendelijkheid.
Prettig ervaren

Martijn 04-12-2022

Coolblue is altijd een vriendelijke winkel geweest met snelle bezorgtijden. Afgelopen week heb ik het nieuwe pokemon spel: "Pokemon Violet" besteld, welke de dag er na keurig netjes geleverd werd in onze brievenbus.

Verder zijn de prijzen die je betaald ook goed, en heel amper zijn er artikelen boven de gemiddelde vraagprijs van andere winkels.

shel 04-12-2022

netjes geleverd en vriendelijke bezorgers. Ze hebben de diepvries netjes uitgepakt en binnen gezet.

Joop 04-12-2022

Duidelijke site met goed overzicht van de producten. Snelle levering van een prima product met een redelijke prijs.

Sanne 04-12-2022

Fijne en overzichtelijke website. Veel keus en vind de top 10 altijd erg handig. Communicatie over de bestelling en bezorging vond ik ook top. Hele vriendelijke en vrolijke bezorgers. Lach op hun gezicht en maken een gezellige praatje en belden netjes een kwartier van tevoren. Al met al dik tevreden van begin tot eind!

Andydenise 04-12-2022

Mooie kleur stofvoering en goede kwaliteit. Zeer tevreden voor het toetsenbord. De standaard kan ook er voor zorgen dat de iPad met een kleine hoek kan worden geplaatst op de tafel.

Evelien 03-12-2022

De shop is erg fijn eenvoudig en alles snel gevonden! Dik tevree met mn aankoop!

Oudjes 03-12-2022

Levering wordt op het uur nauwkeurig gegeven en kwartier voor tijd krijg je nogmaals bericht. Keurig op tijd en milieuvriendelijk met de fiets!

Leon 03-12-2022

Ze zijn snel vriendelijk en altijd bereid iets op te lossen als er eens iets is.

Huub 03-12-2022

Snelle levering. En goeie prijs.,
Alleen jammer dat de doos waarin hij verstuurd is , veel te groot is . 🥲

Siebe 03-12-2022

Coolblue geeft een Bestbuy advies wat erg ha dig is als er een veelvoud van vergelijkbare producten beschikbaar zijn. Vergelijking met andere websites laat zien dat Coolblue het product voor een lage prijs aanbiedt. Verder wordt aangegeven of een product wel of niet voorradig is. Bij aankoop werd inderdaad het product de volgende dag geleverd.

Lia 03-12-2022

Ik vind het een fijne site. Artikelen duidelijk beschreven. Ik heb coolblue's keuze genomen voor het kerstcadeau voor mijn dochter. Snel geleverd. Wat wil een mens nog meer.

Monika 03-12-2022

Heldere site, genoeg aanbod. Snelle levering.
We ontvingen ook nog mails met uitleg over het aangeschafte produkt.

Lw 03-12-2022

Snelheid van levering perfect. Productinformatie niet exact genoeg. Hdmi is niet hetzelfde als mini hdmi, bijvoorbeeld.

Rien 03-12-2022

Uiterst klantvriendelijk. Professionele site, prima spullen en snelle afhandeling, alsmede vriendelijk bezorgpersoneel.

Wilma 03-12-2022

Bestellen, bezorgen, alles loopt op rolletjes bij CoolBlue. Enige punt van aandacht is de vermelding van de apparaatspecificaties. Het door ons bestelde apparaat staat op de website van Coolblue met een dieptemaat van 63,8 cm. Dit blijkt (bij nameten en volgens de specificaties in de handleiding) 66,3 cm. te zijn. Wat is nu 2,5 cm….. Nou ja als je niet zo groot woont dan kan dat dus verschil maken.